איפה קונים אייר טאג?

לפני כמה שנים הומצא פתרון קטן וגאוני לשלל בעיות. אנו מדברים כמובן על האייר טאג – מכשיר מעקב שנועד לעזור לכם לעקוב ולאתר חפצים שלכם. אז בין אם אתם מתכוננים לטיסה ורוצים לדעת שהמזוודה שלכם מגיעה בשלום ליעדה, ובין אם אתם תמיד שוכחים איפה שמתם את המפתחות לרכב ואתם רוצים להפסיק להתבלבל – קניית אייר טאג יכולה להיות שימושית עבורכם. אבל איפה בדיוק ניתן לרכוש אחד כזה במחיר הוגן? נסקור זאת במאמר הבא.

 

מה זה אייר טאג?

אייר טאג הוא מכשיר קטן מבוסס על בלוטות' שאמור לעזור למשתמשים בו לאתר את החפצים שלהם. המכשיר יכול להתחבר לטלפון, מחשב או טאבלט, ולספק לכם מיקום מדויק שלו על גבי מפה. משתמשים יכולים לחבר את המכשיר לחפץ שירצו ולעקוב בקלות אחר מיקום החפצים. ניתן גם להשמיע צליל כדי לאתר את החפץ שאליו האייר טאג מחובר אם אתם נמצאים בקרבת מקום. מדובר בפתרון נוח ואמין למעקב אחר חפצים אישיים.

תג אוויר

חנויות ייעודיות

קיימות חנויות ייעודיות לציוד אלקטרוני שבהם יש מכשירי אייר טאג שמגיעים ישירות מהיצרן. בקרו בחנויות אלה וקבלו את המכשיר המקורי. היתרון בקניית מכשיר מקורי הוא שהוא מגיע עם אחריות וניתן לקבל תמיכה טכנית במוקד שירות הלקוחות במידה ויש איתו בעיה כלשהי. אייר טאג יכול להימצא גם בחנויות טלפון. לדוגמה, חנות טלפון בהוד השרון תכלול במלאי שלה ציוד נלווה לטלפונים, ביניהם גם אייר טאג שיתחבר לטלפון ויאתר כל חפץ שתרצו דרכו.

 

אתרי אונליין

אתרי אונליין שונים מציעים אייר טאג למכירה במחירים משתלמים ונוחים. היתרון של חנויות מקוונות הוא שניתן להזמין אייר טאג בכל שעה ביום, בכל יום בשבוע ומהנוחות של הספה בבית שלכם. כך גם אם אין לכם זמן ללכת פיזית אל החנות- אתם יכולים לבקר אותה מהנייד. בנוסף, האייר טאג יגיע עד אליכם לבית. אתרי אונליין גם מאפשרים לכם להשוות מחירים בין חנויות שונות ולבדוק אם יש מבצעים שווים לפני קבלת ההחלטה הסופית.

תג אוויר

יד שנייה

ניתן לרכוש גם אייר טאג ביד שנייה, אם זה ברשתות החברתיות או בחנויות שמיועדות למכירת מכשירי יד שנייה. חשוב שתשימו לב שהמכשיר תקין ואין בו פגמים. היתרון של רכישת מכשיר אייר טאג ביד שנייה הוא המחיר שבדרך כלל יהיה נמוך יותר מאחר וזה מכשיר שנעשה בו כבר שימוש. אבל החיסרון הוא שלפעמים לאחר שימוש רב מדי אתם תקבלו מכשיר שלא עובד במאה אחוז, על כן יש לקחת זאת בחשבון ולהקפיד לקרוא בעיון את מצב המוצר לפני רכישתו.

 

לסיכום

אייר טאג הוא מכשיר שימושי מאוד וניתן למצוא אותו במקומות שונים. תוכלו לרכוש אותו בחנויות אלקטרוניקה וטלפונים ולקבל אחריות ושירות לקוחות במקום, לרכוש אותו באינטרנט או לחפש אותו ביד שנייה. תתחדשו!

תג אוויר

אולי יעניין אותך גם