אילו נעלי תינוקות עדיף לקנות – המדריך המלא

נעלי תינוקות הן לא מוצר שניתן פשוט לחטוף מהמדף ללא כל בדיקות מוקדמות.

בסופו של דבר, אתם תרצו להעניק לילדכם את ציוד התינוקות הכי איכותי והכי מאפשר שניתן לרכוש.

אם כך, בואו נבין כיצד בוחרים נעלי תינוקות איכותיות שלא מתבלות מאוד מהר.

נעלי תינוקות צריכות להיות איכותיות ונוחות, נושמות וקלות, מונעות החלקה ומיוצרות מאת מותג ידוע. ממש ככה, אי אפשר יהיה להתפשר על פחות מכך. מאחר שהילדים הקטנטנים רק למדים ללכת, אנחנו נרצה לעשות הכול בכדי למנוע החלקות של הזאטוטים הללו. וכשמדברים על נעלי תינוקות מסוגים שונים, מדברים על הסוליה שלהם גם כן. אם כך, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא – האם סוליית נעל התינוק מונעת החלקה? אם כן, באיזו דרך? לרוב היא תהיה מחוספסת, מה שאמור להספיק בכדי למנוע החלקות.

 

נעלי תינוקות מונעות החלקה יחד עם ההבנה שההחלקה בלתי נמנעת  

מעבר לכך שיהיה חשוב לעשות הכול בכדי למנוע החלקות, יהיה חשוב גם לזכור כי החלקות הן חלק מהחיים וחלק מהחינוך שהילדים אמורים לזכות לקבל. בסופו של דבר, החיים יזמנו לילדי כולנו קשיים כאלו ואחרים. הילד כבר מגיל קטן לומד כי נפילה היא חלק בלתי נפרד מהניסיון ללכת ולהגיע ליעדים.

בשורה התחתונה, כשהילד לומד ללכת הוא גם לומד כיצד לקום מנפילה. אם כך, תמיד יהיה חשוב לתת לילד להתנסות בצעדיו הראשונים במקום בטוח ומרופד. לפחות בהתחלה. לאחר תקופה, יהיה ניתן לאפשר לילד להתנסות בצעידה גם במקומות פחות מרופדים.

 

כיצד אמורה להיראות סוליה של נעל תינוק?

מבחינת הסוליה של נעל התינוק, היא צריכה להיות דקה וגמישה. היא לא אמורה לגרום לילד להפרדה מלאה מהרצפה. הילד אמור לחוש את הרצפה ובמקרים מסוימים, הנעליים אמורות אפילו לדמות הליכה ברגליים יחפות.

בסופו של דבר, הרפואה מורה על כך שהליכה יחפה היא ההליכה הכי בריאה שיש. נגיד לכם אפילו כזה דבר: אם תתייעצו אם רופא התינוקות שלכם, הוא יגיד לכם שאין בכלל צורך לרכוש נעלי תינוקות. זאת, מתוך אותה סיבה שההליכה היחפה היא הבריאה ביותר. אמה-מה, אנחנו לא יכולים לאפשר לילדים שלנו ללכת יחפים כי הם עלולים יהיו להיפצע. בשל כך, אתם מוזמנים לרכוש נעלי תינוקות איכותיות אשר מגנות על כף הרגל, אבל יחד עם זאת גם מדמות הליכה יחפה.

 

בחירת חומרי הגלם הנכונים מהם מיוצרות נעלי תינוקות

מעבר למה שציינו עד כה, גם יהיה חשוב לוודא כי חומרי הגלם הם נושמים ואיכותיים, עדיף טבעיים. ככל שהרגל תהיה מאווררת יותר, כך הילד ינסה פחות להסיר את הנעל (אם בכלל). ואם אינכם בטוחים זו נעל לרכוש לילד, תמיד אפשר לקבל ייעוץ אצל רשת נמרוד – הנעלה לתינוקות, ציוד תינוקות, נעלי צעידה ראשונה ועוד.

 

נעלי מגף

אולי יעניין אותך גם