איך לאפיין שילוט לעסק מקצועי?

שילוט לעסק חייב להתבסס על אפיון מדויק  של בית העסק, וזאת בכדי לספק בסופו של דבר תוצר מושלם ומקצועי אשר מהווה אלמנט פרסומי ושיווקי מהמעלה הראשונה. איך לאפיין שילוט לעסק ומה חשוב לדעת רגע לפני הצבת השלט? להלן המדריך.

 

שילוט לעסק מקצועי – מאיפה מתחילים?

אחד האלמנטים אם לא האלמנט החשוב ביותר אשר מושך את עינו של הלקוח הוא כמובן השלט אשר מוצב מחוץ או בתוך העסק. שילוט לעסקים אשר מהווה אלמנט פרסומי ושיווקי מהמעלה הראשונה, ולכן חשוב מאוד להקדיש תשומת לב ומחשבה לגבי האפיון המדויק של השילוט. האפיון צריך להתבסס על מספר פרמטרים מרכזיים. ראשית כל, המיתוג. השילוט לעסק חייב לדבר באותה שפה של המותג, ולכן עסק מקצועי חייב לוודא כי השפה החזותית תואמת לערכי העסק ושירותיו. כך לדוגמא, בחירת הצבע היא תורה של ממש אשר כוללת בחירה של צבעים אשר יאפשרו להעביר את המסר ללקוח, עוד לפני שהוא נכנס לעסק: אדום מסמל תשוקה, ורוד מסמל אהבה, סגול מסמל שלווה, כחול מסמל ביטחון, תכלת מסמל רוגע, ירוק מסמל טבע, צהוב מסמל שמחה, כתום מסמל אנרגיה. לכן, בחירת הצבע צריכה לשקף הן את המיתוג של העסק והן את המסר אותו נרצה להעביר ללקוח, לצורך יצירת אלמנט חזותי חזק אשר ייחרט היטב בזיכרונו. עסקים אשר מספקים לדוגמא מוצרים מן הטבע יבחרו לרוב בצבע הירוק ולא בצבע אדום אשר מסמל תשוקה, ולכן בחירת הצבע היא חיונית לצורך העברת המסר.

כניסה לחנות

אילו אלמנטים נוספים כלולים באפיון שלטים?

פרמטר נוסף הוא כמובן גודל השלט. ניתן כיום להזמין שילוט לעסק במגוון גדלים, אולם חשוב לזכור כי בית עסק חייב לעמוד בכללי התקנות העירוניות ולכן לקיחה של מידות וכן יצירה של שילוט אשר מתאים באופן מדויק הן לאזור בו העסק ממוקם והן בהתאם לאלמנטים בולטים אותם נרצה לשקף הם חשובים לצורך אפיון השלט בצורה טובה ומקצועית. כחלק מהשירותים אשר ניתנים במסגרת אפיון השלט ישנו פרמטר של הצגת המידע אותו נרצה להציג על גבי השלט. חשוב שהמידע יוצג באופן קליט ככל האפשר, וזאת בכדי לא להעמיס על הלקוח. משום כך, הדגשה של שם העסק ושירותיו מהווה אלמנט בולט ומשמעותי בתוך תהליך אפיון שילוט לעסקים אשר חייב להתבצע באמצעות חברה מקצועית.

 

שילוט לעסק מזמינים רק באמצעות המומחים

חברת שלטים לב אור הינה חברה מנוסה אשר סיפקה ברבות השנים מאות יחידות של שילוט לעסקים, בהתאמה אישית ועם שימת דגש על שירות ברמה מקצועית וגבוהה. לקבלת פרטים נוספים אודות הזמנת שילוט לעסק באופן הטוב ביותר, היכנסו לאתר הרשמי, השאירו פרטים ונציג ישמח לסייע לכם לצורך הזמנה של שילוט מקצועי ומדויק המותאם בדיוק לשפה של בית העסק שלכם.

אולי יעניין אותך גם

שיווק ואינטרנט
איך בוחרים סליקת אשראי

אין דבר יותר מורכב מאשר ניהול חנות ובטח שחנות אינטרנטית. אם אתם בעלים של חנות אינטרנטית אתם צריכים לחשוב על הנושא של קידום אתרים, תפעול

קרא עוד »
מגזין אינטרנטי
שיווק ואינטרנט
מגזין אינטרנטי – איך הוא נראה?

מגזין אינטרנטי צריך להתמחות בתחום ספציפי, להציג את הדברים בצורה פשוטה ולאפשר ביצוע סוגים שונים של פעולות רלוונטיות. במאמר הבא נציג את המאפיינים הללו ונסביר

קרא עוד »