אחות של הכלה – איך בוחרים שמלת ערב לחתונה?

בחירה של שמלת ערב לחתונה זה עניין לא פשוט. שכן, יש צורך בבירור מעמיק אודות הצבעים ששאר הבנות שסביבך צפויות ללבוש (את הרי לא רוצה לגלות שכולן לובשות בדיוק כמוך, שמלה בצבע מנטה). אם לא די בכך, יש צורך בבדיקה מעמיקה אודות הגזרה המתאימה והעיצוב העדכני ביותר. כדי להקל עלייך בבחירה המורכבת, יצאנו לבדוק את כל הפרטים וחזרנו עם ההנחיות שאת צריכה ליישם.

 

תכירי את הנשים שעומדות מאחורי המדריך

אלו שכותבות את המדריך הנוכחי הן אחיות של כלה לעתיד. החתונה צפויה להתקיים ממש בקרוב ומצאנו את עצמנו ברגע האחרון, תרות אחר שמלת ערב שתתאים לכולנו. היה לנו חשוב לבחור בגזרה זהה לכולן בצבעים שונים. אנחנו לא מבינות כלל באופנה, לכן פנינו אל מעצבת מוכרת וביקשנו ממנה שתמסור לנו את כל הטיפים שיאפשרו לנו לבחור את שמלת הערב המתאימה לכל אחת מאתנו. לשמחתנו, היא הסכימה להירתם לפרויקט. היא הסבירה לנו שלב אחר שלב איך אנחנו צריכות לבחור את השמלה. זו ההזדמנות להודות לה. שכן, בזכותה, יש לכל אחת מאתנו שמלת ערב מושלמת ולך יש מדריך מקיף.

 

איך בוחרים שמלת ערב לחתונה? השלב ה – 1

כדי שתוכלי להיות בטוחה שאת בוחרת נכון, עלייך קודם כל להסתכל על קטלוגים שונים שמציגים שמלות ערב לחתונה. שימי לב, אלה יכולים להיות קטלוגים של מעצבות, חנויות בגדים מוכרות או חנויות בוטיק. זה באמת לא משנה. מה שחשוב זה שתראי מגוון רחב של שמלות. החלק החשוב בשלב זה הוא בחירה של 3 – 4 סגנונות שמתאימים עבורך.

 

איך בוחרים שמלת ערב לחתונה? השלב ה – 2

בשלב זה את צריכה לפנות אל חברה שאת סומכת עליה. כזו שתגיד לך את כל האמת בפרצוף. תבקשי ממנה להסתכל על אחד מהקטלוגים, נניח שמדובר בקטלוג של מונבל שמלות ערב. תשאלי אותה מה דעתה על השמלה והסגנון בכללי. אם היא אומרת לך שהשמלה מתאימה לך ולמבנה הגוף שלך – מצוין, תעברי לשלב הבא. אם לא, את צריכה להציג בפניה את הסגנונות האחרים, עד שתמצאו יחד את השמלה המתאימה ביותר.

 

איך בוחרים שמלת ערב לחתונה? השלב ה – 3

בשלב זה את צריכה לבדוק מהו הצבע המחמיא לך ביותר. אנחנו ממליצות להגיע בשלב זה אל החנות ולמדוד את השמלה. כך תוכלי לראות מקרוב מהם הצבעים המחמיאים. אם את מתלבטת ומעדיפה לבחור בצבע שיתאים לך ב – 100%, כדאי שתדעי שיש צבעים בסיסיים שמתאימים לכל אחת:

  • שחור
  • תכלת
  • ירוק זית

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לך לדעת איך בוחרים שמלת ערב לחתונה. כעת, כשיש בידייך את כל הפרטים, נותר לך רק ליישם את השלבים שלעיל ולבחור בשמלה המתאימה ביותר. אנו מאחלות לך שיהיה בהצלחה!

בובות ראווה

 

אולי יעניין אותך גם