איך עובד תהליך הדפסה על זכוכית

תנו חיים לזכוכית על ידי הוספת יצירות אמנות משלכם בתהליך הדפסה על זכוכית. קישוט פריטי הזכוכית שלכם מוסיף ערך אסתטי למוצרים שלכם, ובו זמנית מבדיל את המותג שלכם מהמתחרים. התחכום הנוסף של מוצרים מעוטרים עוזר להגדיל את הרווחים הכוללים עבור העסק שלכם. 

 

למה כדאי להדפיס על זכוכית?

הסיבות להדפסה על זכוכית יכולות לנוע בין קידום מכירות, לקישוט ולפונקציונאליות.

הדפסה על זכוכית

איך זה עובד?

הדפסה על זכוכית יכולה להתבצע ביד או באמצעות מכונה אך התהליך הבסיסי תמיד זהה. ההבדלים יכולים להיות בסוג הדיו בו נעשה שימוש, באפקט העיבוד שלו ובמשטח המודפס.

 

באילו שיטות ניתן להשתמש כדי להדפיס על זכוכית?

בחירת שיטת הדפסה לקישוט זכוכית דורשת ידע בתהליכים השונים, הציוד ושאר המצרכים שאיתם תעבדו. חשוב להבין את היכולות והמגבלות של כל שיטה. על מנת לקבוע את שיטת ההדפסה הטובה ביותר עבור היישום שלכם, עליכם לקחת בחשבון את סוג הכלי עליו תדפיסו, יעדי העיצוב שלכם וכל דרישות הייצור.

 

 הדפסת מסך

זוהי שיטה מצוינת להדפסת עיצובים בצבע 1 או 2. עיצובים מרובי צבעים אפשריים, אך כרוכים בעבודה רבה יותר, מה שעלול להיות יקר. בשל משך זמן ההגדרה הנדרש, הדפסה חד פעמית אינה מעשית מבחינה פיזית וכלכלית.

בנוסף לזמן ההגדרה המוגדל, הדפסת מסך מייצרת תפר בעת הדפסה של 360 מעלות. כל פריט זכוכית, בין אם שטוח, מעוקל מעט או גלילי, ניתן להדפסת מסך. שיטה זו מביאה לתוצאה ויזואלית ייחודית עם צבעים עזים וחיים במיוחד.

הדפסה על זכוכית

הדפסת פדים

הדפסת רפידות היא אידיאלית להדפסת ריצות ייצור בנפח גבוה ותערובת נמוכה. בדרך כלל, הדפסת רפידות משתמשת בצבע אחד או 2 בלבד, אך מכונות אחרות יכולות להדפיס עד 6 צבעים. אם אתם מחפשים להדפיס לוגואים פשוטים או עיצובים על כוסות זריקה או ספלים, הדפסת רפידות היא אופטימאלית.

הדפסת רפידות מייצרת תמונות ברורות ברזולוציה גבוהה שניתן לחזור עליהן בקלות עבור ריצות ייצור גדולות. שיטה זו עובדת מצוין להדפסה על משטחים תלת ממדיים או אובייקטים בעלי צורה יוצאת דופן עם משטחים לא סדירים.

 

הדפסה דיגיטלית

הדפסה דיגיטלית היא שיטת הבחירה להדפסה על מוצרים ללא ידיות כגון כוסות חצי ליטר, צנצנות מייסון עגולות, כוסות יין, פמוטים ועוד. אחד היתרונות הגדולים ביותר של הדפסה דיגיטלית על כלי זכוכית הוא היכולת לשחזר גרפיקה ותצלומים בצבע מלא ללא פגמים.

כיום הדפסה על זכוכית דיגיטלית נחשבת לפופולארית במיוחד עבור עסקים.  בתהליך שכולל מדפסת דיגיטלית ומחשב. אשר סורקים את הדוגמה הדרושה ומדפיסים אותה על החפץ בתהליך מהיר מאי פעם.

 

לסיכום

אם אתם רוצים לשדרג את העסק שלכם עם הדפסת זכוכית, חברת מסגרת היא הכתובת עבורכם. עם שירותי הדפסה על זכוכית בשיטות שונות, הצוות של מסגרת עומד לרשותכם לכל בקשה.

הדפסה על זכוכית

אולי יעניין אותך גם