תביעת נזיקין בגין נזילות מים

נזילות מים בדירה הן מטרד שעלול להוביל לנזק רציני לרכוש ואף להוות סכנה בטיחותית בבית. על כן, חשוב מאוד לטפל בנזילה ולתקן את הנזק. במקרים בהם מקור הנזילה אינו מביתכם, ניתן להגיש תביעת נזיקין בגין נזילה. אז מהי תביעת נזיקין בגין נזילות מים ואיך תעשו את זה בצורה נכונה ותקבלו את הפיצויים שמגיעים לכם?

 

מהי תביעת נזיקין בגין נזילות מים?

תביעת נזיקין בגין נזילות מים היא תביעה לפיצויים על נזקים שנגרמו כתוצאה מנזילת מים בדירה. כאשר מקור הנזילה הוא בתוך הדירה שלנו לא נוכל לתבוע נזיקין (אלא אם הדבר כלול בביטוח הדירה). יחד עם זאת, אם מדובר בנזילה שמקורה בדירה של שכנים הנמצאים איתנו באותו בית משותף, אכן ניתן לתבוע אותם על הנזק שנגרם לנו כתוצאה מהנזילה.

 

איזה סוג עורך דין יתאים לתביעה מסוג זה?

עבור תביעה הקשורה בנזיקין, תצטרכו עורך דין תביעות נזיקין. חשוב שעורך הדין שלכם יהיה עורך דין מוסמך ומומחה בתחום זה, וכן שיהיה לו ניסיון רב בתביעות דומות. עורך דין מקצועי ומנוסה ידע לתת לכם מענה משפטי טוב יותר ויגביר את הסיכויים שלכם לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם על הנזק שנגרם.

 

מתי ניתן להגיש תביעת נזיקין בגין נזילות מים?

תביעת נזיקין בגין נזילות מים ניתן להגיש בעיקר במקרה שבו מקור הנזילה מגיע מדירה אחרת. כך למשל כשמדובר במצב שבו ישנה נזילה מהדירה שמעליכם והמים מחלחלים אליכם לדירה וגורמים לנזק. במצב כזה תוכלו לתבוע מהשכנים גם לתקן את הנזילה על חשבונם וגם לפצות אתכם על הנזק שנגרם לכם כתוצאה מהנזילה, לרבות נזקים לרהיטים, לדירה עצמה ועוד.

 

כיצד ניתן להגיש תביעת נזיקין?

תביעת נזיקין בגין נזקי נזילות מים ניתן להגיש בפני המפקח על הבתים המשותפים במצבים בהם מקור הנזילה הוא מדירה אחרת באותו בית משותף. במקרים אחרים בהם יש עילה לתביעת נזיקין, תוכלו לפנות לבית משפט השלום. בכל מצב של תביעת נזיקין יהיה עליכם להוכיח את מקור הנזילה ואת הנזק שנגרם לכם כתוצאה מכך.

 

איך תמצאו עורך דין מתאים לתביעה?

עורך הדין המתאים ביותר עבורכם יהיה עורך דין המתמחה בתחום הנזיקין, עורך דין מקצועי, מנוסה ומומלץ. תוכלו לחפש ברשת עורך דין מתאים, וכן כדאי להיעזר בהמלצות ממכרים או בהמלצות ברשת על עורכי דין. חשוב לוודא שעורך הדין שמצאתם עבורכם יהיה עורך הדין שמתאים לכם ושתרגישו בנוח כאשר מייצג אתכם בתביעה.

 

תביעת נזיקין בגין נזילות מים – אל תתפשרו על מה שמגיע לכם

לסיכום, תביעת נזיקין בגין נזילות מים היא תביעת דרישה לפיצויים על נזקים שנגרמו מנזילת מים אשר מקורה אינו מהדירה שלכם. במצבים אלה, תוכלו לפנות לבית משפט השלום או למפקח על הבתים המשותפים. כדאי להיעזר בעורך דין מקצועי המתמחה בתחום.

נזילות מים

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »