4 דרכים להכין את עצמכם לתביעה מול בנק

לרוב הבנק נתפס בעיני הלקוחות כמקום בטוח לניהול הכסף, אך לפעמים אנו עלולים להגיע למצב שבו מוגשת תביעה כנגד בעל החשבון, או להפך, כנגד הבנק. תביעה שכזאת, עלולה, חוץ מהקשיים בהתנהלות הכלכלית שיכולים להיווצר, גם להיגרר לתקופה ארוכה, ולפעמים כואבת, מול הבנק.

 

להקדים תרופה למכה

במידה והבנק נוקט בפעולה נגד הלקוח, אם בסגירה או הגבלת חשבון, ואם בתביעה יזומה, על הלקוח להקדים תרופה למכה, ללקט טענות שיכולות לעלות נגד התנהלות הבנק, ולפעול לטובת הגשת תביעת נגד, במידה והבנק פתח בתביעה, הנקיטה בהליך משפטי מועילה לבירור הסוגיה במקביל, הן מצד הלקוח והן מצד הבנק.

 

איסוף מסמכים

במקרים של הליכים משפטיים, הבנק עלול "לסגור את השאלטר" בכל מה שקשור לשיתוף פעולה לטובת מסירת מסמכים או אינפורמציה הקשורה להתנהלות של הבנק עם הלקוח. לכן, יש לנסות לתעד ולאסוף כל מסמך ושיחה מול הבנק, שתוכל בעתיד לעזור בביסוס הטענות.

 

התנהלות כלכלית

לעיתים, תביעה מול הבנק עלולה להוליד מגבלות שונות על החשבון, בתצורה של מניעת שימוש בשיקים, או לקיחת אשראי מוגבר. לכן, יש להיערך כלכלית (אם וכאשר)  לשינוי בהתנהלות הכלכלית היומיומית של הלקוח, לדוגמא באמצעות מעבר להתנהלות על בסיס מזומן, ועוד.

 

בחירת המלווים הנכונים לתהליך

לעיתים, גוף גדול כמו בנק עלול לדרוס את הזכויות שלכם, לפגוע בהתנהלות הבסיסית ביותר, ולהכתים את שמך כתוצאה מכך. לכך, חשוב לבחור בצורה טובה את עורך הדין שילווה אתכם לאורך המשימה. עורכי דין בעלי ניסיון משפטי, אך גם כלכלי בהתנהלות מול גופים גדולים כמו בנקים, יכולים לתת את הערך המוסף להתנהלות בתביעה מול הבנק, ולהביא אתכם אל מחוז חפצכם בשלום, וביעילות. לעוד פרטים מוזמנים לפנות אל https://www.ordanlaw.co.il, כדי להתרשם.

לסיכום, תביעה מול הבנק עלולה ליצור אצל חלק מהלקוחות כאב ראש, לחץ, ולעיתים עוגמת נפש. לכן, יש להיערך בהתאם להליכים המשפטיים, להבין בצורה הטובה ביותר את המקרה שבו הלקוח נמצא, ולבחור בעורך דין בעל ניסיון עשיר ומוכח, שיכול לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

 

איש משפט

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »