היום שלך: כך תתכונני ליום החתונה מא' ועד ת'

יום החתונה הוא אחד הימים הכי מרגשים, משמעותיים, וחשובים בחיים. מסיבה זו כדאי להתכונן היטב ליום הזה ולנצל כל דקה ודקה בו כמו שצריך. מצד שני זה גם יום שיכול להיות מאוד מאוד לחוץ ומורכב.

מסיבה זו חשוב מאוד שתתכונני היטב ליום הזה ותקפידי להקיף את עצמך אך ורק באנשים שיעשו לך טוב ולא במישהו או במישהי שיכול להרגיז או להלחיץ אותך. הכנו כאן במיוחד עבורך מדריך קצר ופשוט שיסייע לך להתכונן היטב ליום הזה.

 

אז איך כדאי להתכונן ליום החתונה?

לפני שנרד לפסים המעשיים של היום, חשוב קודם כל לדבר עליו באופן כללי. כפי שאמרנו, זה יום מאוד משמח, אבל גם מאוד מלחיץ ויש בו ערבוביה של רגשות. מסיבה זו אנו ממליצים בחום לשבת מראש ולכתוב באופן מסודר רשימה של דברים שצריך להספיק ביום הזה.

ברגע שהכל כתוב ומוכן ברשימה מסודרת, הסיכוי לפספס או לשכוח דברים קטן בהרבה. דבר נוסף שחשוב לעשות הוא לוודא שיהיו איתך כמה חברות טובות שיוכלו להכיל אותך ושתוכלי לסמוך עליהם בכל דבר, קטן או גדול.

יום חתונה

זר כלה

זר כלה הוא רכיב סופר חשוב בנראות שלך ככלה, אבל לא מעט פעמים נוטים לשכוח אותו בגלל כל הארגונים והפרטים הקטנים. זר כלה הוא זר מיוחד ויפה שנועד להדגיש את היופי של הכלה. הפרחים מסמלים תמימות וטוהר ומשדרים אצילות וטבעיות.

אם את גרה בעיר אשדוד או באזור, אנו ממליצים בחום על פרחים באשדוד סיטי, חנות פרחים מקצועית ומשפחתית שתוכל להכין לך זר כלה מיוחד. פרטים נוספים תוכלי למצוא בקישור הזה זר כלה באשדוד.

 

מאפרת

כמובן שמאפרת היא אחת הדמויות הכי חשובות ביום הזה. ברור שכל כלה מחפשת את המאפרת הכי טובה ומקצועית, ואין ספק שזה דבר סופר חשוב. אבל לא פחות חשוב להקפיד על כך שהמאפרת תהיה נעימה ונחמדה ולא תלחיץ אותך או תפגע בביטחון העצמי שלך.

בסופו של דבר, האיפור הכי יפה ומיוחד בעולם לא שווה אם הוא יגרום לך להרגיש לא משהו. ודאי שהמאפרת שאת מזמינה רגועה ומשרה אווירה טובה.

מאפרת

איפה להתארגן?

כל כלה צריכה כמה שעות טובות של הכנה לפני החתונה. צריך להתאפר, לסדר שיער, להתארגן עם שמלת הכלה, ועוד. לכן, בחירת המקום שבו תתארגני ושבו יטפלו בך ויכינו אותך חשובה מאוד.

האם לעשות את זה בבית של ההורים? בדירה שלך? בצימר? חשוב ללכת על מקום נעים לך שבו את מרגישה בבית מצד אחד, אך מצד שני שהוא מספיק מרווח ושאפשר להתארגן בו בנוחות.

 

סיכום

יום החתונה הוא יום סופר מרגש ומשמח, ולכן חשוב מאוד להיות מוכנה אליו מצד אחד, אבל להיות גמישה וזורמת מצד שני. הכי חשוב – הקיפי את עצמך במי שעושה לך טוב.

יום חתונה

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »