חברת שליחויות מהיום למחר

מספקים מוצרים ללקוחות שלכם באמצעות חברת שליחויות? מעוניינים לייצר יתרון על פני החברות המתחרות בשוק? חברת שליחויות שיודעת להעניק שירותי משלוח מהירים מהיום למחר, תייצר לכם את היתרון על פני המתחרים. מהם היתרונות של משלוח מהיר ומדוע מומלץ להשתמש בשירות הזה.

 

שוק המכירות בישראל

עשרות חנויות חדשות נפתחות מדי שנה במטרה לנסות את מזלן בשוק המכירות הישראלי והעולמי. בין אם מדובר בחנויות ממשיות או בחנויות אינטרנטיות, סביר להניח שבתור בעל חנות או בעל עסק אתם תזדקקו לחברת משלוחים.

בין אם החלטתם לפתוח חנות ירקות, מכירת כרטיסים אונליין, חנות למוצרי חשמל או חנות אינטרנטית שמיועדת למכירת תכשיטים- המכנה המשותף לכל אלה ולרבים אחרים הוא הצורך בחברת שליחויות.

שוק המכירות הישראלי, בכל רבדיו, נחשב לשוק מפותח ומגוון. הצרכנים שמעוניינים לקנות מוצר או שירות כלשהו, יכולים למצוא עשרות אפשרויות שונות תוך זמן קצר מאוד וללא מאמץ – באמצעות חיפוש במנועי החיפוש, הליכה בקניונים ועוד מגוון רחב של מקרים.

על מנת להביא את העסק שלכם לקדמת הבמה ולייצר את הייחודיות הכה הכרחית בתחומי המסחר התחרותיים, תצטרכו להעניק ללקוחות שלכם שירות יעיל.

שירות יעיל ואיכותי מתחלק למגוון רחב של היבטים, החל ממחיר אטרקטיבי, שיווק נכון וכמובן יעילות באספקת המוצר. היום נתמקד בשליחויות מהיום למחר, ונבין מדוע מדובר במרכיב כה חשוב.

 

חברת שליחויות מהיום למחר

חברת שליחויות בארץ שמספקת שירות משלוחים מהיום למחר תייצר לכם יתרון בתור בעלי עסק.

שירות המשלוחים מהיום למחר כולל כמובן את אספקת המוצר ללקוח. מהרגע שהלקוח הגיע פיזית לבית העסק ורכש את המוצר, או מהרגע שבו הלקוח ביצע את הרכישה דרך חנות האינטרנט של החברה שלכם, אתם מתחייבים לספק לו את המוצר עד סוף יום העסקים שלמחרת. 

בתחום הצרכנות, במיוחד אם אתם נמצאים בעמדת הספק, מומלץ לחשוב תמיד על הלקוח. מה הכוונה? לצורך העניין, אתם בעלי חברה שמוכרת תכשיטים בסיסיים ביותר. כמוכם יש עוד עשרות חברות בארץ, ועוד מאות ואלפי חברות שונות ברחבי האינטרנט.

כיצד אתם משכנעים את הלקוח להגיע דווקא לחנות שלכם ולרכוש דווקא מכם את המוצר? אחת התשובות לכך היא על ידי אספקת המוצר במהירות. גם אתם בתור צרכנים, הייתם מעדיפים לרכוש מוצר מחברת שמספקת את המוצר בזמן מהיר יותר מאשר חברה אחרת. מהרגע שהלקוח רכש את המוצר הוא רוצה לקבל אותו כמה שיותר מהר.

המטרה שלכם בתור בעל העסק, היא לגרום ללקוח לצאת מרוצה מתהליך הקנייה ולהביא אותו לקנייה חוזרת בבית העסק שלכם. מהרגע שהלקוח רכש את המוצר, הדבר האחרון שמקשר ביניכם לבינו בתהליך הרכישה הוא חווית המשלוח. זו אחת הסיבות המרכזית לכך שאספקת המוצר במהירות היא כה חשובה וקריטית להצלחת העסק שלכם.

 

חברת שליחויות

 

בשנים האחרונות החלה להיכנס פונקציה חדשה במסגרת חברות המשלוחים, שמעניקה אפשרות מעקב עבור המשלוח. המעקב מתבצע לרוב באמצעות קוד שמקבל הלקוח לאחר רכישת המוצר, ובאמצעות הקוד הוא יכול לבדוק בכל רגע נתון היכן נמצא המשלוח שלו: האם הוא נמצא בשלבי האריזה, האם המוצר עזב את בית העסק, האם המוצר יצא לכיוון בית הלקוח ועוד.

מעבר ליתרון הברור שנותן ללקוח מידע אודות המשלוח שלו, מדובר בפונקציה שמעניקה יתרון משמעותי לבית העסק שלכם. באמצעות שירות מעקב אונליין, תוכלו לחסוך משאבים רבים שמופנים לפניות של לקוחות בנוגע למצב ההזמנה.

במילים אחרות, תוכלו לחסוך זמן וכסף. כאשר מדברים על עולם העסקים, זמן וכסף הם ללא ספק שני המשאבים העיקריים והחשובים ביותר להצלחת העסק שלכם. 

 

כמה עולה שירות משלוחים מהיום למחר?

את עלות השירות של משלוחים מהיום למחר ניתן להגדיר על פי מספר מאפיינים שמשפיעים על מחיר השירות. מאפיינים כמו מרחק המשלוח, משקל החבילה, סוג המוצר וגודל החבילה, הם רק חלק מהפרמטרים שישפיעו על עלות שירותי המשלוח המהירים.

 

מרחק המשלוח- אחד הפרמטרים המרכזיים ביותר בהיבט התמחור הוא המרחק שחברת המשלוח צריכה לעבור. בחישוב פשוט – ככל שהמרחק גדול יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר בהתאמה. זו אחת הסיבות לכך שמשלוח שמגיע מעבר לים (סין, ארצות הברית וכו') עשוי לעלות לכם לא מעט כסף.

 

כאשר אתם בוחרים חברת משלוח שבאמצעותה תספקו את המוצרים ללקוחות שלכם, השתדלו לבחור את חברת המשלוח הקרובה ביותר אליכם ולאזור המשלוחים המרכזי שלכם.

 

משקל החבילה וגודל החבילה- ככל שהחבילה תהייה גדולה יותר, כך המשלוח ידרוש הכנות רבות יותר. לצורך העניין אם החבילה גדולה (מזרן או רהיטים מסוימים), תידרש חברת ההובלות להצטייד במשאית גדולה שתוכל להעביר את המוצר. שימוש במשאית הוא יקר יותר מאשר שימוש במכונית או באופנוע עבור חברת המשלוחים, ולכן אתם תצטרכו לשלם יותר כסף עבור המשלוח.

 

סוג המוצר- כמובן שסוג המוצר משפיע גם כן על מחיר השירות. בהנחה ומדובר במוצר גדול- יידרשו הכנות ספציפיות עבורו. מצד שני, אם מדובר במשלוח של מוצרים שבירים- ההכנות יהיו שונות. 

 

כמות המשלוחים- אחד הפרמטרים שבתי עסק נוהגים "להזניח" במעמד סגירת חוזה ההעסקה מול חברת השליחויות, וחבל. בתור בעלי חברה או עסק שמספק מוצרים ללקוחות השונים וזקוק לשירותי שליחויות, תוכלו לקבוע עם חברת המשלוחים מחיר נוח יותר עבורכם בהנחה ותעמדו בכמות היעדים המשותפים שתציבו לעצמכם.

 

הפרמטרים שציינו כעת, הם המרכיבים העיקריים של שירות המשלוחים מהיום למחר. על מנת לקבוע את המחיר הנוח ביותר עבורכם, ערכו תיאום ציפיות וקיבעו יעדים משותפים שיוזילו את המחיר שלכם. כך גם תוכלו לדרוש מחיר זול יותר מהלקוחות שלכם, דבר שללא ספק יעשה לכם יחסי חוץ טובים.

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »