שיר במתנה – לתת שיר בהזמנה בהפתעה אישית

 

לאחד מבני המשפחה או לבן/בת הזוג יש בקרוב יום הולדת? חוגגים אירוע מיוחד? אחת המתנות המקוריות ביותר שתוכלו להעניק הוא שיר בהזמנה אישית. כיצד? לכל כל הפרטים

 

 

שיר במתנה – המתנה הכי טובה שתוכל להעניק לאהובך

רבים תוהים לעצמם מה הם יוכלו להעניק שכבר לא נתנו בעבר. הרי כולנו מכירים את המארזים, כרטיסי המתנה ושלל מתנות בנאליות נוספות אשר לרוב משמשות לפרק זמן קצר וממצה. אולם, כעת יש לכם אופציה להעניק מתנה יוצאת דופן בעבור בן המשפחה או בן/בת הזוג, כמו גם אופציה נהדרת להפתיע את בני המשפחה והחברים באירוע אשר מתקיים. למעשה, מדובר באחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות וזאת לאור העובדה כי מדובר בהפתעה אשר ללא ספק מותירה את אהובכם נרגשים כמו גם מאפשרת להעניק פן אישי ומרגש בצורה בלתי רגילה. כיצד ניתן להעניק שיר במתנה? להלן כל הפרטים.

הקלטת שיר במתנה – היכן להקליט?

במידה ואתם מעוניינים כאמור להעניק מתנה ייחודית לרגל אירוע או יום הולדת הדרך הטובה ביותר היא להקליט שיר במתנה. כיום ניתן למצוא ברחבי הארץ מאות אולפני הקלטות, אולם אולפן ההקלטות הטוב והמקצועי ביותר הוא ללא ספק אולפני לי-רון אשר באמצעותם ניתן להקליט שיר במתנה. האולפן אשר ממוקם בעיר רמת גן מאפשר לבצע הקלטה בליווי אישי של מפיק מוזיקלי מקצועי לו וותק של שנים ארוכות בתחום כך שתוכלו להיות בטוחים כי ההקלטה שלכם תהיה המקצועית והטובה ביותר. בנוסף, מאפשרים באולפני לי-רון לבצע הקלטה של שיר מתוך מגוון עצום של שירים בלועזית או בעברית, כאשר לאורך התהליך תוכלו לשנות את המילים כך שהם יתאימו בדיוק לסוג האירוע או לאדם לו תרצו להעניק את השיר. מדובר על הקלטה של שעה אחת בלבד, כך שתוך זמן קצר תוכלו לצאת מהאולפן עם שיר ערוך, מהוקצע ומדויק – ברמה הגבוהה ביותר.

חוששים משיר במתנה? יש לנו פתרון בשבילכם

אנשים רבים אשר מעוניינים להקליט שיר במתנה חוששים שהקול שלהם לא מספיק טוב לביצוע של הקלטה מסוג זו, ולכן מסבירים באולפני לי-רון כי לאחר שהשיר מוקלט מתרחש תהליך של ליטוש ועריכה מוזיקלית ע"י מפיק מוזיקלי, כך שגם אם אינכם זמרים גדולים תוכלו לדעת בוודאות כי התוצאה הסופית המתקבלת תהיה ברמה הגבוהה ביותר ותוך עמידה בסטנדרטים בין לאומיים. ניתן להרחיב את השיר במתנה ולבצע גם קליפ וידיאו מושקע, זאת במידה ואתם רוצים להעניק נופך נוסף למתנה הייחודית אותה אתם מעניקים. לסיכום, אם ברצונכם להפיק בעצמכם את אחת המתנות המיוחדות והמרגשות ביותר, שיר במתנה אשר מוקלט באולפן מקצועי ללא ספק יותיר את האפקט הרצוי. למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר בהקדם בעמודת "צור קשר" לתיאום הגעה וייעוץ מוזיקלי בחינם.

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »