שיניים נוצצות: טיפים מרופאי שיניים להשגת ושמירה על חיוך בריא

החיוך שלנו הוא כמו כרטיס הביקור שלנו, ולכן כולנו רוצים חיוך יפה ובריא. כדי להשיג חיוך בוהק ואסתטי, חובה לשמור על בריאות הפה, השיניים והחניכיים. הבאנו לכם המלצות מרופאי השיניים, כדי שתוכלו להשיג חיוך של מיליון דולר וגם לשמור על הבריאות.

 

צחצוח שיניים וחוט דנטלי

צחצוח שיניים נכון בבוקר ובערב הוא חיוני לשמירה על בריאות הפה. הדרך הנכונה לצחצח שיניים היא לצחצח את השטחים החיצוניים והפנימיים של השיניים, את השיניים האחוריות ואת הלשון, במשך שתי דקות ובזווית של 45 מעלות מהחניכיים. מומלץ גם להשתמש בחוט דנטלי או בקיסמים לפחות פעם ביום, בכדי להגיע לאזורים שמברשת השיניים אינה מגיעה אליהם.

המלצות של רופאי השיניים

ביקורים קבועים אצל רופא שיניים ושיננית

בכדי לשמור על בריאות הפה והשיניים, יש להגיע לבדיקה אצל רופא שיניים ושיננית פעם בחצי שנה. הרופא והשיננית יוכלו לאתר בעיות כמו סתימות או דלקות בחניכיים, והשיננית תוכל להסיר אבנית ופלאק שהצטברו בין השיניים. אם אתם תושבי הקריות, ישנם רופאי שיניים בקריות אשר מעניקים טיפולים שגרתיים, טיפולי חירום וטיפולים אסתטיים, שיעזרו לכם לשמור על חיוך בריא.

 

שתיית מים מרובה

שתיית מים חשובה מאוד הן עבור הרווחה הכללית והן עבור בריאות השיניים. המים מסייעים לשמור על ייצור גבוה של רוק בפה, אשר מכיל מינרלים וחלבונים שיכולים לנטרל את החומצה הפוגעת בשכבת האמייל של השיניים. בנוסף, מים מנקים את הפה משאריות מזון וכך עוזרים לשמירה על ההיגיינה.

המלצות של רופאי השיניים

הלבנת שיניים

אנשים רבים סובלים מהצהבת שיניים כתוצאה מצריכת קפאין, תרופות מסוימות או עישון. אם אתם חוששים לגבי מראה השיניים שלכם, התייעצו עם רופא שיניים המתמחה ברפואת שיניים קוסמטית. למי מכם שבאים מאזור הקריות, רופא שיניים בקריית ביאליק יכול להציע לכם הלבנת שיניים מקצועית וחסכונית, או ציפוי חרסינה לשיניים שיהפוך את החיוך שלכם לבוהק במיוחד.

 

תזונה נכונה

תזונה עשירה בפירות וירקות תספק לכם ויטמינים ומינרלים שיחזקו את המערכת החיסונית שלכם ויעזרו למניעת תהליכים דלקתיים. בנוסף, ירקות ופירות אשר דורשים לעיסה ממושכת תורמים לייצור רוק, שעוזר לשמירה על היגיינת הפה. השתדלו להימנע ככל הניתן ממאכלים מתוקים, אשר פוגעים בשכבת האמייל של השיניים.

 

הימנעו מעישון

כולם יודעים שעישון מזיק לבריאות, אבל לא כולם יודעים שהעישון עשוי לשנות את צבע השיניים. טבק יוצר כתמים על השיניים, מעלה את הסיכון לסרטן בחלל הפה ואת הסיכון למחלות חניכיים. בנוסף, העישון גורם לריח רע מהפה, ועשוי להפחית את ייצור הרוק.

 

סיכום

שמירה על שגרת היגיינת הפה וביקורים קבועים אצל רופא שיניים ושיננית יוכלו לשפר גם את הבריאות שלכם וגם את המראה שלכם. אם תקפידו על ההמלצות שלנו, תוכלו להנות מחיוך בריא ולהימנע מנזקים ארוכי טווח לחניכיים ולשיניים שלכם.

המלצות של רופאי השיניים

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »