שונאים מזגן על חום? הנה שלושה פתרונות אחרים לחימום הבית

ילדים משחקים

 

חולמים על בית חם? עם וולקנו מבית חימומית החלום הופך למציאות. וולקנו מציעים לכם פתרונות חימום לבית שלא מייבשים את האויר, חוסכים באנרגיה, בטיחותיים ומאפשרים לכם ליהנות מבית חם ונעים בעונה הקרה.

 

וולקנו מבית חימומית

חברת וולקנו מתמחה במתן פתרונות איכותיים לחימום הבית, המשרד, מבנים ציבוריים וכמו כן גם פתרונות לחימום מים לרחצה, לטבילה במקווה ולחימום מאגרי מים כגון בריכות שחיה.

וולקנו משווקת את רדיאטור חימום המעולה מבית SIRIO אשר מחמם באמצעות הסעת חום טבעית, אינו מייבש את האויר וקל לתפעול ותחזוקה. בנוסף, חברת וולקנו מתקינה ומתחזקת מערכות הסקה חכמות, רדיאטורים דיגיטליים, חימום תת רצפתי ומשאבות חום.

 

שלושה פתרונות לחימום הבית

על מנת לשמור על חום הבית לא צריך לקרוע את הכיס. חברת וולקנו מבית חימומית מתמחה בהתקנת ותחזוקת מתקני חימום אשר מאפשרים לכם חיסכון בצריכת החשמל, באנרגיה הנשלטים על ידי מערכות בקרה חכמות בלחיצת כפתור מן האפליקציה המותקנת בסמרטפון שלכם. להלן שלוש דרכים נפלאות לחימום הבית גם באקלים קר במיוחד:

 

רדיאטור חשמלי SIRIO

הרדיאטור הנייד מתאים לכל חדר בבית, מחמם בטכנולוגיית הסעת חום טבעית אשר איננה גורמת לאויר להרגיש יבש. הוא בעל צריכת חשמל נמוכה, ניתן לתכנות בקלות רבה ונוח לשימוש, וכאשר העונה הקרה חולפת ניתן לאחסן את הרדיאטור בקלות ובנוחות.

 

הסקה מרכזית

הסקה מרכזית הינה מערכת אשר מחממת את כל חדרי הבית באמצעות מערכת צינורות הנמצאת בתוך הקירות ומשם לרדיאטורים המותקנים בכל חדר. המערכת מתאימה למוסדות חינוכיים ורפואיים, לבתי מלון ועוד. ניתן להתקין מערכת הסקה מרכזית גם בבתים פרטיים החשופים לאקלים קר מאד. במידה ויש לכם כבר הסקה מרכזית, תוכלו לשדרג אותה להסקה חכמה הניתנת לשליטה ותכנות מתקדמים.

 

חימום תת רצפתי

מערכת חימום תת רצפתי מותקנת מתחת לרצפות בבית ומאפשרת חימום נעים במיוחד ובטוח לחלוטין לתינוקות וילדים. המערכת נשלטת על ידי בקרה ממוחשבת וקלה מאד לתכנות ולשימוש.

 

מוצרים נוספים מבית וולקנו

וולקנו מבית חימומית מציעים לכם חיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה והחשמל על ידי התקנת מחמם מים לרחצה על בסיס גז. המחמם הינו בטוח לחלוטין לשימוש ואין צורך בהמתנה להתחממות המים, פשוט מדליקים ומתרחצים. המים החולפים דרך המחמם מתחממים מיד ולכן אין צורך לחמם כמות גדולה של מים בדוד. בנוסף, תוכלו להתרשם ממחממי מקווי מים המשמשים לטהרה או לרחצה כגון מקוואות ובריכות שחיה.

 

לסיכום

חברת וולקנו מבית חימומית מציעה לכם בית חם בחורף קר. באמצעות פתרונות חכמים, חסכוניים באנרגיה ובצריכת חשמל, תוכלו גם אתם ליהנות מבית מחומם ונעים מבלי לקרוע את הכיס. באתר החברה תוכלו להתרשם משפע פתרונות לחימום מבנים פרטיים או ציבוריים ומים לרחצה ולטהרה. 

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »