שבת באקסטרים – חמש פעילויות אקסטרים לילדים בשבת

השבת הזו לא משתעממים! עם אתר קרמל תוכלו למצוא שפע של פעילויות למשפחות וילדים בחיק הטבע או במקומות בילוי מגניבים לחווית אקסטרים מושלמת שתמלא את האלבום שלכם בחיוכים וזכרונות טובים, אז למה אתם מחכים? הכנסו לאתר קרמל ובחרו את פעילות האקסטרים הבאה שלכם!

 

שבת באקסטרים

מזג האויר השתפר, הפריחה בשיאה וזה הזמן המושלם לצאת לחווית אקסטרים בחיק הטבע למשפחה והילדים עם אתר קרמל המציע לכם שפע רעיונות מגניבים כמו למשל טיולי רייזרים שיפתיע את המשפחה שלכם וכל הדרך הם פשוט לא יפסיקו לחייך.

 

אתר קרמל

אתר קרמל הוקם במטרה להוות פלטפורמה לאטרקציות בכל רחבי הארץ, מוזיאונים, אתרי מורשת, סיורים והדרכות, סדנאות ויצירה, פינות חי וליטוף, משחקיות ועוד. בכל כניסה לאתר תוכלו ליהנות מיותר ממאה אפשרויות לבלות מחוץ לבית בכל מזג אויר ולכל מטרה, עם חברים, עם המשפחה, עם בת הזוג או כיום גיבוש בעבודה.

 

אקסטרים לילדים

חווית האקסטרים תורמת רבות לגיבוש המשפחה, ההנאה והצחוק, הזכרונות המרגשים והחוויה הנפלאה הופכים כל יום שבת ליום מיוחד. בחלק מן הפעילויות יש הגבלות גיל על מנת לשמור על הבטיחות אך בדרך כלל תהיה אופציה לילדים הקטנים יותר ליהנות מאטרקציות נוספות הנמצאות במקום.

 

חמש פעילויות אקסטרים לילדים

על מנת שגם השבת הזו תהיה שבת של כיף והנאה בחרנו עבורכם חמש אטרקציות מיוחדות מתוך השפע שנמצא באתר של קרמל:

  1. רייזרי נחל ציפורי – נהיגת שטח עצמית בליווי מדריך באחד האיזורים היפים בארץ במסלול הכולל מעבר בנחלים ונופים עוצרי נשימה. במתחם יש גם מתנפחים לילדים, מזון קל ושתיה קרה.
  2. לייזר סיטי באר שבע – בילוי שמתאים במיוחד לימים גשומים או לוהטים מדי עבור טיול אתגרי בחיק הטבע. המקום מעוצב כמבוך בעל שתי קומות של מקומות מסתור, מי יתפוס את מי קודם, אתם או הילדים?
  3. רפטינג נהר הירדן – חוויה עוצמתית במיוחד לנוער ומבוגרים, האחים הקטנים יכולים ליהנות מאטרקציות נוספות הנמצאות באתר בזמן שהילדים הגדולים נהנים משיט אקסטרים במורד נהר הירדן.
  4. טרקטורוני אלון מורה – נהיגה עצמית בליווי מדריך בטרקטורונים בנוף עוצר הנשימה של השומרון לחוויה נהדרת עם אפשרות לשלב פיקניק בחיק הטבע. מתאים לכל המשפחה.
  5. פרא המדבר – חווית נהיגה עצמית בנופים הייחודיים של ים המלח וחיבור מושלם לקסם המדבר באמצעות טיול ברכבי שטח בשילוב הדרכה. מתאים לכל המשפחה.

 

לסיכום

כל שבת יכולה להפוך לשבת של הנאה וכיף עם אתר קרמל. האתר מציע שפע של פעילויות לקטנים ולגדולים, בחיק הטבע או באתרי בילוי לכל מזג אויר ולכל עונה כדי שאף פעם לא יהיה לכם משעמם. הפעילויות מתאימות לבילוי עם משפחה וחברים, עם בת זוג או עבור יום גיבוש לעובדים.

טיול שטח

 

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »