מה כולל שירות של רואה חשבון אמריקאי?

רואה חשבון אמריקאי הוא המייצג של לקוחותיו אל מול רשויות המס האמריקאיות, בראשן ה IRS הידוע בשל הנוקשות והקשיחות שבה הוא מתייחס לעברייני מס, כמו גם לדרישותיו מאזרחי ארה"ב בכלל.

לכן, אם אתם אזרחים אמריקאים, או מנהלים עסקים בארה"ב, אתם צריכים רואה חשבון אמריקאי, אבל מה בדיוק הוא יכול לעשות בשבילכם?

 

שירותים שתוכלו לקבל מרואה חשבון אמריקאי

רואה חשבון אמריקאי הוא למעשה בעל מקצוע שיש לו ידע רחב וספציפי – הוא יודע כיצד לערוך תיאומים ותכנונים של מיסים המשולמים על ידי בעלי אזרחות כפולה – ישראלית ואמריקאית, או עור אזרחי ישראל המנהלים עסקים בארה"ב, או עבור אזרחי ארה"ב המנהלים עסקים וחים בישראל.

בכל מקרה, מדובר על חישובים מורכבים של שיעורי המס לתשלום, כאשר הגשה של נתונים לא נכונים בדו"ח השנתי, או אי דיווח, יכולים לגרור קנסות כבדים, כמו גם סנקציות כלכליות כבדות משקל.

רואה חשבון אמריקאי, כמו https://masamerica.co.il/על-החברה/רואה-חשבון-אמריקאי/ יכול לעשות לכם סדר בנושא המיסוי, לסייע לכם בהגשת דוחות מדויקים במועד, ללא איחורים ועוד, על ידי מתן שירותים בהם הוא מיומן:

  1. הגשת דוחות מס ליחידים, שכן כל אזרח אמריקאי חייב להגיש דוח מס שנתי, גם אם הוא שכיר ואף אם אינו חי בארה"ב כלל
  2. פתיחת חברה, או כל עסק אחר בארה"ב – בין אם אתם רוצים להקים חברה ישראלית שפועלת בארה"ב או חברה רשומה ברשם החברות האמריקאי, תצטרכו סיוע מקצועי
  3. סיוע במס השקעות נדל"ן – כי גם אם יש לכם "רק" נכס נדל"ן אחד בארה"ב, אתם חייבים לדווח ולשלם על ההכנסות שלכם ממנו
  4. הנפקת מספרי מס אמריקאים ליחידים וחברות – שבלעדיהם לא תוכלו לעבוד באופן מסודר
  5. ייעוץ ותכנון מס אמריקאי – כדי שלא תצטרכו לשלם שיעורי מס גבוהים מדי
  6. הנהלת חשבונות אמריקאית – כדי לשמור על סדר וארגון בכל נושא המיסים וההכנסות שלכם
  7. הגשת דוחות מס לחברות מסוגים שונים – שכן קיימים סוגים שונים של חברות בארה"C ולכל אחד מהם יש ניואנסים שונים בחובת הדיווח והתשלום

 

סימן שאתם צריכים רואה חשבון אמריקאי

כבר אמרנו קודם, שאתם צריכים לדווח ולשלם מיסים ל IRS אם אתם אזרחים אמריקאים ואם יש לכם עסקים בארה"ב, אבל כמו תמיד – המציאות קצת יותר מורכבת וכדאי להכיר אותה היטב:

  1. גם אם אתם לא יודעים על קיומה, אם יש לכם אזרחות אמריקאית – אתם חייבים לשלם מיסים
  2. גם אם אתם לא חיים בארה"ב ואפילו אם מעולם לא ביקרתם שם – אם יש לכם אזרחות אמריקאית, אתם חייבים לשלם מסים.
  3. אם יש לכם גרי קארד
  4. אם אתם חיים בישראל ללא אזרחות אמריקאית, אבל יש לכם עסקים בארה"ב

 

לסיכום

חבות המס לארה"ב, כמו גם חישוב שיעור המס, הם עניינים מורכבים המצריכים ידע, מיומנות וניסיון. משום כך, הפעולה הנבונה ביותר שתוכלו לעשות היא לשכור את שירותיו של רו"ח אמריקאי, שיכול לעזור לכם להשאיר את ה IRS בצד הטוב שלכם.

 

זכוכית מגדלת מחשבון וכסף

אולי יעניין אותך גם

לחיצת יד
פיננסים
מה הוא ייעוץ ארגוני לחברות?

ייעוץ ארגוני לחברות נועד להשיג שיפור בתוצאות העסקיות ולשפר את התפוקה העסקית. היעזרות בגורם מנוסה ובעל תוצאות בשטח, יכולה להביא להחזר של ההשקעה על הייעוץ

קרא עוד »