קלנועית מכל הסוגים

רוצים לקנות קלנועית ולא יודעים מאיפה להתחיל לחפש? ישנם הרבה דגמים שונים של קלנועיות, אך בעזרת המידע הנכון תוכלו לבחור את הקלנועית המושלמת בשבילכם.

 

קלנועית – למי זה מיועד?

הקלנועית החשמלית משרתת מגוון שימושים, בעיקר בזכות התפעול הפשוט שלה:

  • אוכלוסיות מבוגרות – הקלנועית יכולה לשמש מבוגרים שכבר אינם יכולים לנהוג ברכב רגיל והיא מהווה פתרון מעולה גם בגלל שהנהיגה בה פשוטה מאוד, וגם בגלל שהיא נוסעת במהירויות נמוכות שמסכנות פחות את הנהג המבוגר ואת הסביבה.
  • בעלי מוגבלויות – סוגים מסוימים של קלנועיות מתאימות לשימוש בתוך מבנים, כמו בתי חולים, שדות תעופה ואפילו בתוך הבית עצמו.
  • לכל מי שרוצה להגיע ממקום למקום – בעיקר כאשר מתגוררים במושב או בקיבוץ, קלנועית יכולה לענות על הצורך להגיע למקומות מבלי ללכת את המרחק רגלית. משפחות רבות מעדיפות את הפעלת הקלנועית החשמלית מאשר הסרבול שבנהיגה ברכב המשפחתי.

 

סוגים שונים של קלנועית

מלבד יצרנים שונים, קלנועיות שונות נבדלות בניהן במראה החיצוני ובביצועים, כל שכל קלנועית מיועדות למטרות שונות. גם כאשר מגיעים להחלטה בדבר סוג הקלנועית שתתאים לכם, רצוי לעשות השוואה בין קלנועיות שונות מאותו הסוג, כיוון שגם ביניהן קיימים הבדלים. ניתן לקבל את כל המידע על סוגי הקלנועיות באתר הבא, באדיבות אלמוג קינן: https://www.kalnoitstar.co.il

 

קלנועית מתקפלת

הקלנועית המתקפלת מתאימה בעיקר לאלו המחפשים דרך לשלב בין הקלנועית לבין הרכב. קיפול הקלנועית מאפשר לאחסן אותה בתא המטען או לקחת אותה במטוס לטיולים אל מעבר לים. כאשר בוחרים קלנועית מתקפלת חשוב לבדוק מהי קיבולת המשקל של הקלנועית, האם מושב הנוסע נוח לכם, מהם המידות שלה כאשר היא מקופלת, ועוד.

 

קלנועית גדולה

הקלנועית הגדולה היא הקלנועית המושלמת למשפחות הגרות במושבים ובקיבוצים, מאחר והיא בעלת קיבולת משקל גדולה, בעלת מושב זוגי רחב, ומאפשרת הסעה של נוסעים וציוד. בנוסף, לקלנועית הגדולה גגון המגן מפני השמש וחשוב בעת הסעה של ילדים קטנים, ובעונת החורף ניתן להלביש עליה כיסוי מגן. קלנועיות מסוג זה הן קלנועיות חזקות, אשר מסוגלות ליסוע בדרכים לא סלולות ולשמור על מהירות גם כאשר יש יותר מנוסע אחד, כך שהיא המתאימה ביותר לנסיעה במושבים.

 

קלנועית טרולי

אם אתם מטיילים הרבה, זוהי הקלנועית שלכם. כאשר קלנועית הטרולי מתקפלת היא הופכת למזווה ומקלה על נשיאתה ממקום למקום. חשוב לבדוק שגודל הקלנועית מתאים לכם כאשר היא פתוחה, שהקיפול שלה נהיר ופשוט לכם, ושהיא מסוגלת לשאת את המשקל שלכם.

 

לסיכום

קלנועית נועדה לעשות לכם את החיים קלים. בעזרת התאמות בעיצוב החיצוני, וביכולות הביצוע, תוכלו למצוא מבין מגוון הקלנועיות את הקלנועית שאתם מחפשים. ישנן קלנועיות המיועדות לנוסע יחיד, כאלה המתקפלות ומאפשרות נשיאה נוחה וכאלה שאפילו מתקפלות לצורת מזוודה. אם אתם זקוקים לקלנועית בה תוכלו להסיע את המשפחה, תוכלו למצוא קלנועיות גדולות וסגורות, המתאימות לזוג מבוגרים או משפחה קיבוצניקית.

 

הגה

אולי יעניין אותך גם

אוטו
רכב
מימון רכב לפרטיים

אנשים חכמים יודעים שהדרך הנוחה ביותר לקנות רכב היא באמצעות אפשרות של מימון לפרטיים. אם אתם רוצים לפעול בדרך שחכמים פועלים, אתם צריכים לקרוא בעיון

קרא עוד »