קליפ בר מצווה – איך תהפכו אותו למקצועי

 ילדים רבים בוחרים לצלם ולערוך קליפ לקראת בר או בת המצווה שלהם, על מנת שיוכלו להראות את כישוריהם ומה שבאמת מעניין אותם.

המאמר יפרט כיצד להפוך את הקליפ למקצועי ומקורי.

 

איך יוצרים קליפ מקצועי לבר מצווה?

לקראת בר המצווה הילדים בוחרים לצלם קליפים המתאימים לקונספט של האירוע או לתחומי העניין שלהם. בין אם זהו קליפ הקשור לנושא הספורט ובין אם הוא עלילתי או מצולם בצורת פרסומת, הסרט צריך להיות מעניין, מקורי ומצחיק. ההשקעה בסרט תלויה במוטיבציה של הילד ובהתאמה לתקציב. כאשר נעזרים בחברת צילום מקצועית, הילדים מעורבים בתהליך ההפקה, אך התוצאות של הקליפ יהיו איכותיות יותר הן מבחינת הצילום והן מבחינת העריכה. כלומר, הרעיון יהיה כולו של הילד אך בכל הנוגע לצילום ולעריכה יש לסמוך על צלם מקצועי. הוא יידע מהן זוויות הצילום המתאימות, שעות צילום חוץ המתאימות לאור טבעי ביום או לשעות החשכה, צילום פנים והתאמת תאורה מלאכותית, לוקיישנים לסצנות בקליפ, שילוב מוסיקה, כתוביות, אנימציה והאפקטים הנדרשים. על מנת שהקליפ יהיה מקצועי חשוב לכתוב תסריט המתאר את הסצנות, השיח בין המשתתפים בקליפ, הבעות הפנים, התלבושות, מתי להכניס מוסיקה או כותרות, באילו אביזרים משתמשים בקליפ ועוד. ככל שמקפידים על התכנון מראש, כך הקליפ יהיה מקצועי יותר.

 

אילו סוגי קליפים מתאימים לבר מצווה?

בין אם מצלמים קליפ בת מצווה ע"י חברה מקצועית ובין אם מצלמים קליפ לבר מצווה, יש לתכנן את סוג הקליפ הרצוי. בנים בדרך כלל יבחרו בנושאים הקשורים לספורט, אקשן, מערב פרוע, חייזרים בצורת פרודיה, סרט עלילתי או מערכון. ישנם בנים ובנות שיבחרו להציג את כישרונותיהם ויצלמו קליפ היפ הופ או בלט קלאסי, שיר בסגנון MTV, נגינה ועוד. לדוגמה, ניתן להקליט באולפן הקלטות שיר ולערוך אותו בשילוב קטעי וידאו ותמונות הקשורות לנושא שלו. ב-2021 מאוד טרנדי לערוך קליפ בצורת סטורי עם הומור, יומן אישי, פספוסים או אתגרים שונים, בדיוק כמו שמעלים לטיק טוק רק עם צילום ועריכה מקצועיים.

 

קליפ בהתאמה אישית

כאשר פונים לחברת צילום מקצועית ולא ממש יודעים איזה קליפ לעשות, ניתן לקבל רעיונות ולראות דוגמאות של קליפים שנעשו. על מנת שהקליפ יהיה מקורי, ניתן לקחת רעיון שמדבר אל ילדכם ולהתאים אותו לאופי שלו ולקונספט של האירוע. כמו כן, חברה מקצועית תסייע לו להביא את עצמו לידי ביטוי בהתאם לכישורים שלו. מומלץ לסמוך על צוות מקצועי עם מומחים בתחום ועם ניסיון שיפיקו את הקליפ שעליו ילדכם תמיד חלם, הן מבחינת הבימוי והצילום והן מבחינת העריכה והתוצאות. הקליפ הוא אלמנט שלא יישכח וילדכם יוכל לצפות בו ולהראות לנכדים שלו איך היה פעם כשהוא עשה בר מצווה. לסיכום, מומלץ להשקיע בקליפ מקצועי שישדרג לכם ולילדכם את בר המצווה.

 

קליפ מוכן

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »