קוסם ילדים בתל אביב

עולמות של קסם ושל פנטזיה מושכים את לב האנושות במשך אלפי שנים. פיות, מכשפים, דרקונים ושאר יצורים פלאיים, מביאים אותנו להתחבר למסתורין ולהתלהבות של המציאות הנמצאת מעבר למציאות הגלויה. הזמנת מופע קוסמות לאירועים מיוחדים, ובמיוחד לימי הולדת, הינה תופעה אשר הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות.

 

למה להזמין קוסם ילדים ליום הולדת?

ימי ההולדת הפכו להיות מאורע משמעותי מאד עבור הילדים, וההורים משקיעים בהם בהתאם. הזמנת מפעיל חיצוני הינה דבר שבשגרה במסיבות ימי הולדת, ואנשים רבים מזמינים קוסמים בשביל למלא את משבצת התוכן של המסיבה. קוסם המוזמן ליום ההולדת גורם לילד לקבל את מרכז הבמה ולהיות מסמר הערב: הילד בוחר את מי להעלות לבמה לקסמים מסוימים, הילד משתתף בקסמים רבים, ומסייע לקוסם בכל אשר נדרש.

 

לאיזה גיל מתאים קוסם ילדים בתל אביב?

כפי שציינו, עולם הקסמים שובה את לב האנושות כולה, וחוצה גילאים – גדולים וקטנים. כמובן שהופעת קוסמות לילדים בני 5 אינה דומה להופעה לגילאי 10, אולם ככלל ניתן להזמין מופעי קוסמים לכל גיל ולכל אירוע. קוסמים מנוסים, כמו לול הקוסם הגדול, יודעים להתאים את עצמם לקהל היעד ולהבטיח כי הקהל ייצא מתרגש ומוקסם מההופעה.

 

איך ניתן לשלב את הקוסם במהלך יום ההולדת?

ניתן להזמין את הקוסם ליום ההולדת להופעה בלבד, באורך משתנה. ניתן להרחיב את החבילה ולהזמין את הקוסם גם לשלב קבלת הפנים, כך שהקוסם מבצע קסמי היכרות קטנים עם הילדים, ומתחיל להכיר את הקהל לקראת המופע בהמשך. בנוסף, ניתן להזמין אצל הקוסם גם סדנה ללימוד קסמים בסיסיים כך שהילדים יוצאים עם מזכרת שאי אפשר לאבד – הם עושים את צעדיהם הראשונים בעולם הקוסמים!

 

כמה עולה להביא קוסם ליום הולדת בתל אביב?

מחירו של הקוסם נקבע על פי משתנים רבים כמו: אורך המופע המבוקש, מספר המשתתפים, רמתו של הקוסם וניסיונו, היקף החבילה המבוקשת (עם בלונים, עם פרסים, וכדו'), וכדו'. מחירו של קוסם ממוצע הינו בין 1,000 ₪ ל-2,000 ₪, אולם כאמור הדבר תלוי בגורמים רבים.

 

מה עומד מאחורי המחיר?

כל קוסם חייב להתחדש וללמוד קסמים רבים באופן שוטף. אין דבר מאכזב יותר מקוסם אשר מבצע קסם, והקהל אומר "ראינו את זה כבר במופע קודם". כל קוסם חייב ללמוד את הקסמים המתקדמים ביותר, ולהתעדכן ולהתחדש בכל עת.

בנוסף, ישנם קסמים מורכבים אשר דורשים חודשים רבים של אימונים עד להגעה לרמת ביצוע מושלמת. מחירו של הקוסם אולי גבוה מעט מהפעלות אחרות, אבל התוצאה מוכיחה את עצמה, ובגדול.

 

מה חשוב לבדוק כשמזמינים קוסם ילדים בתל אביב

קוסם טוב חייב להתאים את עצמו לקהל, ועל כן חשוב לוודא כי הקוסם שלכם הוא בעל ניסיון במגוון קהלים ויכול להתאים את עצמו גם לחברים של ילדכם. בדקו את ההמלצות (או דיס המלצות) אשר נאמרו על הקוסם הזה, והתרשמו מאתר האינטרנט שלו. בנוסף, חפשו צילומים של הופעות שלו ונסו לראות האם הוא מצליח להתחבר לקהל בצורה חיה וזורמת.

שרביט עם כוכבים

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »