קונה רכבים: הפתרון הקל והנוח עם כסף מזומן בכיס מידית

 

יש ברשותכם רכב ואתם תוהים האם למכור אותו? אין למה להתלבט. באמצעות שלמה ביל תוכלו לקבל את כספכם במזומן, באופן מהיר ויעיל. כיצד? להלן כל הפרטים.

מכירת רכבים – אפשרות לקבלת מזומן באופן מידי

הנהג הישראלי אוהב להחליף רכבים, לא מדובר כאן בחדשות מרעישות. למעשה, שוק הרכב מגלגל מדי שנה מיליארדי שקלים, זאת לאור כניסתן של חברות ענק אשר מאפשרות לבצע רכישה והשכרה של רכבים לתקופות קצרות או ארוכות, מה שגורם לכך שכיום הזמן הממוצע שבו נהג מחזיק ברכב עומד על כשנתיים עד שלוש. חשוב לזכור כי תנאי המימון המשתלמים כמו גם העובדה כי הוגבר באופן משמעותי נושא הייבוא והייצוא של רכבים מאפשר כיום לרכוש רכב חדש באופן קל ונוח, אולם רבים נתקלים בבעיה: ברשותם רכב ישן אשר איננו עובד או לא מספק את הצרכים יותר, ועל כן הם מעוניינים למכור. במקום לפנות לשוק הפרטי, בו ייתכן כי לא תקבלו את מלוא שווי הרכב, ניתן לפנות לחברת קונה רכבים שלמה ביל – החברה המובילה בתחום אשר מאפשרת לכל נהג למכור את הרכב שלו ולקבל תמורתו כסף באופן מידי, ובמזומן. כיצד עובד התהליך ומדוע זה מהווה יתרון בעבור עשרות אלפי נהגים מתוסכלים בישראל?

מכירת רכבים באמצעות שלמה ביל

בעלי רכבים רבים אשר מעוניינים לשדרג את הרכב הישן ולהתקדם לרכב חדשני יותר נותרים מול שוקת שבורה, זאת לאור העובדה כי ענף הרכב בישראל הוא ענף רווי בתחרות ועל כן רבים מורידים באופן משמעותי במחיר של הרכב, גם אם מדובר ברכב אשר מתפקד באופן מיטבי וגם בעבור רכב אשר שבק חיים. חשוב לזכור כי במידה ואנו משאירים את הרכב לאורך זמן רב ברחוב, אנו עלולים למצוא את עצמנו עם עשרות דו"חות חנייה כמו גם עוגמת נפש כתוצאה מניהול של משא ומתן עם אזרחים פרטיים. לכן, האופציה הטובה ביותר אשר תבטיח את המכירה של החברה בהתאם לשווי שלו כמו גם אפשרות לקבל את הכסף במזומן לכיס באופן מידי מתאפשרת בזכות שלמה ביל, אשר מהווה כיום את החברה המובילה בתחום מכירה וגריטה של רכבים בישראל. לחברה, אשר וותק של שנים ארוכות בתחום צוות מקצועי מהשורה הראשונה אשר יצבע בעבורכם את כל התהליך, החל משלב השווי של הרכב ועד גרירתו (במידה ואכן יש צורך) אל מגרשי החברה, כך שתוכלו לקבל את הכסף שלכם בחזרה ולהשקיע אותו ברכישה של רכב חדש או כל דבר אחר אשר יעלה בדעתכם. על כן, אין למה להתלבט: צרו קשר עוד היום דרך המספר 052-2250694 או השאירו את הפרטים שלכם באתר כך שנציג יחזור אליכם בהקדם לייעוץ ראשוני ללא עלות הנוגע לרכב שלכם.

אולי יעניין אותך גם

אוטו
רכב
מימון רכב לפרטיים

אנשים חכמים יודעים שהדרך הנוחה ביותר לקנות רכב היא באמצעות אפשרות של מימון לפרטיים. אם אתם רוצים לפעול בדרך שחכמים פועלים, אתם צריכים לקרוא בעיון

קרא עוד »