קול ששון וקול שמחה – כמה עולים אנשי המקצוע החשובים בחתונה?

חתונה יכולה להיות עסק יקר עבור הזוג המתחתן, מחיר החתונה נקבע על פי מגוון הוצאות, סוג האולם או גן בו אתם בוחרים להתחתן, הדיג'יי, הצלם, מעצב השמלה וכולי. אם נצלול לכל אחת מהקטגוריות המרכיבות את מחיר החתונה נמצא כי יש מגוון רחב של מחירים והצעות מחיר. כל זוג עושה את בחירת הספקים על פי המעמד הכלכלי שלו, אז כמה באמת עולים אנשי המקצוע המרכיבים חתונה? על כך נענה במאמר.

 

אז מאיל ספקי שירות מורכבת חתונה?

נתחיל עם החשוב ביותר, אולם או גן האירועים הנבחר, מחירי המנות בין מקום למקום משתנות וטווח המחירים הוא די רחב. המחיר שתשלמו נקבע גם על פי היום בו תבחרו להתחתן, אם תרצו להתחתן ביום חמישי תצטרכו להוסיף בין 10%-12% למחיר הרגיל, גם העונה שתבחרו תשפיע על המחיר, אם מדובר בחורף או קיץ.

ישנם מקומות שידרשו מכם גם תשלום נוסף על מחיר השכרה של המקום עצמו בנוסף למנות, לכן חשוב לבדוק כמה מיקומים ותאריכים. עיצוב האולם או הגן- אחרי שבחרתם את האולם או הגן שרציתם תרצו לעצב אותו בהתאם לאופי שלכם ולחזון שלכם, עיצוב אולם יכול להגיע מחירים של 3,000-12,000 ₪ ואם מדברים על חתונה יקרה יותר המחיר יכול לעלות. אם תרצו ניתן ןלעצב רק את החופה בעלות של 25% מסך המחיר העיצוב הכללי.

אחרי האוכל הדבר השני בחשיבותו הוא דיג׳יי לחתונה, תבחרו בדיג'יי שיהיה בראש לכם, שיבין את האווירה שתרצו לייצר בחתונה שלכם, את סגנון המוסיקה שתרצו שישלוט ברחבה. אז כמה עולה דיג׳יי? מחיר של דיג'יי יכול לנוע בקשת רחבה של מחירים ולרוב יהיה בין 4,500-10,000 ₪.

מחיר שירותי איפור נעים בין 1,000-4,500 ₪ כמובן שהמחיר משתנה בין מאפר אחד לשני, כמובן שמי שנחשב יותר מבוקש בתחום יגבה לרוב מחיר גבוה יותר. בחרי את המאפר או המאפרת שתרגישי שלמה עם העבודה שלה, שתספק לך את המראה שאת שואפת אליו.

עיצוב שיער יעלה בין 1,500 ₪ ויכול להגיע גם ל-4,500 ₪. כאשר מדובר בעיצוב שיער ואיפור חשוב לראות עבודות קודמות ולשמוע חוות דעת ולעשות תיאום ציפיות ולוודא כי ניתן להגיע למראה אליו את שואפת להגיע. הצלם הוא האדם אשר יתעד את האירוע החשוב בחייכם ולכן חשוב שתעשו את הבחירה הנכונה ותבחרו בצלם מקצועי שיתעד את האירוע שלכם בדיוק כפי שתרצו. מחירי צלם ינועו בין 6,000- 14,000 ₪.

 

לסיכום

בחירת הספקים לחתונה שלכם צריכה להיעשות במחשבה רבה, שמעו חוות דעת על אותם אנשי מקצוע, תראו עבודות שלהם ואם אפשר עם חלקם להתנסות באירועים שונים לפני החתונה שלכם. חשוב שתרגישו בנוח עם הספקים שלכם ושידעו להיות קשובים לכם ויסייעו לכם לקדם את חזון החתונה שלכם. שיהיה לכם מזל טוב!

חֲתוּנָה

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »