צ'ק ליסט להכנת ערב עם ארוחת שף

אתם אנשים מיוחדים.

איך אנחנו יודעים את זה? כי אתם חושבים מחוץ לקופסא.

ואיך אנחנו יודעים את זה? כי החלטתם להזמין ארוחת שף פרטי אליכם הביתה.

ארוחת שף ביתית היא סוג בילוי חדש שתקופת הקורונה העניקה לנו במתנה, ולא להרבה אנשים היה קל לעשות את השינוי התפיסתי ששובר את המסגרת הרגילה של מסעדות כפי שהכרנו אותן. אתם

הצלחתם, ולכן אנחנו מספרים לכם שאתם אנשים מיוחדים.

לכבוד ערב האירוח, ובגלל שאתם כאלה מיוחדים, החלטנו להעניק לכם מתנה:

 

צ'ק ליסט של דברים לחשוב עליהם ולדאוג להם לפני הערב המיוחד. קבלו באהבה מאיתנו:

קונספט

כל אירוע מתחיל בקונספט טוב. הקונספט יכול להיות כל דבר שבא לכם. ממש כל דבר. הכי חשוב שהקונספט יתאים לחוגג או החוגגת, לדוגמא אם זו מסיבת יום הולדת יהיה נכון להתאים את הקונספט לתחביבים או למושאי ההערצה של החוגגת או החוגג. אנחנו ממליצים להקדיש זמן למחשבה על הקונספט ,לצאת מהקופסא ולחשוב על דברים שממש יתאימו לכם אישית ולא ללכת על הגנרי והמובן מאליו.
אם זה אירוע ללא חוגג מרכזי אלא אסיפת חברים או משפחה שרוצים להנות יחד סתם כך בלי סיבה (ממש לא צריך סיבה אנחנו חיים את החיים האלה זו סיבה מעולה) אפשר לחפש מכנה משותף להרכב.

 

אווירה

האווירה מושפעת הכי הרבה מהשעה של הארוחה וסגנון האוכל, לפני שקובעים את אלו יש לחשוב איזו אווירה אתם רוצים ליצור. זה תלוי הרבה גם בהרכב המשתתפים, בארוחה עם קולגות ייתכן שתרגישו יותר בנוח עם ארוחת בוצר קלילה ואילו עם חברים קרובים או משפחה יתאים לכם יותר ארוחת ערב מושקעת ועשירה על כמה בקבוקי יין.

 

האורחים

לחשוב על תפריט אנושי מגוון ועם זאת הרמוני, זו משימה לא פשוטה בכלל. אחרי שהשקעתם מחשבה במתכון המדוייק לערב נעים , צריך להזמין את האורחים! אנחנו ממליצים לשלוח את ההזמנה כחודש מראש, כדי לוודא שכולם יוכלו להגיע ושכל האורחים אכן פנויים בתאריך הרצוי, יש לעשות זאת מספיק מוקדם כדי לאפשר שינויים ותזוזה.

 

מקום האירוח

כדאי לחשוב מי מבין החברים המשתתפים הוא בעל הבית הכי מרווח ונעים עם המטבח הכי גדול ונוח לעבודה. שפים רגילים למטבחים מקצועיים והמעבר למטבח ביתי מביא איתו אתגר, לכן עליכם לחשוב מראש איפה יהיו התנאים הכי טובים לעבודה. שהם: משטח עבודה ארוך ורחב, מספר כירות חשמליות, שואב אדים (חשוב!)
והכי חשוב: מטבח פתוח עם גישה לסלון, שתוכלו לחזות בפלא האמן בשעת עבודתו.

 

לחשוב על תפריט

באופן כללי- מה אתם אוהבים לאכול, איזה סגנון אוכל? אנחנו ממליצים לחשוב מראש על כיוון, ובפגישה עם השף תבואו מוכנים והוא יביא מהניסיון ומהיצירתיות שלו, ויגבש מהכיוון הכללי שלכם תפריט מפורט.

בהצלחה, ובתיאבון!

 

טבח מקצועי

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »