פינת עורכי הדין המומלצים של השבוע – עורך דין דורון ויינרייך

ק' הייתה בת 23 כשגבר זר חפן את ישבנה בזמן שקמה ממושבה באוטובוס וירדה בתחנה.

שנתיים לאחר מכן היה זה הבוס ששלח ידיים מתחת לחולצתה ופיטר אותה לאחר שדרשה ממנו לחדול.

חצי שנה לאחר מכן שמעה שכבר שנים הוא עושה לכולן בדיוק אותו הדבר ולכן אין לה ממה להתרגש.

בינתיים היא בבית, מסוגרת עם עצמה.

חוששת מנסיעות באוטובוס, לא מתמידה במקומות עבודה וגם לא בקשרים רומנטיים.

האם זהו באמת המחיר שעליה לשלם כל חייה?   

 

זו לא עבודה, זו שליחות

עשיית צדק עם נפגעות ונפגעים שחוו הטרדה מינית היא שליחות. מדובר בתפקיד שמצריך תעצומות נפשיות, יכולת הכלה גבוהה, אמפתיה וסבלנות עד אין קץ. הוא מסייע לקרבנות התקיפה וההטרדה לעמוד על זכויותיהם החוקיות מול הגורמים הפוגעים ולסגור מעגל בדרך שתשיג עבורם יתרונות.

 

ייצוג נפגעות ונפגעים בלבד

עורך הדין דורון ויינרייך החליט כבר לפני שנים רבות לקחת על עצמו את אותה השליחות ולייצר מאבק צודק ולעתים מורכב שישיג פיצוי גבוה מהפוגעים תוך השבת כבודם של המוטרדים. המשמעות היא הימנעות מוחלטת מייצוג הצד הפוגע והתמקדות בקרבנות ההטרדה המינית בלבד.

במסגרת עיסוקו, מנהל עורך הדין משרד מקצועי ונגיש לכל פונה וגם את פורום נפגעי הטרדה ותקיפה מינית של אתר Law Guide, במסגרתו מסופק מענה למאות אלפי גולשים. בנוסף מרצה עורך הדין ויינרייך לנושא במסגרות שונות.

 

תחומי עיסוקו של עורך דין דורון ויינרייך

משרדו של עורך דין ויינרייך מספק ייעוץ, הכוונה, ליווי וייצוג במגוון רחב של אירועי הטרדה מינית, תקיפה מינית ועבירות מין לרבות הטרדה מינית במסגרת טיפול רפואי או פרא-רפואי, הטרדה מינית בעבודה, בתוך התא המשפחתי, בצבא, במוסדות להשכלה, במסגרת טיפולית פסיכולוגית או פסיכיאטרית ועוד. השירות ניתן לכל הגילאים מקטינים ועד בגירים, למגזר החרדי, הטיפולי, במקומות עבודה ועוד.

 

פגישה עם עורך דין הטרדה מינית

בפגישה עם עורך הדין, תוכלו לפרט את כל ההשתלשלות שקדמה למצב ולתאר את שהתרחש. תקבלו את כל האפשרויות החוקיות שעומדות לרשותכם ולהחליט לגבי הדרך המתאימה ביותר תוך היצמדות לאינטרסים האישיים ושמירה מלאה על כבודכם ופרטיותכם. ההמלצות הרבות על עורך הדין מעידות כיצד נפגעות ונפגעים רבים חוו העצמה, השבת כבודם וביטחונם וקבלת פיצוי כספי שאפשר להם להשתקם, בד בבד עם הענשת הצד הפוגע דרך כיסו האישי.

 

השמעת קולם של הנפגעים

המשרד קוצר הצלחות רבות וכולן הן תוצאה ישירה של עבודה מקצועית, מאורגנת, מנוסה, נחושה ומסורה ביותר. עד כה טיפל משרדו של עורך הדין ויינרייך באלפי מקרים וצבר ניסיון עשיר לנושא שיסייע לפונים נוספים. עורך הדין שואף להילחם בחוסר הצדק ובעוולות מתוך ראייה מצפונית וערכית ולראיה, רבים מלקוחותיו יעידו כי הציב אותם תמיד בראש סדרי העדיפות וסיפק להם שירות חסר פשרות עד להשגת תוצאה מצוינת.

 

תרומה חשובה לסוגיית ההטרדות המיניות

לקוחות מרוצים הם עדות מוכחת להצלחת שליחותו של עורך הדין ויינרייך ולתרומתו להענשת הפוגעים והמטרידים מינית ועשיית הצדק בנושא כה חשוב ומורכב. אם נפגעתם או הוטרדתם, אתם מוזמנים לתאם פגישה אישית, קשובה, אכפתית ובלתי מחייבת עם עורך הדין דרך כתובת האתר – https://www.dw-law.co.il

 

משקל

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »