בילוי ועדי עובדים – על האטרקציות ביקב רמת הגולן

חברי ועד עובדים ומחפשים מקום מאורגן לבלות בו את יום החופש שקיבלתם? רוצים קצת  לנשום את האוויר הנקי של הצפון ולשתות יינות מובחרים היישר מהיקב? בואו לבקר ביקב רמת הגולן ולהנות ממגוון הסיורים והאטרקציות באזור הציורי של הצפון.

 

מסיור קלאסי ועד ארוחה פרטית

היקב נוסד בשנת 1983 על ידי 8 קיבוצים ומושבים, והוא בעצם הראשון להיות מוקם ברמת הגולן. מקום מושבו בעיר קצרין, והוא משתרע על כ-6,300 דונם של כרמים ובסך הכל מונה 19 זנים של ענבים, ביניהם שרדונה, סירה, קברנה סוביניון, פינו נואר, מלבק ועוד. כיום ביקב ארבע סדרות יין: גולן, הר חרמון, ירדן וגמלא.

 

סיור בארץ היין

יקב רמת הגולן הוא מקום המשלב בין נופים עוצרי נשימה לבין אדמה, אנשים ויין. בסיור הקלאסי תפגשו בסיפור ההקמה של היקב, בגידול זני הענבים השונים וכמובן תהנו מניחוחות של יין משובח. לאחר מכן תבקרו באולם החביות תוך הסבר על ייצור היין ותהליך היישון שלו בחביות. לבסוף תגיעו לחדר הטעימות ותהנו מחוויית טעימת היין באופן קצת יותר מקצועי, שישאיר לכם טעם של עוד.

 

חקלאות וטרואר

אם אתם מהאנשים שאוהבים לשמוע וללמוד יותר לעומק, תרצו בסיור הזה שמתמקד בחקר תנאי סביבת הגידול של כרמי היקב, הלא הוא הטרואר. בסיור תכירו בהשפעה שלו על הדרך בה גדלים זני הגפן המגוונים, תוך התרשמות מתהליך זה ומהאמצעים הטכנולוגיים השונים הנדרשים לו, לצד עבודתו של הכורם. לאחר מכן תתארחו בחדר ה-VIP של היקב לטעימה מקצועית. אורכו של הסיור כשעתיים.

 

לאלו שרוצים להתפנק קצת יותר

בסיור VIP תפגשו חווית אירוח בתחושה אישית עם מדריך יין מקצועי, יחד עם סיור ביקב וטעימות יין עשיר בחדר פרטי. חוץ מהיין תטעמו מגבינות הבוטיק של המחלבה המקומית. קיימת חלופה של העמקת ידע ביינות המבעבעים של היקב. מתאים לרוצים להעשיר ידיעותיהם בעולם היינות ולהיחשף לתחום נוסף של ארץ היין.

 

יין וקולינריה

אם אתם רוצים להנות מארוחה טובה ועשירה בהתאמה אישית שלכם, בנוסף לתפריט יין שנבנה במיוחד בשבילכם, זהו ככל הנראה הסיור בשבילכם בנוסף להיותו המפנק ביותר של היקב. קבלת הפנים נערכת בגינת מרכז המבקרים של היקב, בשתיית יין מבעבע עשיר, סיור ביקב ולבסוף הארוחה שתיערך במרתף היין על גבי שולחן אבירים מרשים.

 

לאלו שאוהבים מההתחלה ועד הסוף

בסיור הכרמים הייחודי והחוויתי שנעשה ברכבי השטח בכרמים של היקב ברמת הגולן תכירו מקרוב את זני ענבי היין, סוג האדמה ותנאי גידולם של הזנים השונים ותגיעו למנוחת ביניים בכרם עם כיבוד קל וכוס יין. בהמשך תיחשפו ליקב וכן לסיור מודרך ומקצועי ותתארחו בחדר פרטי לטעימות יין וגבינות בוטיק עשירות. לא משנה איפה אתם עובדים ומתי, ביקור ביקב רמת הגולן זו חוויה שתישאר לימים. אם אתם כבר מארגנים סיור כזה, אל תשכחו לסיים אותו ב-"לחיים!".

יקב רמת הגולן

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »