כמה עולה פינוי פסולת ואילו סוגי פסולת קיימים?

קיימים כמה סוגים שונים של פינויי פסולת שמתרחשים מידי יום בקרבתנו, אך אנו לא מודעים לכך. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את הנושא החשוב למודעות ולהציג בפניכם את סוגי הפסולת הנפוצים והעלויות שתצטרכו לשלם במידה ויהיה לכם צורך בפינוי מקצועי. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את האינפורמציה החיונית עבורכם.

 

נעים מאוד, פסולת

הגיע הזמן להכיר ב – 4 סוגי הפסולת השונים שמיועדים לפינוי:

  • פסולת בנייה: שמושלכת ממרחבים שעוברים שיפוץ ומאתרי בנייה
  • פסולת תעשייתית: כוללת לא פעם כימיקלים מסוכנים
  • פסולת אלקטרונית: מוצרי חשמל שאין בהם יותר שימוש
  • פסולת גזם: שאריות של פרחים, עצים וצמחיה שנגזמו ועוד

נהוג לחלק את סוגי הפסולת לקטגוריות אלו, משום שכל פינוי של פסולת חייב להתבצע באופן שונה. פינוי של פסולת בנייה ושיפוצים, צריך לעבור תחילה למכולה ייעודית שתיאסף על ידי חברה מוסמכת. פסולת תעשייתית, כאמור, עשויה להכיל כימיקלים מסוכנים, כך שצריך לפנות אותה במיכל ייעודי שעמיד בפני פגיעה מכימיקלים שונים.

נעים

העלות של פינות הפסולת משתנה ממקרה אחד לאחר

בירור שערכנו בנושא גילה שהעלויות המדויקות של פינוי פסולת יינתנו לכם רק באמצעות פנייה לחברה שעוסקת בתחום. שכן, יש קריטריונים מסוימים שקובעים את העלות הסופית, לדוגמא:

  • גודל המכולה
  • סוג הפסולת
  • מיקום המכולה (המחיר צפוי לעלות, ככל שהמיקום יהיה מורכב יותר)

 

אלה העלויות המשוערות

יש באפשרותנו להציג בפניכם את המחירים הממוצעים של פינוי פסולת בניין, זאת בהתאם למידע שנמסר לנו אודות הקריטריונים שהוצגו לעיל. חשוב לציין שמדובר בעלויות שעשויות להשתנות מספק אחד לאחר. שכן, התמחור משתנה מחברה אחת לאחרת.

גודל המכולה העלות המשוערת
10 קוב 1,100
18 קוב 1,900 – 2,200 ₪
24 קוב 2,250 – 2,800 ש"ח

 

טיפ חשוב – תבחרו בפינוי איכותי על פני פנוי זול

מדריך זה התמקד אמנם בעלויות של פינוי פסולת, אך המטרה שלו היא לא למצוא פינוי פסולת במחיר מוזל. שכן, תרחיש שכזה עשוי לעלות לכם ביוקר. נסביר שעדיף לשלם מחיר מלא ולקבל פינוי שיתבצע באופן בטיחותי, כך שאף אחד מעוברי האורח שיימצאו בקרבת מקום לא ייפגע. הרי פגיעה שכזו עשויה להיות מורכבת במיוחד ולגרום לתביעה משפטית שתעלה לכם הרבה יותר. לכן, נמליץ להימנע מבירור מעמיק בכל הנוגע למחיר ולהתמקד במקום זאת, בטיב השירות.

 

השורה התחתונה

עד כאן המידע החיוני שחשוב להכיר על פינוי פסולת. בשלב זה אתם יודעים מהם סוגי הפסולת הנפוצים שקיימים, מהן העלויות המשוערות ומה חשוב לעשות, כדי לבחור בחברת פינוי מומלצת. זו העת לבצע בחירה נכונה מכל הבחינות ולהעביר את הפסולת שלכם למקום טוב יותר, מבלי לפגוע באנשים או בסביבה כולה. נאחל בהזדמנות זו הצלחה רבה ושתמיד תדעו להחכים תוך קריאת מדריכים מקיפים.

רְשׁוּת

אולי יעניין אותך גם