עיצוב תערוכות בעזרת תאורה מתקדמת

 

ענף התאורה עבר תהפוכות משמעותית בשנים האחרונות וזאת לאור פיתוחים יוצאי דופן אשר מאפשרים לקבל תאורה נעימה לכל תערוכה, וזאת במחיר אטרקטיבי אשר יותיר רושם לכל הנוכחים.

 

עיצוב תערוכה – מה חשוב לדעת?

אין ספק כי תערוכה היא פרויקט גדול ביותר ומורכב במיוחד, זאת לאור מגוון הפעולות שיש לבצע עוד בטרם החל האירוע. למעשה, מומלץ מאוד לבצע תכנון ראשוני לגבי סוג התערוכה ולאחר מכן לבצע חשיבה אודות התקציב, כמו גם לקיחה של אנשי מקצוע אשר יידעו להעניק את כל הציוד שאנו זקוקים לו, וזאת תוך מתן דגש על עיצוב תערוכות וזאת משום שכיום תערוכות מסביב לעולם כמו גם בישראל מעוצבות באופן חדשני ואטרקטיבי, מתוך הבנה כי הפן הויזואלי של התערוכה יכול לשפר במאות מונים את התחושה של הנוכחים, וזאת תוך מתן דגש על השילוט אשר נמצא בתערוכה. על כן, בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בפתיחה של חברות שונות אשר מתמחות בנושא שילוט, זאת מתוך הבנה כי תערוכה עסקית חייבת להיות עם שילוט מתאים, אולם בלא מעט מהפעמיים רבים נותרים עם עוגמת נפש לאור עבודה לא מקצועית וחובבנית אשר עלולה להאיר אותנו באור שלילי. לכן, חשוב לבחור בחברה אשר מתמחה בנושא וזאת משום שמדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר בעבור הצלחת התערוכה, כמו גם הצגה נאותה של המשתתפים בתערוכה במידה ובמדובר בחברות וכן בעבור שלטי הכוונה וכניסה. על כן, חברת LIGRAF מאפשרת לכם לקבל מתקני תצוגה לכנסים, כמו גם שלטים וסביבה מעוצבת אשר תבטיח כי התערוכה שלכם תהיה יוצאת מן הכלל, מעוצבת ואיכותית ועם שילוט אשר נעשה ע"י צוות מקצועי ואמין אשר ילווה אתכם לכל אורך הדרך.

 

חשיבות תאורה בתערוכה

תערוכה היא הזדמנות מצוינת בעבורנו לספק אירוע חד פעמי אשר יותיר את הנוכחים חסרי מילים, זאת לאור העובדה כי תחום התערוכות מאפשר חשיבה יצירתית וזאת בהתאמה כמובן לסוג התערוכה. אחד הפרמטרים החשובים ביותר שעליו יש לשים את הדעת הוא כמובן נושא התאורה, זאת לאור העובדה כי רוב התערוכות נעשות במבנים סגורים וחשוכים, ולכן ישנה חשיבות רבה לבחירה של תאורה חכמה ונכונה וזאת כדי להאיר את החלל, אך בו בעת גם להשתמש בתאורה גם בפן העיצובי והאסתטי לתערוכה. לאור הפיתוחים פורצי הדרך בתחום התאורה כיום ניתן לרכוש מוצרי תאורה מעוצבים אשר יודעים לספק תאורה מותאמת בדיוק לצרכים שלנו, וזאת במחיר אטרקטיבי. חברת לוצ'ה תאורה היא כיום החברה המובילה בישראל בענף התאורה הדקורטיבית, זאת לאור ניסיונה עתיר השנים בניהול פרויקטים מורכבים והתקנת גופי תאורה בעבור כל מטרה. באמצעות המומחים של חברת לוצ'ה תאורה תוכלו להתאים את התאורה המתאימה בדיוק לתערוכה שלכם, זאת בליווי מקצועי החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע.

 

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »