עושים כסף מהשרשרת הישנה – הכל על מכירת זהב

אנשים רבים מוצאים את עצמם תרים אחר חנויות שיקבלו את תכשיטי הזהב שברשותם, כדי שהם יוכלו להמיר אותם לכסף. הבעיה היא, שלא כולם מכירים את התחום מקרוב והדבר מוביל אותם לבצע את ההליך באופן שגוי. יצאנו לבדוק מה הם כל הפרטים החיוניים שצריך לדעת על מכירת זהב, כדי שמי מכם שמתעניינים בנושא, יוכלו לבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על מכירת זהב: עליכם לקחת בחשבון שהתכשיט לא יחזור אליכם

שמענו לאחרונה על מקרים שאירעו למי שמכרו את התכשיט שלהם ולאחר מכן התחרטו. אנחנו כאן כדי לומר לכם, קוראים יקרים – אם בחרתם למכור את תכשיט הזהב שברשותכם, עליכם לקחת בחשבון שהוא לא יחזור אליכם.

יכול להיות שתחזרו אל החנות זמן מה לאחר המכירה והתכשיט עוד יהיה שם, אך יכול להיות שהוא כבר יעבור ריתוך או יימכר ללקוח אחר. לכן, ההמלצה היא להיפרד מהתכשיט (במיוחד אם יש לו ערך סנטימנטלי עבורכם) טרם ביצוע המכירה בידיעה שהוא לא יחזור אליכם בהמשך.

מכירת זהב

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת על מכירת זהב: עליכם לבדוק את טיב החנות הנבחרת

יש כל מיני חנויות ואתרים שיאפשרו לכם לבצע הליך של מכירת זהב, זה לא סוד. חשוב שתדעו שעליכם לבדוק את טיב החנות הנבחרת. שכן, יש חנויות מקוונות או פיזיות שיציגו את עצמן כטובות ביותר בתחום, אבל בסופו של דבר, אתם עשויים לגלות שמכרתם את הזהב לחנות לא מוסמכת שתגרום לכם לבעיות. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בחנות מוסמכת ומומלצת, עליכם לקרוא את הדבר ה – 3 וליישם אותו.

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת על מכירת זהב: כך תוכלו לבחור בחנות מומלצת ומוסמכת

בחירה בחנות מוסמכת שהומלצה על ידי רבים אינה עניין מורכב כלל. עליכם פשוט להיכנס אל הרשת ולקבל מידע מההמונים. אנו מציעים לקרוא חוות דעת שנכתבו בעבר בתחום בפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק שעוסקות במכירת זהב
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים שעוסקים בתחום

רק לאחר שתקראו מספר רב של חוות דעת חיוביות, תוכלו לפנות אל החנות ולהיות בטוחים שבחרתם נכון.

מכירת זהב

הדבר ה – 4 שאתם צריכים לדעת על מכירת זהב: תמיד תבקשו קבלה

רגע לפני סיום, חשוב לציין כי עליכם לומר מראש שאתם רוצים קבלה בסיום העסקה. תגובה מתחמקת תאפשר לכם לדעת שמדובר בעסק מפוקפק. עסק שקונה באופן חוקי את הזהב, ישמח להעניק לכם קבלה שתהווה אסמכתא לעסקה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל המידע החיוני בנוגע למכירת זהב. בשלב זה אתם יודעים את כל המידע החיוני, כך שנשאר לכם רק ליישם אותו ולבצע מכירה שקולה ומשתלמת. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה!

מכירת זהב

אולי יעניין אותך גם