עושים את זה נכון – 4 מוצרי חובה לגידול איכותי

מזל טוב! הצלחתם להשיג את הזרע הנכון בזמן הנכון, הנבטתם בעציץ ועכשיו אתם כנראה מאלתרים ומקווים שיפרח וילבלב לו בצורה מופלאה, סבתא בהחלט יכולה להיות גאה בכם; אך בכדי להפוך לנכדים המועדפים כדאי שתעשו את זה כמו שצריך – לפניכם מוצרי חובה אשר יעזור לכם לגדל בצורה האיכותית ביותר אשר תניב לכם נפלאות אז המשיכו לקרוא והתחילו לשנן. 

 

מחאת האוהלים

מה הכוונה? טוב ששאלתם – ראשית, חשוב לדאוג למקום איכותי בו העציץ שלכם יצמח. צמח הקנאביס הוא מפונק לא קטן ובכדי להפיק ממנו את המירב מומלץ לגדל במקום מתוחם וסגור, זו הסיבה שבוודאי שמעתם על אנשים רבים אשר בוחרים להקריב חלק מארון הבגדים שלהם ולגדל את העציץ שלהם שם. במידה ואתם רוצים להשקיע קצת יותר, מומלץ לרכוש אוהל גידול מקצועי ויעודי.

 

אור עולה בבוקר

עכשיו כשהעציץ הנחמד שלנו מונח לו בארון, באוהל או בכל מקום אשר תוחם את שטח הגידול, יש להשקיע בנורה מתאימה. זוהי אינה סתם המלצה – נורת הגידול היא השחקן המרכזי בתהליך הגידול. במידה ותשמשו בתאורה זולה אשר לא תמלא את צרכי הצמח שלכם, העציץ שלכם יניב מעט מאד פרחים וקצב הגדילה יהיה איטי ומייסר מה שיגרור גם יבול מאכזב, לכן נורות לד לגידול צמחים הן כה חשובות ומהותיות בתהליך הגידול.

 

למה דווקא נורת לד?

ובכן, לנורת הלד מספר יתרונות, היא איננה מתחממת בשימוש ממושך, בניגוד לנורות צמחים רבות אשר נמכרות כיום בשוק. פליטת חום גוררת קירור החדר מה שמזיק לצמח וגם לחשבון החשמל שלכם. מעבר לכך, נורת הלד מספקת לצמח את אורכי הגל המדויקים לו על מנת לבצע תהליך פותוסינטזה בצורה הטבעית והיעילה ביותר. הדבר כמובן יספק לצמח את הצרכים בצורה הטובה ביותר מה שיפיק פרחים איכותיים.

 

אני צריך קצת ספייס

הפעם לא מדובר במשפט פרידה גנרי אלא בנקודה חשובה מאד בגידול צמח הקנאביס. חשוב מאד להקפיד על עציץ בנפח של 12 ליטרים לפחות וזאת מכיוון ששימוש בעציץ קטן מהמבוקש עלול לגרור בעיות בשורשים מה שכמובן יפגע בצמיחה הכללית של הצמח. יש להקפיד כמובן כי הכלי בו אתם שותלים את הצמח שלכם נקי מכל חומר אשר היה בו קודם לכן (במידה ואינו חדש).

 

איוורור

חשוב להבין כי הרוח הטבעית מסייעת לצמחים להתחזק – הן השורשים הופכים חזקים ועמידים יותר בכדי למנוע עקירת הצמח מהמקום והן הגבעול הופך חזק וגמיש יותר על מנת לאפשר הובלת מים וחומרים מהקרקע לאורכו של הצמח באין מפריע. מכיוון שאנו מגדלים את הצמח בארון, חשוב לרכוש מאוורר קטן אשר יערבל את האוויר בעדינות בתוך הארון, מה שיחזק את הגבעול והשורשים וימנע התפתחות והתרבות מזיקים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, על מנת להנות מיבול הצמח היקר לכם בצורה האיכותית ביותר, כדאי להצטייד בעציץ מתאים, חלל מתוחם, איוורור ומעל הכל – תאורה איכותית! בהצלחה ואל תשכחו להזמין אחרי היבוש, אה?

נורות לד לגידול צמחים

אולי יעניין אותך גם