עוברים למשרד חדש? כך תעשו את זה חלק!

מעבר של משרד ממקום אחד לאחר אינה עניין של מה בכך. הדבר דורש היכרות עם שלבים שונים שצריכים להיות מיושמים על הצד הטוב ביותר. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם לבצע העברה פשוטה ונוחה של המשרד אל המקום החדש בקלות ובנוחות. הישארו אתנו ותגלו איך אנחנו העברנו את המשרד שלנו באופן חלק.

 

השלב ה – 1 שיאפשר לכם לעבור למשרד חדש בקלות: תערכו רשימה של כל הציוד שברשותכם

שמענו לא מזמן על משרד של רואי חשבון שעבר ממרכז תל אביב לרמת גן. אתם וודאי חושבים כי מדובר על פניו בהובלה פשוטה למדי שלא צריכה להסתבך. אנחנו גם חשבנו כך והתבדינו. שכן, גילינו שההובלה של העסק בוצעה באופן לקוי והדבר גרם לנו להבין כי עלינו להכין את עצמנו מראש להובלה העתידית שלנו. לכן, בשלב הראשון ערכנו רשימה מסודרת של כל הציוד שנמצא במשרד וחילקנו אותה ל – 2:

  • פריטי ציוד שיעברו אתנו למקום החדש
  • פריטי ציוד שיימכרו לגורם אחר או יימסרו למתעניינים

עוברים למשרד חדש

השלב ה – 2 שיאפשר לכם לעבור למשרד חדש בקלות: תאבטחו את המשרד החדש

סביר להניח שבמשרד הנוכחי יש לכם אמצעי אבטחה שונים, כמו מצלמות, אזעקה וכו'. אם כך, כדאי שתדעו שבשלב השני אתם צריכים להזמין מערכות אבטחה חדשות למשרד הבא שלכם. אם טרם ביצעתם את ההליך עד כה, אנו ממליצים לפנות אל חברה מוכרת ומומלצת בתחום כמו קליק מערכות שתאפשר לכם לקבל את הציוד המקצועי ביותר.

 

השלב ה – 3 שיאפשר לכם לעבור למשרד חדש בקלות: תצרו קשר עם חברת שליחויות מומלצת

כעת אתם צריכים ליצור קשר עם חברת שליחויות צ'יק דליברי ולבקש מהם כמות גדולה של ארגזים. שכן, אתם תצטרכו להתחיל לארוז את הספרים ופריטי ציוד קטנים. לאחר שתקבלו את הארגזים, תוכלו לתאם תאריך להובלת המשרד. אנו ממליצים לכם לבחור בחברה מומלצת ומוכרת בלבד, כזו שיש לה ניסיון רב בתחום בכל הנוגע להעברה של משרדים.

עוברים למשרד חדש

השלב ה – 4 שיאפשר לכם לעבור למשרד חדש בקלות: תשבו רגל על רגל ותחכו שכל הציוד יועבר

בשלב הרביעי אתם יכולים להכין לעצמכם כוס קפה, עוגייה ולשבת בנחת בפינת הישיבה של המשרד. שכן, בשלב זה לא יהיה לכם צורך להתרוצץ ולסחוב. חברת השליחויות תבצע את ההובלה של הפריטים ותמקם אותם במקומות המתאימים. אתם רק תצטרכו להמתין שהכול יגיע אל יעדו בזמן.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה הם 4 השלבים שיאפשרו לכם לעבור מהמשרד הנוכחי אל משרד חדש בקלות ובנוחות. בשלב זה, אתם יכולים להיות בטוחים כי תוכלו לבצע את ההעברה באופן קל ונוח. כך שנותר לנו רק לאחל לכם שיהיה בהצלחה ושההליך יתבצע על הצד הטוב ביותר.

עוברים למשרד חדש

אולי יעניין אותך גם