ספר הג'ונגל או מעשה בחמישה בלונים? הכירו את הצגות הילדים של קיץ 2024

כל שנה, כשמגיעה תקופת הקיץ, הורים רבים בישראל מנסים להבין מה לעשות עם הילדים שסיימו את המסגרות ויצאו לחופש. נכון, הם יכולים להיות שעות מול המסך של הטלוויזיה או הנייד – אבל אנחנו ממליצים למלא להם את הלו״ז עם פעילויות מהנות, חינוכיות ומרגשות שיעשירו אותם ויתנו לכם קצת שקט.

הצגות ילדים הן הפתרון המושלם, שיעניק לילדכם חוויה מדהימה וכיפית וירענן קצת את השגרה שלהם. במאמר זה נספר לכם על הצגות הילדים הכי שוות של קיץ 2024, כדי שתוכלו לתכנן מראש ולשריין לכם מקומות.

 

אילו הצגות יעלו לבמה בקיץ 2024?

תקופת הקיץ מתקדמת לעברנו בלי שנרגיש – ובעוד מספר חודשים כבר נצטרך להתחיל למלא את הלו״ז של הילדים שלנו בפעילויות, מפגשים ואטרקציות לקיץ 2024. הצגות ילדים הן פתרון מושלם עבור הורים שמעוניינים לתת לילדים שלהם חוויה כיפית ומהנה, חינוכית ומרגשת, שתעשיר אותם ותעניק לכם קצת נחת. איגדנו עבורכם את הצגות הילדים הכי שוות של קיץ 2024, לכולן תוכלו למצוא כרטיסים ממש כאן: https://www.theater-israel.com.

שלב

ספר הג׳ונגל

רובנו כנראה מכירים את הסיפור על מוגלי, ילד הגדל בקרב בעלי החיים בג׳ונגל – בלו הדוב, באגירה הפנתר, שירחאן הנמר ועוד. הצגת ספר הג׳ונגל שתעלה בקיץ הקרוב תכלול בתוכה הרפתקאות מרהיבות, שירים וריקודים, והרבה צחוקים, ותתאים לילדים בגילאי 3-9.

 

מעשה בחמישה בלונים

ספר הילדים הקלאסי מעשה בחמישה בלונים, של הסופרת מרים רות, עולה בעיבוד חדש ומותאם לגילאי 2-7, כהצגה חדשנית ומרהיבה שכולם יהנו ממנה.

 

כראמל

ספר הילדים הפופולרי כראמל של הסופרת זוכת הפרסים מאירה ברנע גולדברג הופך להצגה מוזיקלית מלאה פעלולים וצחוקים, מושלמת עבור ילדים בגילאי 6-12.

 

אלאדין ויסמין

עיבוד לקלאסיקה הנפלאה אלאדין עולה לבמה, בהצגה מוזיקלית ותיאטרלית שתופיע ברחבי הארץ, מלאה ברגעים מרהיבים ומרגשים. תתאים לגילאי 2-10. רכשו כרטיסים כאן https://www.children-theatre.com.

 

תירס חם

הקלאסיקה הנפלאה תירס חם עולה לבמה לראשונה בישראל, בהצגה מוזיקלית ותיאטרלית שתופיע ברחבי הארץ, מונגשת לגיל הרך וכוללת בתוכה רגעים נפלאים ומרגשים. תתאים לגילאי 2-8.

 

זהבה ושלושת הדובים

מי לא מכיר את המעשה בזהבה ושלושת הדובים? הקלאסיקה הידועה של האחים גרים עולה כהצגה מרהיבה ומרתקת בעיבוד חדש, בכיכובה של נתי הגעתי, מגוון של שירים וריקודים. ההצגה המרגשת תתאים לגילאי 2-7.

 

פיטר פן

סרט הילדים האהוב עולה לבמה בישראל בעיבוד חדש ומרענן, כהצגה מרהיבה ומלאה ברגעים מרגשים ומצחיקים שתתאים לגילאי 3-9.

 

מחסן השטוזים של דתיה

עיבוד לשירים והסיפורים הנפלאים והמיתולוגיים של דתיה בן דור, שיהפכו להצגה מרהיבה שתתאים לילדים בגילאי 3-6.

 

לסיכום

הצגות הילדים הכי שוות של קיץ 2024 מחכות לכם ולילדכם, ויעניקו להם חוויה מרגשת, מעשירה ומצחיקה, שהם לא ישכחו כל הקיץ.

הצגות ילדים

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »