סיגריה או אידוי? איך מומלץ לעשן

צרכני קנאביס רפואי "מתחילים" תוהים לא פעם לגבי אופן הצריכה הנכון עבורם. יש מי שבוחרים להתנסות ולהבין מה נכון להם בעקבות כך, בעוד אחרים בוחרים לקרוא מידע ברשת שיאפשר להם להגיע למסקנות מראש. מדריך זה פונה לצרכנים שרוצים תחילה להעשיר את הידע ורק לאחר מכן להתנסות בשטח. שכן, בשורות הבאות תוצג האינפורמציה שנוגעת ל – 2 דרכי הצריכה של הטבק: סיגריה ואידוי. כך שבסיום המדריך הנוכחי, תוכלו לצאת עם תובנה שתאפשר לבחור באפשרות הנכונה לכם.

 

סיגריה – ההגדרה

עליכם להכיר תחילה בהגדרה של המונח "סיגריה" שנוגע לצריכת קנאביס רפואי. נציין שאין מדובר בסיגריית הטבק הרגילה, אלא בהכנה עצמאית של סיגריה שכוללת את רכיבי הקנאביס בלבד. זו מצריכה הכנה מראש של החלקים הבאים:

  • ניירות גלגול
  • פילטרים ייעודיים

חשוב להדגיש שיש חיסרון משמעותי בהכנה של סיגריה מסוג זה. שכן, צריך להכיר בהליך מקרוב וליישם אותו בהתאם להנחיות. כל טעות ולו הכי קטנה יכולה לפגוע בנוחות השימוש.

סיגריה או אידוי

מהו אידוי?

האידוי נחשב לאפשרות צריכה נפוצה במיוחד של הקנאביס הרפואי. פעולה זו מתבצעת בקלות תוך שימוש במכשיר ייעודי שנקרא וופורייזר. המכשיר מחמם את הצמח לטמפרטורה גבוהה שמובילה לשחרור של החומרים הפעילים (THC, קנאבינוידים ועוד) שמתאדים לאוויר. כך שבעצם, מתאפשר לשאוף את הקנאביס הרפואי ללא צריכת חומרים רעילים, לדוגמא: גז מצתים, עשן ועוד. צרכנים רבים בוחרים בשיטה זו, משום שלטענתם, יוצאים מהוופורייזר אדים קרים שעוברים חלק בגרון.

 

זה עניין של טעם

סביר להניח ששמתם את האצבע על אפשרות צריכה שנראית לכם המתאימה לכם ביותר. אם כך, כדאי שתקראו את הפסקה הנוכחית, משום שהיא עשויה לשנות את דעתם. נציין כעת שהחומרים הפעילים של הקנאביס רגישים מאוד לחום, כך שבעירה גבוהה מידי (תוך שימוש בסיגריה לצורך הדוגמא) עשויה לפגוע בטעמם. מומחים טוענים שמכשיר הוופורייזר פועל במגבלת חום. כך שבעצם, מתאפשר לשלוט על הטמפרטורה ולצרוך בכל פעם מחדש את הקנאביס בידיעה שתהיה השפעה מיטבית על הגוף.

 

תחושת HIGH שונה

עובדה נוספת שחשוב שתכירו נוגעת להשפעה של הצריכה הנבחרת. מסתבר שצריכה של קנאביס רפואי תוך שימוש באידוי מאפשרת לצרכן ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • פרודוקטיביות
  • מעניק תחושת אנרגטיות ושמחה
  • מגביל פחות מבחינה קוגניטיבית

לעומת זאת, התוצאה של עישון קנאביס באמצעות סיגריה מובילה לא פעם לתחושה שמכונה "ערפול המוח". כלומר, קיים קושי להתרכז והצרכן מרגיש רדום ורגוע. חשוב להכיר בתחושות אלה, כדי שתוכלו לבחור בדרך הנכונה לכם בכל שלב ביום

 

השורה התחתונה

צריכה של קנאביס רפואי באמצעות סיגריה או אידוי מצריכה היכרות עם אופן השימוש והיתרונות שבאים לידי ביטוי בסופו של דבר. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שתצטרכו רק לבחור בדרך הנכונה ביותר עבורכם.

לעשן

אולי יעניין אותך גם

הימורי ספורט
למבוגרים
איפה הכי כדאי להמר הימורי ספורט?

עולם הימורי הספורט גדל ומתפתח בקצב מסחרר. הוא מציע לשחקנים מגוון רחב של אפשרויות הימור, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות. באופן כללי, לבחירת מקום להימורי ספורט אין

קרא עוד »