מה ההבדל בין סט לאמבטיה מבטון וסט מפלסטיק?

כיום, עולם העיצוב נוטה יותר ויותר אל חומר הבטון החשוף והפונקציונלי. בהתאם, חברות העיצוב מציעות מגוון של מוצרים מבטון, שישדרגו את הנראות של הבית ויחברו אותו עם הטרנדים העיצוביים העכשוויים והמודרניים. בין המוצרים שניתנים למכירה, תוכלו למצוא גם סט לאמבטיה של סבונייה, מעמד למברשות השיניים, וכדומה. אם בעבר יכולנו לקנות רק סט מפלסטיק לאמבטיה וזה היה הטרנד הפופולרי, כיום יש אופציות חדשניות שמותירות אותנו עם השאלה, מה ההבדל בין סט לאמבטיה מבטון וסט מפלסטיק, ובמה כדאי לבחור.

 

איזה חנויות מציעות סט לאמבטיה ואיפה כדאי לקנות?

כיום, כל חנות עיצוב שמציעה מוצרי עיצוב לבית, תוציא ככל הנראה גם ליין של סט לאמבטיה, בעיצוב חדשני ואישי. לכן, ההמלצה לרכישת סט לאמבטיה היא פשוט שיטוט אינטרנטי בכל חנויות העיצוב המציעות את שירותן, כך תוכלו להיחשף לעולם העיצוב כיום של סטי האמבטיה, מה הכי נפוץ, מה הכי מרשים ומה הכי מתאים לכם לכיס. החנויות יציעו סט לאמבטיה במגוון חומרים שונים ובעלויות שונות. עבור סט אמבטיה חדשני ומודרני מבטון, היכנסו לחנות דריה מזוזות שמציעה עיצובים מודרניים ואסתטיים מבטון.

 

מה ההבדלים בין סט לאמבטיה מבטון וסט לאמבטיה מפלסטיק?

לפני שאתם ניגשים לבחירת סט לאמבטיה, חשוב להבין יותר מה ההבדלים בין הסטים השונים שאתם עומדים לראות ולבחון. כך תוכלו לוודא שאתם בוחרים בסט שאינו רק הכי יפה עיצובית אלא גם עשוי מחומר נוח ואיכותי שישמור על עצמו לאורך זמן. לשם כך, לפניכם קצת על ההבדלים בין סט לאמבטיה מבטון וסט לאמבטיה מפלסטיק:

 

מחובר לעיצוב האמנותי המודרני

ההבדל הענק והמרכז יבין שני החומרים, הוא המקום שכל אחד מהם תופס כיום בזירת האומנות והעיצוב המודרני. הבטון הוא חומר שקרנו בעולם האמנות רק עולה ועולה בשנים האחרונות, וכיום לעומת הפלסטיק שנחשב לחומר זול ומצועצע, הבטון משדר טעם משובח, שמחובר לעיצוב המודרני והפופולרי. סט לאמבטיה מבטון, ישדר חיבור לעולם האמנותי המודרני, וישרה תחושה של איכות ויוקרה. זו נקודה שכדאי לחשוב עליה במידה ואתם עומדים מול האופציה לקנות סט לאמבטיה מפלסטיק מול בטון.

 

עמידות

ההבדל העיקר יבין שני הסטים והחומרים ההלו, הוא שבטון הנו חומר חזק, שבונים אתו בניינים ושנשאר עמיד לאורך זמן ממושך מאד. לעומתו הפלסטיק, הוא חומר דק יותר, שיכול בקלות לסבול מחירורים, להתקמט ולאבד מצורתו המקורית. מהבחינה הזו, סט לאמבטיה מבטון יהיה עדיף, שכן העמידות והנראות שלו, נשארת לאורך זמן.

 

משחיר ותופס עובש

כמובן שכל כלי לבסוף נשחק, מתלכלך ויש צורך בחדש. למרות זאת, כשאנו מבצעים את הקנייה הראשונית אנו מעוניינים לבחור בכלי שיהיה הכי עמיד ויחזיק זמן ללא להשחיר וללא להתלכלך. לכן, הבחירה בבטון תהיה עדיפה במובן הזה מהבחירה בסט מפלסטיק ,שכן פלסטיק נוטה להתלכלך ולהשחיר, ולאחר זמן מה שהוא נמצא בביתנו הוא קשה לניקוי.

אמבטיה מעוצבת מודרנית

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »