סט כלים מושלם לעבודה על הגריל שלכם

בין אם אתם אוהבים לבשל על גריל גז, מעשנה או גריל פחמים, סט כלים איכותי ומשלים יכול לעזור לכם לשדרג את תוצאות הבישול שלכם ולהקל עליכם את העבודה עם הגריל או המעשנה. ישנם מספר גדול מאוד של כלים משלימים לגרילים ומעשנות, שתפקידם הוא לשדרג את העבודה עם גריל מא' ועד ת'. בכתבה שלפניכם ריכזנו כמה מהחשובים שבהם. 

 

סטי כלים לעבודה בגריל ומברשות ניקוי

אחד מהמוצרים המשלימים החשובים ביותר לגריל או למעשנה, הוא סט כלים לעבודה נוחה עם מכשירי בישול אלה. סט כלים שכזה בדרך כלל מכיל מספר כלי בישול כמו מלקחיים, דוקרנים, סכינים ארוכות, מברשות בשר ומברשות ניקוי לגריל. קנייה של אביזרים לגרילים המרוכזים בסט איכותי וייעודי למשימה, תאפשר לכם לצלות בשרים, עופות ודגים בצורה נוחה מאוד, וכמו כן תאפשר לכם לנקות את רשת הצלייה שלכם בקלות ובמהירות. סט זה הוא הבסיס לעבודה עם גריל בצורה מקצועית ופשוטה.

 

מדי חום לגריל ומעשנה

אם אתם רוצים לצלות את הבשר, הדג או העוף בצורה המקצועית והמדויקת ביותר, כדאי לכם לקנות מד חום ייעודי לגריל או מד חום לבשר ומוצרי מזון. ישנם סוגים רבים של מדי חום שמותאמים לעבודה עם גריל. חלק מהם יושבים על רשת הצלייה עצמה או באזור העישון במעשנה, וחלקם מיועדים בכדי למדוד את הטמפרטורה בתוך הנתח הנצלה.

ישנם מדי חום שפועלים בצורה דיגיטלית וכאלה שעובדים בצורה אנלוגית. לכל אחד ממדי החום יש את היתרונות והחסרונות שלו, לכן חשוב מאוד לבדוק מה הם הצרכים שלכם, ולמה תשתמשו במד חום, לפני שתקנו אחד.

 

פלנצה, ווק ואבן פיצה להנחה על רשת הצלייה

סוג אביזרים נוסף שיכול לשדרג מאוד את חווית הבישול שלכם עם גריל גז או פחם, הוא סוג האביזרים שמיועדים להנחה על רשת הצלייה בכדי שאפשר יהיה לבשל עליהם מוצרי מזון בצורה שונה מהצלייה הרגילה על הרשת. בין האביזרים שניתן למצוא בקטגוריה זאת יש פלנצ'ות מסוגים שונים, ווקים לטיגון והקפצה, ואפילו אבן פיצה שמאפשרת לכם לאפות בחום גבוה מאוד מאפים מסוגים שונים.

אביזרים אלה מאפשרים לכם להרחיב את יכולות הבישול של גריל הגז או הפחם שלכם, ולהוציא מנות איכותיות שבדרך כלל אפשר למצוא רק במסעדות, והנה הן כאן בתוך החצר או הגינה הפרטיות.

 

סט כלים משלים לגריל שלך – סיכום

אלה שאוהבים לעשות מנגל על גבי גריל ועושים זאת מספר רב של פעמים בשנה,  כדאי להם להשתדרג ולקנות סט של כלים שישלימו להם את חוויית הבישול עם הגריל ויהפכו אותה למושלמת. סט כלים לבישול ומברשת לניקוי הם הבסיס של מוצרים משלימים לגריל, אבל קיימים גם מוצרים משלימים מתקדמים יותר כמו מדי חום מסוגים שונים, וכלי בישול להנחה על רשת הצלייה.

גְרִיל

אולי יעניין אותך גם