אילו סוגי מדרסים קיימים כיום בשוק?

אם אתם מרבים לבצע פעילות ספורטיבית, או אם אתם סובלים מבעיות אורתופדיות – כדאי מאוד שתכירו את המדרסים השונים שקיימים כיום בשוק.

המדרסים מוכחים כאמצעי יעיל ואפקטיבי להקלה בכאבים באזורים שונים בגוף, להביא לתיקון של בעיות אורתופדיות קיימות ולהעלות את רמת החיים ואת יכולת התפקוד היום יומית של מי שסובל מבעיות אלו.

אילו סוגי מדרסים קיימים היום בשוק, והיכן מומלץ לרכוש מדרס מותאם אישית?

 

מדרס שמותאם לספורטאים במגוון ענפי ספורט

אחת מקבוצות האוכלוסייה העיקריות שמשתמשות במדרסים היא קבוצת הספורטאים, בשל התכיפות היחסית במקרי פציעה או חבלה באיברים שונים בגוף. אין זה משנה באיזה ענף ספורט אתם עוסקים – בין אם מדובר בכדורגל, כדורסל, טניס או ריצות למרחקים ארוכים, לכל ענף ספורט יש את המדרס המתאים לו.

המדרס מעוצב בדרך שלוקחת בחשבון את האופי של כל ענף ספורט, כך שהמדרס מותאם באופן ייחודי על מנת להקל על העומס באזורי הגוף הפעילים ביותר בכל סוג ספורט. למשל, מדרס שמותאם לריצות והליכות למרחקים ארוכים מתוכנן באופן שמפחית את עומס הגוף על הרגליים, ישמור על איזון ושיווי משקל של הגוף וכן ימנע התפתחות יבלות.

 

מדרס אורתופדי

הייעוד המרכזי של מדרסים הוא לטפל בבעיות אורתופדיות שונות, ולהקל על הכאבים באזורים שונים בגוף שנגרמים כתוצאה מבעיות אלו. מדרס אורתופדי מסוגל לשדרג את איכות החיים שלכם, ולהקל עליכם בביצוע פעולות יום יומיות שעד כה התקשיתם לבצע בגלל הבעיה האורתופדיות.

מדרס אורתופדי מומלץ גם לאנשים ששגרת היום שלהם כוללת עמידה ממושכת על הרגליים והתרוצצויות רבות – כמו מורים, מרצים, חיילים שמבצעים שמירות שעות ארוכות, רופאים שנדרשים לתפקד שעות ארוכות על הרגליים ועוד.

 

האם כדאי לבצע התאמה אישית למדרס?

כפי שכל אחד מאיתנו שונה מהאחר, כך גם מבנה כפות הרגליים שלנו והצרכים הפיזיים של כל אחד מאיתנו. אי לכך, התאמת מדרס באופן אישי למבנה הגוף וכפות הרגליים שלכם היא לא רק מומלצת – אלא אפילו הכרחית. מדרס שלא יהיה מותאם אליכם אישית יהיה משמעותית פחות אפקטיבי עבורכם, ולא יוכל להקל על כאבים ולשפר את איכות החיים שלכם בצורה המיטבית.

את ההתאמה האישית של המדרס לכף הרגל שלכם מומלץ לבצע אצל חברה שמתמחה בתחום המדרסים, ומבצעת את כל סוגי ההתאמות המתקדמות והחדשניות ביותר של המדרס לכף הרגל. על מנת לבצע את התאמת המדרס בצורה האיכותית והמקצועית ביותר, תוכלו להיכנס לאתר המדרסים של חברת אינסול מדרסים – ולבחור לעצמכם את המדרס הרצוי לכם ולאופי הפעילות היום יומית שלכם.

זכרו, המדרס נועד בראש ובראשונה לטפל בבעיות אורתופדיות שונות ולהקל על כאבים בגוף שלכם. כאשר מדובר על הבריאות שלכם, תמיד מומלץ לבחור בחברה איכותית ומקצועית, ולא להתפשר על מדרס זול יותר אך שאינו מותאם לכם אישית!

 

איש קושר נעל

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »