סדנאות בישול ששווה לעשות עם חברים

מחפשים חווית בילוי משותפת לחבר'ה? אין כמו מנות גורמה עשירות באמת כדי להוות לכם אטרקציה קולינרית עתירת טעם.

אבל הפעם לא נציע לכם מסעדות מומלצות, זה במחילה, כבר יצא מהאף…

הגיע הזמן להתחדש וליצור בסדנאות בישול ייחודיות.

אין כמו עשייה משותפת כדי למלא אתכם בידע, ביכולות ובסיפוק.

יצאנו לאתר לכם את סדנאות הבישול המומלצות לבילוי עם חברים.

חזרנו עם מידע קונקרטי, מעשי ומאוד מגרה.

 

סדנאות בישול שאסור לכם לפספס – לכו על זה

היום, בישול והתעסקות בתרבות המזון הפכו להיות טרנדיים מאוד, מסיבות המבורגר, כנסים איטלקיים וחוויות סושי משותפות הם חלק מהשיח החברתי. חושבים שהגיע הזמן שתיכנסו גם אתם בסערה אל המטבח? רגע, בואו נעשה זאת שלב אחר שלב:

 

טירונים במטבח? הקורס הזה נועד עבורכם

קורס בישול למתחילים, הינו הקורס האופטימלי עבור אלו שעוד לא למדו לעומק את רזי הבישול, ומעוניינים לטעום מהמושגים הבסיסיים. אל דאגה! בסדנה הזו לא תלמדו לטגן חביתה, גם בסדנת המחילים תוכלו ליצור שפע מאכלים עשיר, מקלסיקות מוכרות עד טרנדים מובילים בעולם הבישול, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, תהליכי בישול ועוד. הקורס נמסר מפי שפים גדולים, ומעניק יחס אישי לכל משתתף. לא תאמינו, אבל בסוף הקורס תקבלו תעודה רשמית מקצועית בינלאומית, אישור לכך שאתם מבשלים ברמת גבוהה במיוחד.

 

תתחילו לגלגל – סדנה להכנת סושי מקורי

מעוניינים לדעת להבחין בין סוגי הרולים השונים וצורת הכנתם? בסדנאות סושי אתם תכירו את עולם האורז, האצות, הירקות והשילוב המגולגל בין כל המרכיבים ותלמדו דרכי הכנה של סוגי סושי שונים. אתם עתידים להפוך לדוקטורים בענייני סושי! הסדנה מעניקה כלים מעשיים במיוחד, מה שאומר, שגם אחרי שסעדתם ליבכם בסושי בקורס, תוכלו להכין את המתכונים השונים גם בתנאי המטבח הפרטי שלכם, ולהנות כל פעם מחדש מהמאכל הכל כך פופולרי הזה.

 

בשרולוגיה – כל התורה בסדנה אחת

אלופים במטבח, אבל מרגישים שבישול בשר גדול עליכם? מעוניינים להתמקצע בהכנת נתחי בשר שונים? זה הזמן להירשם עם החברים לסדנת בשר מקצועית ללימוד כל רזי המקצוע מהשפים הגדולים. כמה זמן מבשלים אסאדו? איך לטגן אנטריקוט? שקדי טלה – מה זה ואיך מכינים מהם מנת גורמה? תשובות לכל אלו ועוד, תוכלו למצוא בסדנת בשר מרוכזת. אל תגידו שלא אמרנו, אתם עומדים להפוך למקצוענים, הכינו מקום בקיבה למנות הגורמה הבשריות בסיום כל שיעור…

 

סדנה קולינרית נוסח מקסיקו

אוהבים צ'ורוס? אמפנדס? נאצ'וס או צ'ילי קון קארנה? הגיע הזמן שתדעו להכין את מנות השחיתות הללו בעצמכם. בסדנת בישול מקסיקנית, תלמדו הכל על צורת הבישול הדרום אמריקאית ועל הכנתן של המנות החביבות עליכם.

 

מבלים עם חברים בסדנאות בישול|

רוצים לחגוג יומולדת חברותי? מתכננים מה לעשות בשישי הקרוב? שריינו לעצמכם עכשיו מקומות בסדנת בישול מקצועי יחד עם החברים. זו הולכת להיות חוויה מזן שלא הכרתם.

זוג מבשלים

 

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »