נופש בכנרת בקרוואן – מהן העלויות?

נופש בכינרת יכול להיות מאוד יקר כשמדובר בכמות גדולה של בני משפחה והשכרת חדרים באחד מבתי המלון הכוללים בריכה.

לעומת זאת, השכרת קרוואן יכולה להוזיל את החופשה בצורה משמעותית.

מה העלויות של נופש בכנרת בקרוואן – על כך במאמר הבא.

 

טרנד חופשה בקרוואן

טרנד הזמנת החופשות בקרוואן הפך להיות מאוד פופולרי בשנים האחרונות בקרב משפחות רבות, במיוחד שהתקציב שלהן מוגבל. ישנם זוגות צעירים שרוצים לחסוך ויוצאים לחופשה בקרוואן רומנטי או משפחות ברוכות ילדים שלא עומדות במחיר של בתי המלון. מדובר על פתרון שאותו רואים גם באילת המשמש כחיסכון רב. יחד עם זאת, השהייה בקרוואן באילת יכולה להעיק מבחינת החום ואילו בכינרת שם מזג האוויר קריר ונוח, הטרנד יותר חזק. בגדול הקרוואן נועד לנוע ממקום למקום ולאפשר מקום לינה לנוסעים. טרנד החופשה בקרוואן הוא יותר נופש בתוך קרוואן קבוע. למשל, קרוואן העמק הממוקם בחוף גופרה מאפשר נופש אופטימלי ולא יקר.

 

כמה עולה קרוואן נופש בכנרת?

השכרת קרוואן נעשית בהתאם לגודל שלו, למספר החדרים ובהתאם לפסיליטיס שהוא מעניק. הדרך הטובה ביותר לגלות זאת היא להשאיר פרטים או להתקשר לאתר עם קרוואנים זמינים ולבדוק על פי תאריך וכמות האנשים מה העלות מכיוון שהתעריפים משתנים בין ימי חול לסופי שבוע ומתייקרים בחגים ובחופשות כלליות. למרות זאת, עדיין הקרוואן יהיה זול יותר מהשהות בבית מלון.

 

היתרונות של קרוואן נופש?

קרוואן נופש משלב אתר קמפינג נוח המתאים למשפחות גדולות או מורחבות. כלומר, אפשר להחליט לצאת לחופשה עם הדודים ובני הדודים ולהשיג מקום שיכיל את כולם. שנית, קרוואן הנופש צמוד לכנרת כך שניתן לשכשך במים מתי שרוצים ולסירוגין לנוח בקרוואן. ניתן להקים בסמוך לקרוואן אוהל לחברים המגיעים לביקור או לחוויית שטח של הילדים. היתרון הגדול הוא שנהנים מהאלמנטים המותקנים בקרוואן כמו: מקלחת חמה, מיטה נוחה, מיזוג אוויר, טלוויזיה, מטבחון המשלב מקרר ומערכת גז, שירותים ועוד.

 

מדוע כדאי להזמין קרוואן לנופש?

מלבד כל הפסיליטיס שהקרוואן מציע, הנוחות והמחירים הנמוכים זהו המקום האידיאלי ביותר לגיבוש משפחתי. ניתן לשלב מנוחה ביחד עם טיולים ומסלולי הליכה ולבקר באטרקציות שונות, לנצל את הזמן לפעילויות כמו רפטינג, פיינטבול או בילוי בטיילת של טבריה בשעות הערב או להישאר בקרוואן ולשחק ביחד עם הילדים במים ומחוצה להם. חשוב לזכור להביא גלגלים, אבובים, מזרני ים ואביזרים שונים למים ובנוסף משחקי קופסא שהילדים אוהבים, כדור וכיוצא בזה. ככל שתגיעו יותר מוכנים לנופש כך תבזבזו פחות כסף על אטרקציות ותוכלו ליהנות מבילוי משפחתי אמיתי. לסיכום, נופש בכנרת צריך לקחת בחשבון את כמות הנופשים והתקציב. כך תוכלו לתכנן את השהות הרצויה והמקום העדיף עליכם ללינה. ככל שאזור הלינה יהיה זול ואטרקטיבי, כך יהיה לכם גם יותר כסף לבזבז על אטרקציות אחרות.

בית נייד

 

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »