אלו מתנות שווה לקנות לתינוק שרק נולד

תינוק שרק נולד הוא חגיגה לכל המשפחה והמעגל החברתי. רבים רוצים להביא לרך הנולד ולהורים המאושרים מתנות, אך פעמים רבות הבחירות אינן מוצלחות, וההורים נשארים עם כמות אדירות של דברים אליהם הם לא זקוקים כלל. אם רוצים שהמתנה תשמח באמת את ההורים, ותהיה שימושית, יש להשקיע בכך מחשבה מקדימה. במאמר זה נסקור מספר מתנות ששווה לקנות לתינוק שרק נולד.

 

בגדים למספר שלבי גדילה

מוצרי תינוקות הם פעמים רבות צעקניים, צבעוניים, ועשויים מחומרים סינטטיים. כאשר אתם בוחרים בגדים לתינוקות, כדאי מאוד שהם יהיו בגדים העשויים מבד נעים, אשר גם אתם הייתם מוכנים ללבוש אותו. אל תנסו להפוך את הבגדים לבדיחה, ואל תתפתו לרכוש ביגוד באיכות ירודה מבד סינטטי רק בגלל בדיחה אשר רקומה עליו. בגדים הם מתנה נהדרת לתינוק אשר רק נולד. הטיפ החשוב ביותר כאשר בוחרים במתנה זו, הוא לרכוש בגדים המתאימים למספר שלבי גדילה. כאשר התינוק נולד, רבים רוכשים לו בגדים, אשר תוך מספר שבועות כבר יהיו קטנים עליו. אם תרכשו בגדים למגוון של שלבים, הסיכוי שיעשו בהם שימוש גבוה בהרבה.

 

טיטולים רב פעמיים

אחת מההוצאות הכבדות ביותר עבור משפחות עם תינוק, היא הטיטולים. טיטולים הם מוצר חד פעמי שאינו מתכלה, ותינוק ממוצע עושה שימוש ביותר משלושה ביממה. כך, כל תינוק ישראלי מייצר במשך שנה אחת בלבד כמות אדירה של זוהמה ולכלוך. המחיר הגבוה של טיטולים, הופך אותם לאחת מההוצאות הכבדות ביותר עבור המשפחה בשנותיו הראשונות של התינוק. אם ההורים מעוניינים לחסוך את ההוצאה ואת הזיהום הסביבתי, ניתן להציע לרכוש לתינוק מתנה של טיטולים רב פעמיים. מדובר במוצר המורכב משתי שכבות של בד, כאשר השכבה הפנימית הסופגת ניתנת להפרדה מהחיצונית, ואת הכול ניתן לכבס לשימוש חוזר בקלות ובנוחות.

 

משחקים לטיפוח החשיבה

מתנה לתינוק שרק נולד יכולה בהחלט לכלול צעצועים אשר יסיעו לפיתוח החשיבה והמוח. מוחו של התינוק מתעצב באופן מהיר לאחר הלידה, ולכן מאוד חשוב להעשיר אותו ולהעניק לו גירויים מחשבתיים שיסייעו לפיתוח החשיבה. יש מגוון עצום של משחקים לטיפוח החשיבה של תינוקות. תוכלו לבחור במשחקים המסייעים לפיתוח החשיבה המכנית, כמו קוביות, או צורות שיש להתאים לשקעים. תוכלו לבחור במשחקים אשר מסייעים לפיתוח החוש היצירתי, כמו כלי נגינה קטנים, ערכות יצירה וכדומה. נסו לבחור מוצרים איכותיים, אשר אינם מכילים מתכות רעילות אשר עשויות לפגוע בבריאות התינוק, מאחר והנטייה תהיה להכניס אותם לתוך הפה.

 

ספרי הקראה לילד

המתנה הטובה ביותר והוותיקה ביותר לילדים, היא פשוט ספרים. ספרי ילדים עשירים בתמונות, מסייעים לפיתוח הקשר של הילד עם ההורה, אינם תופסים מקום אחסון רב בבית, ופועלים לפיתוח הדמיון והכישורים המילוליים של התינוק. יש מגוון עצום של ספרים שניתן לבחור מתוכם, ואפשר להוסיף הקדשה אישית להורים ולתינוק.

מתנה אדומה

אולי יעניין אותך גם

לייף סטייל
מדוע לרכוש שטיחי יוקרה?

מחפשים סיבות טובות מספיק לרכוש שטיחי יוקרה איכותיים ולא להסתפק בפחות מזה? במאמר שלפניכם ריכזנו עבורכם את כל הסיבות המרכזיות לצעד החכם הזה   מתאים

קרא עוד »
יהלומים
לייף סטייל
גרין דיימונדס

מי אנחנו? מותג תכשיטי היוקרה גרין דיימונדס – Green Diamonds, הוקם בשנת 2019 במטרה לייצר ולשווק יהלומי מעבדה אקולוגיים ללקוחות המותג בישראל ובארצות הברית. חשוב

קרא עוד »
יד ושי
לייף סטייל
מתנות לחג לעובדים שאוהבים לטייל

אם יש בחברה או בארגון שלכם עובדים שאוהבים לטייל, תוכלו לרכוש בעבורם מתנות מותאמות לאוהבי הקמפינג, מחנאות וטיולים תחת כיפת השמיים. אנחנו מזמינים אתכם להפוך

קרא עוד »