מתי נשתמש בחותמות ומעטפות בעסק

העסק שלכם הוא ממש כמו הבייבי הקטן שלכם. אתם אוהבים אותו, מפנים בשבילו זמן, משקיעים בו ומטפחים אותו. אתם כל הזמן במחשבות על העסק ועל איך לעשות כדי שהוא יצליח יותר. כאשר אש התשוקה קיימת, סימן שעוד דברים גדולים עומדים לקרות. אנחנו היום נדבר על כל ענייני החותמות והמעטפות. פריטים חשובים כאשר רוצים לפתח עוד קצת את העסק.

 

קצת היסטוריה על חותמות

בעבר, החותמות היו עשויות משעווה. מי שהיה משתמש בהן היה לרוב אנשי האצולה. מטרת החותמת הייתה – לוודא שמעטפה לא נפתחה על ידי אנשים זרים. בנוסף לכך, מטרתה השנייה הייתה לוודא כי מי שכתב את המכתב הוא אכן הבן אדם המצופה לו, זאת בעזרת חותמת ייחודית שהייתה לכל אדם ואדם. רוב התרבויות אשר השתמשו בכתב השתמשו גם כן בחותמות שעווה. עם השנים, נולד הדיו ולאט לאט החותמות התחילו להשתנות עד למה שאנחנו מכירים כיום.

קצת היסטוריה על חותמות

חותמות לעסקים

חותמות הן מהדברים החשובים וההכרחיים ביותר שיהיו לכם בעסק. חותמת משדרת רצינות ויוקרה. תגובתו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם כאשר הוא רואה שיש לכם חותמת עסקית ישר משתנה לטובה. החותמת תעזור לכם לחתום במהרה על מסמכים כך שלא תבזבזו על זה זמן מיותר. מלבד לאפשר לכם לחתום על חוזים במהרה, חותמת גם תהיה רלוונטית במצבים של הזמנת קניות וחשבוניות מספקים.

 

מה צריך לכתוב על חותמת לעסק?

שאלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב: מה צריך לכתוב על חותמת לעסק?

הדבר החשוב ביותר הוא: פשטות.

החותמת צריכה לשקף אתכם, את העסק שלכם ובנוסף, להיות מאוד ברורה ורלוונטית.

על החותמת בדרך כלל תרצו שיופיעו כמה דברים:

  • שם העסק
  • מספר טלפון
  • כתובת מייל
  • מספר ח.פ
  • ואם תרצו תוכלו גם להוסיף לוגו או סלוגן לבחירתכם

מה צריך לכתוב על חותמת לעסק

מעטפות לעסק

בנוסף לחותמות, נרצה להשתמש בעוד דבר חשוב לא פחות – מעטפות. הן מעידות על המקוריות של המסמכים בכך שהן עוזרות לזהות את מקור המסמך ובנוסף, הן יהיו שימושיות ברגע בו תצטרכו לשלוח דרישות או מכתבים רשמיים ללקוחות שלכם. הן גם כן מראות על הרצינות של העסק שלכם ומראות על סדר וארגון. כאשר לקוחות רואים עסקים שבהם סדר הוא דבר ערכי, הם בקלות יותר נוטים לסמוך עליו.

 

לסיכום

חותמות ומעטפות הן הפריטים החשובים ביותר שיהיו לכם בעסק. הפריטים הללו משדרים רצינות, סדר וארגון נכון. הם משדרים כי אפשר לסמוך עליכם ולתת בכם אמון. חותמת היא כלי מדהים אשר מקצר לכם את זמן החתימה ביותר מחצי. אתם, כבעלי עסק יודעים כמה שחשוב ללמוד לנהל את הזמן בצורה נכונה. כמו שאמרנו בהתחלה, העסק שלכם הוא הבייבי הקטן שלכם, תשקיעו בו ותקחו אותו ברצינות. אם אתם תקחו את העסק שלכם ברצינות, העולם יקח אותו ברצינות גם כן!

מתי נשתמש בחותמות ומעטפות בעסק

אולי יעניין אותך גם

לרענן את המלתחה העסקית שלך
עסקים
כך תרענן את המלתחה העסקית!

בחירה של בגדים למלתחה העסקית זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם בדים איכותיים, מותגים נחשבים וחנויות מקוונות שיאפשרו לבצע רכישה

קרא עוד »
קפה לעסקים
עסקים
אילו חברות מספקות קפה לעסקים?

קפה הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות העסקית בישראל, וחברות רבות מספקות פתרונות קפה לעסקים. חברות אלו מציעות מגוון מוצרים ושירותים, החל ממכונות קפה ואספקה ​​ועד

קרא עוד »