מתי נקבל פיצוי על הטיסה?

לצערנו, בתקופה האחרונה יש לא מעט אזרחים שמגלים שהטיסה שלהם בוטלה. יש מי שמגלים זאת כמה ימים לפני מועד הטיסה, בעוד יש מי שמגלים זאת לאחר שהגיעו אל השדה. אין זה משנה מי אתם מבין השניים, אם גיליתם שהטיסה שלכם התבטלה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את חוק שירותי התועפה שאולי יאפשר לכם לקבל פיצוי אודות המצב הלא נעים שחוויתם.

 

תכירו את המומחים שהסבירו לנו הכול על פיצויים אלו

רגע לפני שנציג בפניכם את המצבים שבהם אתם צפויים לקבל פיצוי על טיסה שבוטלה, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מעל ל – 100 איש שהטיסה שלהם בוטלה והם קיבלו פיצוי. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וביקשנו לקבל מידע מהימן בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו מספר רב של אנשים שאפשרו לנו לדעת מתי אפשר לקבל פיצוי על טיסה. ראוי לציין כי היה לנו חשוב לשמוע את הפרטים ממי שעברו את העניין על בשרם. שכן, המידע היבש שמופיע ברשת לא תמיד מסונכרן עם המציאות. זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייע לנו. שכן, בזכותו, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

תכירו את החוק

אם אתם רוצים לדעת אם מגיע לכם פיצוי טיסה שהתבטלה, עליכם לדעת כי לפי החוק, טיסה שלא התקיימה בכלל או כזו שהמריאה באיחור שמעל ל – 8 שעות לא באמת מקנה לכם פיצוי. זאת במידה וחברת התעופה שלחה הודעה מוקדמת לנוסעים (לפחות 14 ימים לפני מועד הטיסה המקורי) ובה צוין כי יש שינוי בטיסה.

 

מתי אתם זכאים לקבל פיצוי על טיסה?

אם חברת התעופה לא עדכנה אתכם מראש ומצאתם את עצמכם ממתינים לטיסה שהתעכבה מעל ל – 8 שעות, אתם זכאים לפיצוי שיבוא בהתאם לדרגות הקבועות בחוק. הנה הדרגות הללו:

  • במידה והטיסה הינה קצרה, אתם צפויים לקבל כ – 1,300 ₪
  • במידה והטיסה באורך בינוני, אתם צפויים לקבל כ – 2,090 ₪
  • במידה והטיסה ארוכה, אתם צפויים לקבל כ – 4,501 ₪ ולעיתים אף יותר

 

לא בטוחים אם מגיע לכם פיצוי?

אם אינכם בטוחים לגבי הפיצוי, אתם תמיד יכולים לפנות אל בעל מקצוע שבקיא בתחום. שכן, זה, יוכל לבדוק את כל הפרטים ולוודא עבורכם אם מגיע לכם פיצוי. במידה ויתגלה שאתם זכאים, יש סיכוי שהוא יפנה במקומכם אל חברת התעופה בכדי לבקש את התשלום שמגיע לכם. אנו כאן כדי לבקש מכם – אל תתייאשו. אם מגיע לכם פיצוי, עשו כל שביכולתכם כדי לקבל אותו בהתאם למופיע בחוק.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי אתם צפויים לקבל פיצוי על הטיסה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, אתם יכולים פשוט ליישם את המידע ולקבל את התשלום המגיע לכם כחוק.

מאזניים

 

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »