משקיעים במורים: מה הן המתנות הכי שוות למורים?

הורים רבים שלוקחים חלק בוועד ההורים של הגן או בית הספר, מוצאים את עצמם לא פעם תוהים – מה היא המתנה השווה ביותר שאפשר להעניק למורה או הגננת של הילד? מדובר בתהייה שאנו חווינו בעצמנו לא פעם. בשלב מסוים, הבנו כי אנחנו מפסיקים לתהות ויוצאים לבדוק. לכן, נפגשנו עם 10 מורים וגננות וביקשנו לדעת מה הן המתנות שהם הכי ישמחו לקבל. הישארו אתנו ותגלו את המתנות הנבחרות.

 

המתנה ה – 1 השווה ביותר שאפשר להעניק לצוות חינוכי: ערכת קרמים טבעיים

אם הייתם שואלים אותנו לגבי המתנה הזו לפני שהתחלנו לכתוב את המדריך, היינו אומרים לכם שמדובר במתנה שהמורים והגננות כנראה לא ירצו לקבל. שכן, זו מתנה בנאלית בעינינו. אבל הופתענו לגלות כי צוותי חינוך רבים ישמחו לקבל אותה.

גננת אחת אמרה לנו שבכל פעם היא מקבלת ערכה של קרמים והדבר חוסך ממנה חיפוש אחר קרמים בחנויות שונות. בחרנו להציג בפניכם את האפשרות של קרמים טבעיים, בגלל שמתברר שזו ההעדפה של רבים מהצוותים שסייעו לנו בכתיבת המדריך.

המתנה ה – 1 השווה ביותר שאפשר להעניק לצוות חינוכי ערכת קרמים טבעיים

המתנה ה – 2 השווה ביותר שאפשר להעניק לצוות חינוכי: שוברים

המתנה שהגיעה אל המקום ה – 2 והמכובד לא פחות היא שוברים. מסתבר שיש צוותים חינוכיים שישמחו שיבצעו עבורם הזמנת שוברים לגננת ולמורה. לדבריהם, זו מתנה שמאפשרת חופש בחירה. כך הם יכולים לבחור איפה לנצל את השובר. מורה של חטיבת ביניים ממרכז הארץ ציין בפנינו כי קיבל לאחרונה שוברים והוא בחר לנצל אותם לדברים הבאים:

  • עיסוי
  • רכישה בסופר
  • קנייה של בגדים

המתנה ה – 2 השווה ביותר שאפשר להעניק לצוות חינוכי שוברים

המתנה ה – 3 השווה ביותר שאפשר להעניק לצוות חינוכי: עציצים ופרחים

אם יש לכם מורה או גננת שחובבים טבע, כדאי שתשקיעו ברכישה של עציצים ופרחים. ראוי לציין כי אין מדובר בעציץ יחיד, אלא בפלטת עציצים ופרחים שתאפשר להם להפריח את השממה בביתם. אחת הגננות שסייעה לנו בכתיבת המדריך ציינה כי היא קיבלה לאחרונה פלטה כזו שמקשטת את הבית שלה ומזכירה לה בכל יום כמה היא אוהבת את מקום העבודה שלה.

 

רוצים לבחור במתנה אחרת? הנה טיפ שיאפשר לכם לבחור נכון

אם אתם מעדיפים לבחור במתנה אחרת שאינה מופיעה לעיל, כדאי שתפנו אל הגננת או המורה שלכם ותשאלו אותה איזו מתנה תשמח אותה. חשוב לעשות זאת ולא להרגיש שלא בנוח. שכן, זו הדרך הטובה ביותר למצוא את המתנה המתאימה ביותר. רק כדאי שתשימו לב ששאילת שאלה זו עשויה להרוס את ההפתעה, אז קחו את העניין בחשבון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיאפשר לכם להשקיע בצוות החינוכי של הילדים שלכם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו את המתנה המתאימה ביותר עבור המורה או הגננת. אם תסתבכו, תמיד תוכלו ליצור עמנו קשר בהודעה פרטית ולקבל הכוונה.

משקיעים במורים: מה הן המתנות הכי שוות למורים?

אולי יעניין אותך גם