מרכזים רפואיים פרטיים משלימים רפואה ציבורית

קיבלתם הפניה להליך רפואי כלשהו?
בין אם מדובר בבדיקות דם, בדיקת דימות, ניתוח, בדיקת רופא או כל הליך רפואי אחר, דע כי יש לך אפשרות לבצע את ההליך גם במרכזים רפואיים פרטיים ולא רק ברפואה הציבורית.
מרכזים רפואיים משלימים את הרפואה הציבורית במצבים הבאים:

 

  1. במידה וניתן לך תור רחוק להליך רפואי כלשהו

מדובר בסיטואציה מוכרת עבור רבים. קיבלת הפניה להליך רפואי כלשהו, הרופא ביקש שתבצע את הבדיקה בשבועיים הקרובים ותחזור אליו מיד עם התשובה בגלל שמדובר בבדיקה דחופה ביותר.
כשהתקשרת למוקד לזימון תורים הופתעת לגלות שהתאריך הקרוב ביותר לביצוע הבדיקה (הדחופה שלך) הוא רק בעוד כחצי שנה.
נתקלת בסיטואציה כזו? הנציגה הטלפונית רשמה אותך ברשימת המתנה ובינתיים המתנת לתור שלך בזמן שסבלת מכאבים ואי נוחות?
דע כי להבא, ניתן להימנע ממצב שכזה. אפשר פשוט לפנות למרכזים רפואיים. מרכזים אלו מאפשרים לכל אחד לקבל את הטיפול שמגיע לו מבלי להמתין מספר רב של שבועות או חודשים לתור.

  1. במידה והרופא שלך לא זמין לקבל אותך בזמן הקרוב בקופת החולים

הרופא המטפל שלך ביקש לראות אותך לאחר ביצוע בדיקה מסוימת? מדובר בהליך שגרתי. הוא כנראה ציין בפנייך כי יהיה לו צורך לפגוש אותך בהקדם האפשרי, אבל הבעיה היא שהמזכירות בקופת החולים מציינות בפנייך שכרגע אין תורים פנויים לרופא שלך, אלא רק בעוד חודש או יותר.
במצב שכזה, ניתן לברר עם הרופא שלך אם הוא זמין לקבל אותך באחד מהמרכזים הרפואיים הפרטיים שנמצאים בקרבת מקום.

 

  1. במידה ואתה צריך ייעוץ עם רופא מומחה שאינו עובד עם קופת החולים שלך

לעיתים אנחנו שומעים המלצה על רופא טוב שמתמחה בתחום מסוים. אותו רופא עובד ברפואה הציבורית, אך לא בקופת החולים שבה אתה חבר. במקרה שכזה, אין צורך לעבור לקופת חולים אחרת. ניתן פשוט לברר מול הרופא עצמו לגבי פגישה במרכז רפואי פרטי.
רופאים רבים עובדים דרך מרכזים רפואיים פרטיים דווקא בגלל מצבים שכאלה, בהם המטופלים שלהם ממליצים למכרים אודותיהם אך אלו לא יכולים לפגוש אותם באמצעות הרפואה הציבורית.
אם נתקלתם במקרה כזה, דעו כי ישנו סיכוי טוב שהרופא יוכל לקבל אתכם בהקדם במרכז לרפואה פרטית (וזאת בניגוד למצב שבו הייתם מתאמים אצלו תור ברפואה הציבורית אם היה מתאפשר לכם).

אם אינכם מכירים מכונים רפואיים פרטיים ואתם רוצים להכיר אחד שכזה מקרוב, אתם מוזמנים להיכנס אל הכתובת:
https://tlvmed.co.il. לסיכום שורות אלו, ניתן לראות כי המרכזים הרפואיים הפרטיים משלימים את הרפואה הציבורית במקרים שצוינו לעיל בכך שהם תמיד זמינים ללקוחות שלהם ומאפשרים קביעת תור בזמינות גבוהה, בין אם מדובר בקביעת תור דחוף להליך רפואי כלשהו ובין אם מדובר בפגישה עם רופא.

רפואי

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »