5 מקצועות אשר דורשים שירותי תמלול

המאמר הבא יעסוק וירחיב בנושאים הקשורים ל: מהו תמלול, מהם המקצועות שדורשים וצריכים תמלול, איך ומה חשוב כאשר אנו מגישים בקשה לתמלול בחברת תמלול מקצועית וכו'.

 

מהו תמלול?

תמלול הוא למעשה תהליך של הפיכת קבצי וידיאו או סאונד לטקסט כתוב. ולמעשה, יש כמה דרכים לעשות זאת:

אפליקציות

בעידן הטכנולוגי של היום ישנן אפליקציות כמעט לכל דבר. האפליקציה לא מדויקת עדיין וטובה בעיקר לקבצים קצרים, שהסאונד שלהם באיכות גבוהה.

 

לתמלל בעצמכם

אתם תמיד יכולים לתמלל בעצמכם, זו עבודה לא קלה הדורשת הרבה סבלנות, אבל זה לגמרי אפשרי.

 

חברת תמלול מקצועי

ישנן חברות תמלול מקצועיות, המציעות שירותי תמלול לקבצי אודיו ארוכים, במהירות, יש להם גם את הידע הקשור לפורמטים השונים של קבצי התמלול.

 

מהם המקצועות אשר דורשים שירותי תמלול:

ישנם מקצועות הדורשים תמלול באופן שוטף, וזאת בנוסף לאנשים פרטים הנזקקים לשירות מסיבות שונות ומגוונות. ריכזנו לכאן את כל המקצועות הדורשים תמלול כחלק מהמקצוע שלהם:

מראיינים\ תחקירנים

מראיינים ותחקירנים לסוגיהם, נדרשים להקליט ריאיונות, תחקירים, אפילו קטעי ארכיון שונים של אותו המרואיין או מושא הכתבה אותו הם מסקרים. גם אם אופי הכתבה או הסיקור הוא בצורה של וידיאו בלבד, יש להמיר את הסאונד לטקסט כתוב ובכך לעזור לעורך הצופה בחומרים בחדר העריכה, לשים דגש על משפטים חשובים של המרואיין.

 

סטודנטים

אומנם זה לא מקצוע, אך התמלול הוא למטרות מקצועיות עתידיות. תמלול הרצאות חשובות ומעשיות בלימודים בסופו של דבר משמשות אותנו גם במשרה לאחר התואר, כחומר עזר ותמיכה.

 

עורכי דין

לעורכי דין כמה צרכים בתמלול חומרי סאונד. דיונים שהתקיימו בבית משפט מובאים ברורים יותר להבנה בכתב, כאשר יש באפשרותם למרקר ולמרכז טענות ונימוקים מרכזיים.

הצורך השני הוא הפיכת ראייה כמו הקלטה, לתמלול בפורמט משפטי, וזאת בשביל להפוך ראייה זו לקבילה ולגיטימית בבית המשפט.

 

בלוגרים\ יוצרי תוכן

בלוגרית ויוצרי תוכן רבים משתמשים בפלטפורמות הויראליות השונות לצורך העברת התוכן שלהם לציבור הרחב. רבים מהם, רואים צורך וחשיבות גדולה בהנגשת התוכן גם לאוכלוסייה חרישת, וגם לכאלו שיש להם בעיות של קשב וריכוז, וקל להם לצרוך תוכן ומידע בצורה כתובה.

 

תאגידים וחברות גדולות

למעשה כל הנהלה, בחברות, תאגידים, עיריות וכו' מקיימים ישיבות עם משתתפים רבים ומקליטים את הדיון מסיבות כמו: הלך הפגישה, דעתו של כל בכיר, והנגשת מסקנות ונושאי הפגישה לאנשים שלא נכחו בה, או אפילו הורדת המסקנות לדרגים נמוכים.

 

הגשת בקשה לתמלול בפני חברה מקצועית:

וודאו כי קובץ הסאונד שברשותכם הוא באיכות הגבוהה ביותר שיש ברשותכם. העבירו את סיבת ונושא התמלול בטופס הבקשה בצורה ברורה, לתמלול יש פורמטים רבים. כתבו דחיפות, או דד ליין כללי, בשביל שחברת התמלול תדע לתעדף ולתאם ציפיות. לעבודה עם חברה שאף פעם לא תאכזב אתכם צרו קשר עם דר לוגי השכלה בע"מ וקבלו שירות מצוין.

איש תרגום

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »