מה חשוב לדעת כשמזמינים מפעיל ליום הולדת?

מפעיל ליום הולדת במיוחד בגילים צעירים צריך להיות עם זיקה לילדים ובעל תכונות וכישורים נוספים. המאמר יפרט מה חשוב לדעת כשמזמינים מפעיל והפעלה ליום הולדת.

 

החשיבות של מפעיל יום הולדת

לא משנה מהו הגיל של הילד או הילדה שלכם, מפעיל יום הולדת הוא פתרון נהדר הפותר אתכם כהורים מאחריות על הפקת המסיבה, הרעיונות ורכישת הציוד, מלבד הכיבוד. למעשה המפעיל אחראי על הפעילות וכל הקשור בה ולכן חשוב לערוך איתו תיאום ציפיות לפני שקובעים איתו תאריך להפעלה. מעבר לכך צריכות להיות לו תכונות אופי, כישורים לעבודה עם ילדים וניסיון. לא לכל אחד יש כישורים לעבוד עם ילדים.

המפעיל צריך להיות סבלני, רגוע, קשוב, סמכותי ואסרטיבי על מנת שהילדים יקשיבו לו. מספיק שלא תהיה משמעת ויום ההולדת ייחרב. לפיכך, הוא צריך לדעת לגשת לילדים יותר שובבים ומאתגרים ובמקביל להיות עדין עם הילדים השקטים יותר ולהעניק גם להם תשומת לב. בנוסף, המפעיל צריך לגרום לכל הילדים להשתתף בפעילות ולא להותיר אף אחד בצד או לשעמם את הילדים. כשמדובר במפעיל בעל ניסיון, עם הצלחות מוכחות והמלצות, אין ספק שהאירוע יצליח.

 

תיאום ציפיות עם המפעיל

כאשר מזמינים מפעיל ליום ההולדת צריך לשריין מראש את התאריך ולדעת מה משך הפעילות על מנת להיערך מבחינת הכיבוד ושעת סיום המסיבה. בנוסף, חשוב לדעת מראש האם תצטרכו לרכוש ציוד לפעילות, כיצד להכין את חלל הבית, האם לבקש מהילדים להגיע בלבוש מיוחד, האם אתם צריכים לדאוג למוסיקה או שהמפעיל דואג לכך והנחיות נוספות שיתרמו לפחות לחץ ביום האירוע.

ככל שתדעו מה מצופה מכם ביום האירוע כך תוכלו להיות רגועים יותר ולתת למפעיל לנהל את האירוע בעצמו. ישנה חשיבות גם לעבודה של המפעיל עם ילדים. לפיכך חשוב לדעת אם הוא עבד עם ילדים בגיל של הילד שלכם. בני נוער וילדים צעירים שונים מאוד מבחינת הצרכים וההתנהגויות שלהם.

 

בחירת הפעילות האידיאלית

לבסוף, המפעיל צריך להציע לכם מגוון פעילויות ונושאים על מנת שהילד או הילדה שלכם יבחרו מה שהכי מתאים להם ולחבריהם בהתאם למגדר, לגיל ובהתאם לתקציב שלכם. למשל, סדנת איפור או סדנת תכשיטים יתאימו יותר לבנות בגיל 8-16. פעילות קוסם, מתנפחים ומשחקי חברה יתאימו יותר לגיל הצעיר, פעילות מולטימדיה או מציאות מדומה יתאימו יותר לבנים, סדנאות יצירה DIY, אופנה, טיקטוק או סדנת ריקודים יתאימו לשני המגדרים ובמיוחד לבני נוער.

לפיכך, ישנה חשיבות מרובה לבחירה של הילד בתחום העניין אליו הוא וחבריו מתחברים. ניתן למצוא פירוט על מגוון פעילויות באתר https://ls-party.co.il. בנוסף, בדקו באמצעות הרשת בפורומים ובאתרים השונים המלצות וחוות דעת על מפעילים ובחרו בטוב ביותר עבורכם ובהתאמה לתקציב של האירוע שהוא לא פחות חשוב. מזל טוב ובהצלחה!

 

קונפטי

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »