מסירים את הבושה: בואי נדבר מחזור

נשים רבות יודעות שבתקופה האחרונה אי אפשר להעביר את היום מבלי לשמוע על מחזור. זה לא שפתאום לכל הנשים יש מחזור באותו זמן, אלא פשוט נהיה מקובל יותר להעלות את המילה הזו על סדר היום מבלי לחוש בושה. עובדה משמחת זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים החשובים באמת על מחזור. הישארו אתנו ותגלו את הפרטים שלא ידעתן וכדאי שתכירו ממש מקרוב.

 

רוצות לדעת מי עזרו לנו להגיע אל הפרטים החשובים באמת?

רגע לפני שנציג בפניכן את כל הפרטים החשובים באמת על מחזור, עליכן לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעות דבר או שניים בנושא. מדובר כמובן בנשים כמונו וכמוכן. הרי לכל אחת מאתנו יש מידע מסוים שלא כולן יודעות עליו, אז למה לשמור אותו בבטן ולא לשתף? פנינו אל מעל ל – 500 נשים שמסרו לנו פרטים חשובים ואנחנו ריכזנו את המידע שהיה נראה לנו חיוני ומעניין במיוחד. אנו רוצות  להודות לכל מי שסייעה לנו ומסרה את המידע שהיה ברשותה. שכן, בזכות כל אחת ואחת, קם לו המדריך הנוכחי.

 

זה הזמן להסיר את הבושה – הנה הדבר ה – 1 שכדאי לדעת על מחזור

הדבר ה – 1 שאי אפשר שלא לדבר עליו במדריך החיוני הזה נוגע לתחתונים שמיועדים למחזור. ההמצאה הגאונית של תחתוני מחזור גורמת לנשים רבות לוותר על הפדים והטמפונים לטובת תחתונים שהם נוחים ולא מסורבלים. אם טרם ניסיתן אותם, כדאי שתדעו שזה אף פעם לא מאוחר מידי.

 

זה הזמן להסיר את הבושה – הנה הדבר ה – 2 שכדאי לדעת על מחזור

הדבר ה – 2 שאתן צריכות לדעת על מחזור זה שלא קוראים לו בכלל מחזור. גם "הדודה באה לביקור" זה לא השם האמתי שלו. אם אתן רוצות לקרוא לדבר בשמו, תגידו ווסת. שכן, המחזור, הוא בעצם כל מה שמסביב. התנודות שבאות לידי ביטוי במהלך החודש, כמו סיום הווסת, הביוץ וכו'.

 

זה הזמן להסיר את הבושה – הנה הדבר ה – 3 שכדאי לדעת על מחזור

הדבר ה – 3 שכדאי לדעת על מחזור נוגע להיגיינה. בשבוע שבו אתן נמצאות במחזור, כדאי שתיקחו אתכן לכל מקום כל מיני דברים שיאפשרו לכן להרגיש טוב עם עצמכן. מלבד שוקולד שתמיד צריך להיות בתיק, קחו גם את הפריטים החשובים הבאים:

  • מגבונים
  • נייר טואלט
  • תחתונים להחלפה

ברגע שיהיו לכן את כל הפריטים הללו בהישג יד, אתן תרגישו הרבה יותר בטוחות ונינוחות. שכן, מי מאתנו לא חוותה את הרגע הזה שבו היא הייתה זקוקה לאחד או יותר מהדברים הללו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן, נשים יקרות מפז, לדעת שזה הזמן להסיר את הבושה ולהתחיל לדבר על מחזור. אנחנו מזמינות אתכן להעביר את המידע החשוב הזה הלאה.

תחתוני מחזור

אולי יעניין אותך גם