מסיבת רווקים באילת – 3 כללי יסוד

מכירים את הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס"? הסרט מתאר מסיבת רווקים שמשתבשת לחלוטין וגורמת לדמויות להיקלע לצרות רציניות, ואף כמעט לאחר לחתונה של הדמות הראשית וחתן השמחה. אם גם אתם בדרככם אל הערב המרגש בחייכם (החתונה, כן?) ורוצים לעצור באילת בדרך למסיבת רווקים עם החברים הקרובים, חשוב לדעת איך עושים זאת נכון ונמנעים מתקלות מצערות.

 

1 – מציאת המקום המושלם

אילת היא עיר אשר מציעה עולם חיי לילה מגוון ועשיר. מפת העיר מרושתת במועדונים ייחודיים שיוכלו לספק לכם חוויה מרגשת. האירוח במועדון יהווה הוצאה משמעותית במיוחד בערב הזה ולכן לפני בחירת המקום יש לענות על מספר שאלות מנחות אשר יעזרו במלאכה, כמו מה מספר המשתתפים באירוע? מה אופי האירוע? האם נרצה שבמועדון תהיה רחבת ריקודים בנוסף לאזור הישיבה? ולא פחות חשוב- מהי מסגרת התקציב שיש לנו לטובת השכרת המועדון?

לאחר שענינו על השאלות והגדרנו לעצמנו את סגנון המועדון בו נרצה לחגוג, הגיע הזמן לחפש את המקום המושלם. באילת חלק גדול מחיי הלילה מרוכז בעיקר בקרבה לים ויש מועדונים שנמצאים ממש בסמוך לחוף ומאפשרים גם לצאת לטבילה זריזה בים במהלך המסיבה.

מסיבת רווקים

2 – קניית משקאות חריפים

אין מסיבת רווקים שאין בה משקאות. אלכוהול הוא אחד מהתנאים החשובים ביותר לקיומה של מסיבת רווקים מוצלחת והוא יעניק לכם ולקרוביכם חוויה שלא תשכחו לעולם (או שכן), אך מבין כל האפשרויות, אילו משקאות חייבים להופיע באירוע שלכם? ראשית, בירה היא אחד המשקאות האהובים ביותר בעולם ובשנים האחרונות היא מטפחת גם תדמית גברית ומצ'ואיסטית מה שהופך אותה למשקה חובה בכל מסיבת רווקים.

בנוסף לבירה האהובה, אי אפשר להרים מסיבה מוצלחת ללא וויסקי שהוא אחד מהמשקאות האלכוהולים הנמכרים ביותר בעולם. אין ספק שלעולם האלכוהול אין גבולות, ולכל אחד יש את ההעדפות שלו ואת המשקה האהוב עליו, לכן כדאי גם לבצע סקר בין החוגגים ולשאול איזה משקאות כולם היו רוצים לשתות בערב המהנה.

מסיבת רווקים

3 – סידור לו"ז

תאמינו או לא, אבל גם במסיבת רווקים מוצלחת יש לוח זמנים מסודר ומאורגן. על מנת שמסיבת הרווקים לא תהפוך לערב תה משעמם, ניתן להכין מראש דברים להפגת השעמום כמו משחקי שתייה, חשפניות, הזמנת די ג'יי או כל דבר אחר שיהפוך את הערב להצלחה. כדי לוודא שלא נוצר עומס באטרקציות ופעילויות צריך לוודא שהערב מנוהל בצורה טובה, לכן כתיבת לו"ז תוכל לעזור לנו לא ללכת לאיבוד. הלו"ז צריך לכלול את שעת ההגעה של כל המוזמנים, אירועים מרכזים לאורך הערב ואם לא תהיה ברירה, גם שעת סיום.

 

סיכום

אם אתם בדיוק מתכננים מסיבת רווקים אז קודם כל, המון מזל טוב! רק חשוב מאוד שתיקחו ברצינות את שלושת הטיפים על מנת לוודא שמסיבת הרווקים שלכם אכן תוכתר כהצלחה. ועכשיו, כל מה שנשאר הוא לחגוג, להנות עם החברים, ורק לקוות שלא תאחרו גם אתם לחתונה שלכם!

מסיבת רווקים

אולי יעניין אותך גם

הימורי ספורט
למבוגרים
איפה הכי כדאי להמר הימורי ספורט?

עולם הימורי הספורט גדל ומתפתח בקצב מסחרר. הוא מציע לשחקנים מגוון רחב של אפשרויות הימור, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות. באופן כללי, לבחירת מקום להימורי ספורט אין

קרא עוד »