מלון כשר בקפריסין: הכירו את מלון פרידמנ'ס קפריסין

זקוקים לחופשה? לא זוכרים מתי הייתה הפעם האחרונה שבה הצלחתם לעזוב הכול ופשוט ליהנות מהחיים? אם כך, כדאי שתדעו שהחופשות הללו מעניקות לנו את הכוח לחזור אח"כ לשגרה. לכן, אפילו אם לרגע נדמה לכם שזה בזבוז זמן או כסף, כדאי שתדעו שזה לא בדיוק המצב. אומנם תמיד חופשה תעלה לכם לא מעט אך מצד שני, היא תיתן לכם את האפשרות לחדש כוחות. אם עד היום הבעיה שלכם בחופשות הייתה שאתם לא יודעים איך למצוא לבד מלון כשר בחו"ל, הגיע הזמן שתכירו את היוזמה החדשה שעונה לשם Kosherbookings – זהו למעשה אתר שקם מתוך ההכרה בצורך של הציבור הדתי למצוא מלונות כשרים שכולם יכולים להרגיש בהם בנוח, וזה נכון בין אם מדובר על מלון כשר בקפריסין ובין אם מדובר על נופש כשר בכל מקום אחר בעולם.

 

מהם היתרונות של הזמנת מלון דרך Kosherbookings?

 

תוהים האם גם לכם כדאי לנסות את האפשרות של הזמנת מלון כשר בקפריסין? אם כך, כדאי שתדעו שהתשובה היא חד משמעית כן. העניין הוא שכל אדם ששייך לציבור הדתי ורוצה מידי פעם לנסוע לחו"ל מכיר זאת: אנחנו רוצים לצאת לחופשה בחו"ל אך חשוב לנו גם לשמור על המצוות בחופשה וגם להרגיש כמה שיותר בנוח. משמעות הדברים היא שאומנם נוכל כמובן להיסחב עם קופסאות שימורים של אוכל מישראל או בכל מקום שאליו נגיע לחפש את המסעדה הכשרה, אך זה עלול לגזול לנו זמן יקר. בנוסף, אם יש כמה מלונות כשרים בעולם שבהם האירוח יכול להיות יותר לטעמנו, זה טבעי שנרצה להגיע אליהם ולנפוש בהם. מצד שני, אדם שרוצה לארגן לעצמו חופשה משפחתית לא תמיד יודע איך לאתר את המלונות הכשרים ביעדים שאליהם הוא רוצה לנסוע וכאן בדיוק Friedman's hotel נכנס לתמונה. למעשה בעלי המלון הבינו את הצורך שלכם במלון כשר שהכול בו יהיה לטעמכם ולכן, בנו בעבורכם מלון שעונה לכל הצרכים של אנשים דתיים כאילו הם נופשים בארץ, רק בחו"ל! זה אומר שאם תיכנסו לאתר שלהם, תוכלו למצוא מלון שיתאים לכם הרבה יותר בקלות מאשר בכל דרך אחרת, אז למה אתם מחכים?

 

מה זה אומר שהמלון כשר?

כאשר מדברים על מלון כשר בקפריסין, או בכל מדינה אחרת בעולם, מדברים לא רק על הכשרות מבחינת האוכל אלא על כל ההתנהלות במלון. כלומר, לפני הכול זה אומר שתוכלו לאכול כל דבר שהמלון מגיש בכל שעות היום ולדעת בוודאות שהכול כשר. זה מקל מאוד כי לא צריך להרגיש לא בנוח להתחיל לעשות בירורים ובדיקות ויתרה מכך, זה גם חוסך הרבה מאוד זמן. בנוסף לכך, במלונות כשרים יודעים מה זו מיטה יהודית כשרה ומציעים זאת לאורחים כעוד אופציה שתוכל לגרום להם להרגיש בנוח. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם אומנם נוסעים לחופשה בחו"ל אך גם חשוב לכם להיות רגועים ולדעת שבמקום שאליו אתם נוסעים מכירים את הצרכים שלכם, פרידמנ'ס זו בחירה נהדרת.

 

איזה עוד שירותים מחכים במלונות כאלה?

בדרך כלל כאשר מזכירים את האפשרות של מלון כשר בקפריסין לא מדברים על מלונות מאוד פשוטים אלא להפך. המלונות יכולים להיות בדרגת אירוח של שלושה כוכבים ומעלה, מה שאומר שגם מהבחינות האחרות החופשה הקרובה שלכם הולכת להיות להיט גדול. זה אומר שהמלון תמיד יהיה נקי, אנשי הצוות אדיבים ובדרך כלל יהיו עוד כמה שירותים שהמלון יציע. לדוגמא, אם אתם מגיעים לקפריסין, ללרנקה או לכל מקום אחר, ואתם רוצים ליהנות מחופשה שכוללת טיולים באיזור הרי שבמלון עצמו תוכלו לקבל הסברים והכוונות בנושא. יש בדרך כלל במלונות האלה את כל המידע שצריך ואפילו יוכלו להזמין לכם מוניות בסוף החופשה ישירות לשדה התעופה, כך שאתם לא באמת לבד. חופשה כזאת היא חופשה הרבה יותר נוחה כי אתם נוסעים ליעד שבו תוכלו לדעת בוודאות שתקבלו את הטוב ביותר.

 

החופשה העצמאית הראשונה

בדרך כלל הציבור הדתי רגיל לנסוע לחופשות בחו"ל בצורה מאורגנת ויש לכך סיבה אחת ברורה: זה יותר נוח. כלומר, במקום להתחיל לחפש לבד את המלון הכשר ובמקום לחשוב על כל הפרטים לבד, פשוט מצטרפים לקבוצה מאורגנת ובצורה כזאת לא צריך להתמודד עם כל הקשיים הללו. מצד שני, כאשר יוצאים לחופשה בצורה מאורגנת עלינו להתאים את עצמנו ללוח זמנים מסוים, בין אם זה מבחינת תאריכי הנסיעה ובין אם זה מבחינת מה שעושים בטיול עצמו. לכן, אם גם לכם היה חלום מאז ומעולם לנסוע לחו"ל, לשמור על המצוות, לאכול כשר אך לעשות את זה כל זה לבד ולא במסגרת של טיול מאורגן, מלון פרידמנ'ס הוא הפתרון עבורכם.

 

מי משגיח על הכשרות במלון?

חשבתם לרגע שהנושא של השגחת כשרות בהקפדה יתרה קיים רק בישראל? אם כך, כדאי שתדעו שזה כלל לא מדויק. יש רבנים שהתפקיד שלהם הוא להשגיח על הכשרות סביב העולם, בין אם זה כולל את מלונות היוקרה ובין אם זה כולל מלונות פשוטים יותר. כל מלון כשר בקפריסין, או ביעדים אחרים בעולם, מפרסם לעיני הקהל הרחב לא רק את העובדה שהוא כשר אלא גם את הרב שאחראי על הכשרות שלו. זה אומר שאין לכם שום סיבה לחשוש ואתם יכולים להיות בטוחים, לכל אורך החופשה שלכם, שכל מה שתאכלו יהיה כשר וטעים. בנוסף לכל אלה, המלון נמצא בקרבת בית כנסת. זה אומר שתוכלו ללכת ברגל להתפלל בכל בוקר או בכל זמן אחר שתרצו, מה שאומר שהכול יהיה עוד יותר נוח. תוכלו כך לנסוע עם ההרגלים שלכם למדינת היעד, להרגיש בה בנוח וכך לחזור רגועים ושלווים יותר.

 

כמה עולה נופש כשר בקפריסין?

חששתם לרגע שהזמנת מלון כשר בקפריסין דרך אתר Kosherbookings זו אפשרות יקרה מידי ולכן דחיתם את העניין הזה? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. אומנם זה נכון שתמיד כאשר אתם מזמינים מלון ברמת אירוח גבוהה יותר תשלמו עליו יותר מאשר מלון עם כוכב אחד בלבד, אך מצד שני, אף אחד לא אמר שאתם חייבים לבחור את המלון הכשר הכי יקר שיש. כמו כן, חשוב לזכור שממש כפי שקורה בכל המלונות האחרים בעולם, גם במלונות הכשרים יש בדרך כלל סוגים שונים של חדרים. זה אומר שאומנם אם תרצו תוכלו להזמין לכם את הסוויטה, אך זו ממש לא האפשרות היחידה. אתם יכולים לבחור לכם גם חדר הרבה יותר זול וכך תוכלו לחסוך לא מעט. מה שכן כדאי לשים לב אליו כאשר אתם מזמינים לכם חדר במלון כשר בקפריסין, זו השאלה האם האירוח הוא על בסיס לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא. בצורה כזאת תדעו למה לצפות, תוכלו לשלם הכול מראש וכך, בימי החופשה, הכול כבר יהיה משולם ולא יהיו להם כמעט הוצאות נוספות.

בשיתוף w3c קידום אתרים בגוגל.

 

 

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »