מכונות קפה למשרד – איך תבחרו את המכונה שמייצרת כמות לצד איכות

בתקופה האחרונה, מכונות קפה, מוצר לא זול אמנם, נהפכו לפופולריות יותר ויותר ואף נחשבות ממש כ'סמל סטטוס'. משימוש במכונות רק בבתי קפה או בבתים עשירים, העלם עובר אט אט לשימוש נרחב מאוד במכונות קפה. אין עוררין על כך שקפה טרי ממכונת קפה הוא בעל טעם עמוק ועשיר יותר, ועל כן רבים הרוצים לרכוש מכונות עבור משרדם. אז איך תדעו איזו מכונה לקנות? במאמר זה נלווה אתכם שלב אחרי שלב.

 

קצת רקע

לאור עליית הביקוש הפרטי למכונות קפה, יצרניות שונות החלו בהתאמת מכונות לשלל גדלים וסוגים. מכונות קטנות – לבתים, מכונות משוכללות יותר או פחות, מכונות במחיר לכל כיס ומכונות יותר יקרות. על כן רבות האפשרויות והסיכוי שתצאו למשרד מכונה שמתאימה בדיוק לצרכיו – גדול. מכונות קפה למשרד הן תחום נפרד, עם מגוון של מכונות שונות ומכל הסוגים.

 

הכרחי או לא הכרחי?

את השאלה הזו נשאיר לכם לענות. בעיקר מפני שהדבר תלוי בסדרי עדיפויות – יש שישקיעו את כספם בחופשה, ויש שיבחרו להשקיע במכונת קפה איכותית שתעניק להם אפשרות לקפה עשיר שלא רק במסעדות או מלונות. בכל מקרה – כיום כל מקום עבודה, מבין שהוא רוצה להעניק את חווית העבודה הטובה ביותר לעובדיו, כך שבשעות העבודה ירגישו שמקבלים את התנאים הטובים ביותר שיאפשרו להם להצליח במשימותיהם.

 

סוגי משקאות

יתרון נוסף ומשמעותי בקניית מכונת קפה למשרד, היא העובדה שהמכונה מאפשרת לשלל העדפות קפה להתבטא. לא רק הכנה של 'קפה נמס' או קפה שחור. לאופציות נוספו סוגי קפה נוספים – קפה הפוך, קפוצ'ינו ועוד ועוד.

 

כמה קפה שותים אצלכם?

פרמטר חשוב שיש לשאול את עצמכם, הוא – מה היא כמות הקפה ששותים אצלכם כל יום? זה נתון שקשור לכל מיני גורמים כמו כמות העובדים, כמות האנשים המתארחים במשרד ועוד. חשבו פחות או יותר על המספר הממוצע. למכונות שונות – תפוקה שונה. ולמכונות שונות – קצב שונה. אם מספר כוסות הקפה ביום גדול – מצאו מכונה עם זמני הכנה מהירים.

 

באיזה סוג קפה כדאי להשתמש?

ישנם מספר סוגי קפה והמוכרים מביניהם הם הקפסולות והפולים הטחונים. משניהם תקבלו קפה איכותי עם טעם עמוק, אך קחו בחשבון שמכונות העבודות על בסיס פולים טחונים, לרוב לא שומרות על הטריות שלהם לאורך זמן. כלומר, בייחוד במשרדים, בהם לעיתים יש חופשות מרוכזות ואפילו יציאה מרוכזת לחופשת סוף השבוע, יש להקפיד על שמירת הטריות של הפולים.

 

קניה או השכרה?

ישנן ספקים שונים המציעים שירותי השכרת מכונות. שירותים אלו מתאימים בעיקר למתלבטים מביניכם. אם אינכם בטוחים ברצון או ביכולת שלכם לקנות מכונה, נסו להשכיר לתקופת זמן קצר ולבחון את השימוש והכדאיות שלה.

 

לסיכום


חשוב לפני קניית מכונה למשרד לבדוק מהו הצורך שלכם, מה סכום הקניה, ובעיקר לחקור ולשאול שאלות על מנת למצוא את המכונה המדויקת לכם!

מכונות קפה

אולי יעניין אותך גם