מורידים את המשקל מהכתפיים: מתי נשקול הקטנת חזה?

יש הרבה נשים שלא יודעות על האפשרות של הקטנת חזה. מדובר במי שסובלות לא פעם ממשקל החזה שלהן ולא יודעות שהן יכולות לשנות את החיים שלהן באופן משמעותי תוך פעולה פשוטה למדי. המדריך הנוכחי יצא כדי להעלות את המודעות לנושא ולהציג בפני כל מתעניינת מתי צריך לשקול הליך של הקטנת חזה. הישארו אתנו ונגלה יחד את הממצאים שאולי יובילו אתכן לערוך שינוי מהותי בחיים שלכן.

 

תכירו את המומחיות שעזרו לנו להגיע למצבים שבהם כדאי לשקול את האפשרות

רגע לפני שנציג בפניכן את כל המצבים שבהן תצטרכו לשקול הליך של הקטנת חזה, עליכן לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעות דבר או שניים בנושא. מדובר בנשים שכבר הורידו את המשקל מהכתפיים. אם להיות ברורות יותר, נאמר שהן עברו הליך של הקטנת חזה ממש לאחרונה. הגענו אליהן לאחר שפרסמנו סקר מקיף ובו ציינו כי אנו זקוקות למידע בנושא. לשמחתנו, מעל ל – 50 נשים הגיבו ואפשרו לנו לדעת מתי כדאי לבצע את ההליך. אנו בחרנו את התשובות שנראו לנו המתאימות ביותר והן אלו שיוצגו כאן בפניכן ויאפשרו לכן להבין את המצב באופן מעמיק.

 

מורידים את המשקל מהכתפיים: מתי נשקול הקטנת חזה? התשובה של חן

חן ציינה כי היא עברה לפני כמה חודשים הליך של הקטנת חזה לאחר שהפיזיותרפיסטית שלה אמרה לה שזו הדרך הטובה ביותר להיפטר מכאבי הגב שתוקפים אותה ללא הפסקה. מסתבר שכאבי גב הם סימן שמראה כי יש צורך בשינוי ובהקטנת החזה. לדבריה, לאחר שביצעה את ההליך, כאבי הגב פחתו לגמרי כלא היו. שכן, המשקל שהיה על הכתפיים ירד באופן משמעותי.

 

מורידים את המשקל מהכתפיים: מתי נשקול הקטנת חזה? התשובה של יעל

יעל ציינה כי היא עברה הליך של הקטנת חזה לאחר שהניקה את ביתה הראשונה. לדבריה, ההנקה ניפחה את החזה וגרמה לו להיות גדול עוד יותר. היא חוותה קושי במציאת חזיות מתאימות והרגישה שלא בנוח עם הסיטואציה. לכן, לאחר שסיימה להניק היא בחרה להעניק לעצמה מתנה ולהקטין את החזה.

 

מורידים את המשקל מהכתפיים: מתי נשקול הקטנת חזה? התשובה של לני

לני ציינה כי היא הקטינה את החזה ממש לא מזמן פשוט בגלל שהיא הרגישה שלא בנוח עם החזה הגדול. לדבריה, הוא הקשה עליה במצבים הבאים:

  1. במציאת חולצות חדשות
  2. במציאת חזיות מתאימות שלא לוחצות מידי
  3. במציאת שמלות במידות מתאימות

כשהיא הבינה שמדובר בעניין בר שינוי, היא פנתה לביצוע ההליך ולדבריה, החיים שלה השתנו מקצה לקצה מאז.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת מתי נשקול הקטנת חזה. כעת, כשיש לכן את כל הפרטים בנושא, נותר לכן רק להחליט אם אתן רוצות לבצע את ההליך עכשיו.

חזה גדול

 

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »