חיסכון מכל הכיוונים – מה תחסוך לכם חברת גט מוטו?

צריכים צי קטנועים בשביל העסק אבל ממש לא מעוניינים לרכוש אותם? גט מוטו זו החברה בשבילכם! זוהי חברה מקצועית בעלת ניסיון רב בתחום, אשר תוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות שתעניק לכם שירות מעולה, 24 שעות ביממה.

 

שירות לעסקים – ליסינג תפעולי

בעלי פיצרייה, המבורגריה, או סתם מעוניינים להפעיל שירות משלוחים בעסק שלכם? הליסינג התפעולי של גט מוטו יתאים לכם בול. עם רכישת הליסינג התפעולי אתם מקבלים אחזקה שוטפת הכוללת את השירותים הבאים:

  1. טיפולי רכב תדירים
  2. תיקונים והחלפת חלקים בהתאם להוראות הצרכן
  3. קטנוע חלופי במקרה של תקלה
  4. אינכם צריכים לשלם אגרות רישוי או על הטסטים, הכל בחסות החברה
  5. מוקד שירות 24/7
  6. אפשרויות רבות לכיסוי ביטוחי
  7. שירותי שינוע ודרך במקרה של תקלה או תאונה

 

היתרונות של ליסינג תפעולי לעסקים

חברת גט מוטו היא חברה בעלת ניסיון רב בתחום, אשר מתמחה ספציפית ברכבים דו גלגליים, גדולים וקטנים כאחד. בין אם תזמינו קטנוע אחד עבור העסק שלכם או מאה קטנועים – תקבלו את השירות המקצועי והטוב ביותר. החברה דואגת לתיקון תקלות ברכב, משלמת עבורך את האגרות ומבצעת את הטסטים.

כמו כן, בניגוד לרכישה של אופנוע או קטנוע בעצמך, כאשר אתה משכיר בליסינג תפעולי, אתה חוסך לעצמך את ירידת הערך של הרכב וכך למעשה חוסך כסף. היעזרות בשירות של חברת גט מוטו יעזור לך להמשיך ולהתעסק בפיתוח ותחזוקת העסק שלך, במקום התעסקות שולית ומעייפת בענייני רכב ולוגיסטיקה.

 

שירות לאנשים פרטיים – ליסינג אקספרס

ליסינג זה גם פתרון מצוין לאנשים שרוצים שיהיה להם רכב דו גלגלי חדש, אך לא רוצים לקנות אחד, ולבזבז על כך כסף רב שלא ישוב. גט מוטו מבינה את הרצון הזה בקרב אנשים, ומספקת ליסינג פרטי. בתכנית זו, תקבלו אופנוע או קטנוע חדש מהניילונים, אותו תוכלו לבחור מתוך הקטלוג המגוון והרחב של החברה.

תוכלו להתאים את התשלום על הליסינג למצבכם הכלכלי – לשלם את התשלום המלא מראש או לחילופין לפרוס לתשלומים.

 

היתרונות של ליסינג פרטי אקספרס

אמנם להיות בעלים של רכב זה דבר שמעניק ביטחון, אך גם מגיע עם הרבה כאב רוח, שלא כולם מעוניינים בו. לתחזק רכב זה אומר לעשות לו טסט מדי שנה, לשלם אגרות שונות ולדאוג לטפל בכל בעיה טכנית שצצה.

כאשר שוכרים שירות של ליסינג פרטי, נחסך כמעט על הכאב ראש הזה. בכל מקרה של תקלה, יש לכם מוקד של גט מוטו, שירותי דרך ושירותי תחזוקה, כך שלא תצטרכו להתעסק בכל אלו. זוהי דרך טובה, נוחה, אשר גם חוסכת לכם סכומי כסף משמעותיים. גט מוטו תספק לכם את הרכב הדו גלגלי שאתם מעוניינים בו באופן מהיר, קל ומקצועי ביותר.

 

שליח

אולי יעניין אותך גם

אוטו
רכב
מימון רכב לפרטיים

אנשים חכמים יודעים שהדרך הנוחה ביותר לקנות רכב היא באמצעות אפשרות של מימון לפרטיים. אם אתם רוצים לפעול בדרך שחכמים פועלים, אתם צריכים לקרוא בעיון

קרא עוד »