מה קו המותג שלך?

הדפסת חולצות ממותגות היא דרך מקובלת ואהובה לצורך הפצה של מסר שיווקי מוצלח, אבל היא הפכה מאוד נפוצה, כך ששימוש מוצלח בטכניקה הזו, מחייב חשיבה מחוץ לקופסא, שימוש באיכות גבוהה ופתיחה של הצ'אקרה היצירתית, כדי שישימו לב אליכם.

 

אז איך עושים את זה?

לבחור את החולצה הנכונה

גם אם החולצה המודפסת שאתם מזמינים מיועדת לצורכי מיתוג, כאשר תחלקו אותה במסיבה עסקית לכל העובדים שלכם, או דווקא ללקוחות, אתם חייבים לוודא שהם ירצו ללבוש אותה.

לשם כך אתם צריכים לוודא שני דברים חשובים:

 

איכות הבגד

למשל בחברת ג'אקו הדפסה על חולצות אפשר למצוא מגוון רחב של חולצות איכותיות, אשר עליהן ההדפס מחזיק זמן רב יותר, הגזרה נשמרת בצורה מושלמת גם אחרי כביסות רבות והצבע של החולצה לא דוהה.

כאשר מתייחסים לחולצה מודפסת לצורך מיתוג, אתם חייבים להתייחס לאיכות הבגד עצמו, שכן זה גם מה שמשליך על המותג שלכם. אם מדובר על חולצה לעובדים, שעובדים בשטח ומתלכלכים, או הורסים את הבגדים באופן קבוע תוך כי עבודה, אפשר לרכוש כמובן בגד זול ולא איכותי במיוחד, אבל אם מדובר על עובדים בשירות קהל, שצריכים להיראות ייצוגיים, או על מתנה ללקוחות, החולצה חייבת להיות איכותית, בולטת, מעוררת גאווה ורצון ללבוש אותה, כדי שתצליחו באמת ליצור מיתוג אפקטיבי.

 

איכות ההדפסה

מובן מאליו כי אתם צריכים לוודא שההדפסה עצמה נעשית בטכניקה האיכותית ביותר, תוך שימוש בצבעים איכותיים, שלא מתקלפים, לא דוהים ולא נהרסים עם הזמן, אבל כאשר בוחרים הדפסה על חולצה, חשוב לוודא כי היא תואמת את האופי של האנשים שמיועדים ללבוש אותה, שהיא נוחה ומותאמת למזג האוויר, כמו גם לצרכים אחרים שיכולים לעלות, למשל בצוות עובדים (כי חשוב שיהיה להם נוח) ולבסוף – שתהיה זו הדפסה עם מסר רלוונטי, קולע, מעניין וגם מעוצב בצורה אסתטית שתעשה חשק ללבוש את החולצה בגאווה.

 

סוג ההדפסה על חולצה ממותגת

כאשר בוחרים הדפסה לחולצה ממותגת, הבחירה המתבקשת ביותר היא להדפיס את הלוגו של המותג, אולי לצד משפט ג'ינגל שכולם מכירים, בהקשר לארגון שלכם.

אבל שוב, בהתאם לאופי האירוע ואופי מקבלי המתנה, אתם צריכים לחשוב על התאמות שונות – במידת הצורך.

אם החולצה מיועדת ללקוחות שלכם, אפשר להדפיס עליה משפט כמו: "באהבה מ….".

כדאי גם לחשוב על המיקום של ההדפסה, על הגודל של האלנטים המודפסים ועוד.

חשיבה מחוץ לקופסה יכולה להביא אתכם להדפיס דווקא על השרוול, או על הגב, או על הקפוצ'ון של החולצה, בתנאי שהבחירה מחזקת את המסר השיווקי שלכם ואת הערך של החולצה בעניניי מי שמקבל אותה.

לסיכום, הזמנת חולצה ממותגת היא חובה במקרים רבים, אך חשוב להפעיל את מערכת השיקולים שלכם כדי לבחור נכון. אם אתם לא בטוחים איך לעשות את זה – צרו קשר עם בעלי מקצוע אמינים ובקשו את ההכוונה שלהם.

 

אולי יעניין אותך גם

לרענן את המלתחה העסקית שלך
עסקים
כך תרענן את המלתחה העסקית!

בחירה של בגדים למלתחה העסקית זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם בדים איכותיים, מותגים נחשבים וחנויות מקוונות שיאפשרו לבצע רכישה

קרא עוד »