מה עושים עם רכב לפירוק?

אם הרכב שלכם צריך לרדת מהכביש, או שהוא עבר תאונה כזו שכבר לא כדאי לכם לתקן אותו, חשוב להבין שמדובר על הליך בירוקרטי לא פשוט. במדינת ישראל לא ניתן פשוט להפסיק להשתמש ברכב וזהו, אלא צריך לנהל הליך של הורדת רכב מהכביש מול הרשויות שממונות על כך. אנחנו כאן כדי לספר איך אפשר לעשות את זה ביעילות ואפילו להרוויח מזה לא מעט כסף.

 

הורדה של רכב מהכביש

הורדה של רכב מהכביש דורשת מכם התנהלות מול משרד התחבורה ורשות הרישוי. במהלך ההורדה הרשויות מעדכנות שמספר הרכב שלכם כבר לא אמור להיות קיים, והן מעבירות את המספר לרכב אחר או מוותרות עליו. בנוסף, הרכב עצמו כבר לא רשאי להיות על הכביש, והוא בדרך יימסר לגריטה של רכבים כדי למנוע מצב שבו מישהו נוסע עליו.

באתר שלנו Breakdown

פירוק רכבים

פירוק רכבים היא שיטה שבה אנחנו לפני הגריטה מפרקים את הרכב. איך זה עובד בפועל תוכלו לראות באתר שלנו Breakdown, אבל מה שיותר חשוב להבין הוא שלפעמים לפני שאתם מורידים רכב מהכביש, אולי כדאי לבדוק האם ניתן לפרק אותו. גם כאשר אנחנו מפרקים את הרכב הוא נגרט לבסוף, אולם לפני כן אנחנו מנסים לנצל אותו עד כמה שניתן.

 

חלקי חילוף

בכל רכב, לא משנה מה המצב שלו, סביר להניח שיש חלקים שבהם ניתן להשתמש. את החלקים הללו ניתן לפרק מהרכב טרם הגריטה שלו ולעשות בם שימוש בתור חלקי חילוף. אנחנו יכולים לקחת את הרכב שלכם, לבדוק מהם חלקי החילוף הרלוונטיים שיש בו, ואז למכור אותם למוסכים או למקומות שיכולים לעשות שימוש באותם חלקים.

הדבר הזה מאפשר לכם להרוויח מהרכב שלכם כסף עוד לפני שאתם מפרקים אותו, מה גם שאנחנו חוסכים לכם את ההתנהלות מול הרשויות קודם הפירוק. ברגע שתמסרו את הרכב לידיים שלנו אנחנו נדאג לכל הליך הורדת הרכב מהכביש, בלי קשר לתשלום שאותו תקבלו תמורת חלקי החילוף של הרכב במידה ויהיו חלקים שרלוונטיים באמת.

באתר שלנו Breakdown

מתי זה רלוונטי

הורדה של רכב מהכביש יכולה להתרחש בשל מגוון סיבות. בין אם הרכב שלכם ירד מהכביש בגלל שהוא ישן מאוד ובין אם בגלל תאונה קשה, עדיין כדאי לבדוק את האופציה של חלקי חילוף. גם אם אתם חושבים שהרכב שלכם כבר גמור, ושום דבר בו לא יכול להיות רלוונטי, תמיד ניתן להוציא ממנו עוד קצת. בכל מקרה, לפחות תנסו את האופציה של מכירת רכב לפירוק.

 

לסיכום

הורדה של רכב מהכביש היא הליך בירוקרטי, אולם אם מוכרים את הרכב לפירוק לפני הורדה ניתן לחסוך את כאב הראש הזה, ואפילו להרוויח על הרכב כסף. לפני גריטת הרכב אנחנו בודקים האם יש חלקי חילוף רלוונטיים ברכב, ואם כן אנחנו קונים אותם מבעל הרכב לפני שהוא נשלח לגריטה סופית.

באתר שלנו Breakdown

אולי יעניין אותך גם