מה עדיף לשים במרתף הבית מסלול ריצה או שולחן פינג פונג

אם יש בביתכם מרתף, ואתם מתלבטים איך לנצל אותו, ויש ברשותכם כבר מחסן לשמירת חפצים, האפשרויות הן רבות ומגוונות.

אנשים רבים בוחרים להשתמש במרתף שלהם לתחביבים שונים או לחדר משחקים עבור הילדים שלהם.

כדי לעזור לכם להחליט איך לנצל את המרתף שלכם בצורה הטובה ביותר, נעסוק היום בהרחבה בשאלה – מה עדיף לשים במרתף הבית, מסלול ריצה או שולחן פינג פונג?

 

נצלו את המרתף שלכם

אנשים רבים מעוניינים בבניית מרתף בביתם. אם יש לכם מספיק תקציב ואישורי בנייה, אז למה לא? עם זאת, כדאי לתכנן מראש מה יהיה ייעוד המרתף שלכם כדי להתחשב בכך במהלך הבנייה. תכנון נכון ומקדים של הדברים יעזור לכם למקסם את הרווחים מחלל נוסף בביתכם. אנשים רבים למשל בוחרים להפוך את המרתף שלהם לחדר כושר פרטי או לחדר משחקים עבור הילדים.

 

חדר כושר פרטי

אם אתם אנשים שאוהבים לעשות כושר או כאלה שיודעים שאם האביזרים לא יהיו זמינים ובהישג ידם לא תעשו בכלל כושר, להפוך את המרתף שלכם לחדר כושר ביתי זה רעיון מצויין בשבילכם. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לקנות מסלול ריצה, אופניים, כמה משקולות ואביזרים נוספים ותזכו לחדר כושר מהסרטים. כמו שאמרנו מקודם, חשוב להבין לפני הבנייה את הייעוד של המרתף. במקרה של חדר כושר זה קריטי.

 

על מה צריך להקפיד?

כאשר אתם בונים מרתף שישמש אתכם לחדר כושר ביתי, הקפידו על כך שיהיו דרכי אוורור טובות, שהתקרה תהיה מספיק גבוהה ושהתאורה תהיה נעימה ומזמינה לאורך כל שעות היום על מנת שהחושך לא יספק לכם תירוץ נוסף ללמה לא להתאמן. בנוסף לכך, חשבו כיצד אתם יוצרים בידוד מהרעש ואקוסטיקה טובה על מנת שתוכלו להתאמן עם שירים בעוצמה גבוהה מבלי להפריע לאף אחד.

 

חדר משחקים לילדים

אם אתם הורים לילדים קטנים, דרך נוספת לנצל את המרתף שלכם בצורה חכמה וטובה היא להפוך אותו לחדר משחקים עבור הקטנטנים שלכם. הורים רבים מעדיפים שחדר המשחקים של הילדים יהיה נפרד מחדרי השינה של הילדים או מהסלון כדי להימנע מבלאגן באזורים מרכזיים בבית. אם יש בביתכם מרתף או שאתם מעוניינים לבנות אחד כזה, תוכלו להפוך אותו בעזרת עיצוב נכון לחדר משחקים מהסרטים.

 

איך עושים את זה?

גם פה, בעזרת עיצוב מואר ומזמין, שימשוך את הילדים תוכלו להפיק את המירב מהמרתף שלכם. קנו שולחן פינג פונג, שטיח משחקים, טלוויזיה, לוח מחיק וארונות לכל המשחקים האחרים של הילדים ותבנו להם ממלכה של משחקים שהם לא ירצו לצאת ממנה.

 

מהו אופי המרתף שלך

אז כמו שראינו אין פה שאלה של מה עדיף, אלא שאלה של מה אופי המרתף שאתם רוצים שיהיה לכם. גם מסלול ריצה וגם שולחן פינג פונג אלו הם אפשרות טובה ולכם נותר רק להחליט.

מחבטים

 

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »